o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

poniedziałek, 3 stycznia 2022

ROK CZYTELNICZY:)))

Na początku zeszłego roku powiedziałam,że nie będę brała udziału w żadnych wyzwaniach.Miałam na myśli również czytelnicze.W ogóle myślałam ,że będę mniej czytała a więcej żyła w realu.Niestety ,jak ktoś jest uzależniony od czytania to mu sie zwyczajnie nie uda.Przeczytałam 69 książek na łączną liczbę stron 27 336.Zanim podam całą listę książek przyznam ,że wzięłam udział w wyzwaniu Lidzi z Misiowego zakątka:)))
KSIĄŻKA 1/Której autor ma na imię tak samo jak ja:) Bożena Gałczyńska -Szurek "klasztor zapomnienia","Wieczność bez Ciebie"
2/Której tytuł zaczyna się na literę ł-"Łaskun" Katarzyna Puzyńska.
3/Która ma na okładce psa-"Był sobie pies" W.Bruce Cameron.
4/Która w tytule ma słowo zawsze-"Bądź przy mnie zawsze"Agata Przybyłek
5/Której imię i nazwisko zaczyna się na tą samą literę-Richard Rayner "Dosięgnąć nieba" 6/Której autor ma na imię Michał-Michał Rusinek"Jak przekręcać i przeklinać"
7/Która w tytule ma nazwę jakiejś miejscowości-"Dziewczyna z Neapolu"Lucinda Riley 8/Której liczba stron przekracza 500-Lucinda Riley "Róża Północy" 573str,"Zaginiona siostra"670 str:) 9/Której tytuł jest jednowyrazowy-"Dolina"Bernard Minier 10/Która składa się z dwóch części-Marzena Rogalska "Czas tajemnic","Kres czasów"
11/Która jest wydawnictwa "Albatros"-Guilliaume Musso "Zjazd absolwentów" 12/Która miała swoją ekranizację-Jojo Moyes "Ostatni list od kochanka",Jakub Żulczyk "Ślepnąc od świateł"(serial)
13/Która w tytule ma jakąś cyfrę-"27 śmierci Tobiego Obeda"Joanna Gierak Onoszko. 14/Której tytuł zawiera conajmniej 30 liter-"Dziwna i piękna opowieść o Percy Parker"Leanna Renee Hieber
15/Która ma zimową okładkę-"Bo nadal Cię kocham" Magdalena Kordel. Udało mi się z całym wyzwaniem.Najtrudniej było z książką o długim tytule:)))
Poza tym przecytałam:Krystyna Mirek"Tam gdzie Twoje serce",Jodi Picoult"Bez mojej zgody",Katarzyna Grochola "Zranić marionetkę",Remigiusz Mróz "Szepty spoza nicości","Afekt","Ekstremista","Wybaczam Ci","Egzekucja","Przepaść",Wojciech Chmielarz "Prosta sprawa",Anna Karpińska "Szukając przystani","Odnajdę Cię","Zostań ze mną","Przysługa","Bezpieczny port",Paulina Świst "Mala M" "Paprocany",Przekręt","Chechło"Guilliaume Musso"Zabawa w chowanego", "Kim byłbym bez Ciebie","Papierowa dziewczyna","Będziesz tam","Apartament w Paryżu",Karolina Wilczyńska "Światło w jej oczach",Dałeś mi siłę","Pierwsze wesele",Hanna Greń "Północna zmiana",Joanna Gierak Onoszko "27 Śmierci Tobiego Obeda",Agata Przybyłek"W promieniach szczęścia",Anna Klejzerowicz "Czarownica","Córka czarownicy","Sekret czarownicy","Kdięga wysp ostatnich",Magdalena Witkiewicz "Ballada o ciotce Matyldzie","Cześć ,co słychać","Srebrna łyżeczka",Ewa Kassala "Żądze Kleopatry","Maria Magdalena",Katarzyna Michalak "Panna z Bajki",Yuval Noah Harrari "21 lekcji na XXI wiek",Richard Neville i Julie Clarke "Na tropie Węża",Mikael Santiago "Wyspa zaginionyc głosów",Marry Higgins Clark"Noc jest moją porą",Michael Conelly "Miasto kości",Katarzyna Surmiak "Mokradełko","Ku Klux Klan-tu mieszka miłość"
Książka Katarzyny Surmiak "Ku Klux Klan-tu mieszka miłość".Nigdy nie chciałam czytać książek o zbrodniach,ale ilekroć szukałam swojego bloga w google na pierwszym miejscu była ta książka.Stwierdziłam ,ze nadszedł czas żeby się dowiedzieć o co chodzi z ta miłością w wykonaniu Ku Klux Klanu.Cóż Wam powiem?książka warta przeczytania.Napisana ciekawie,wnosi wiedzę o dzisiejszym KKK i jeśli po nią sięgieci ciekawa jestem czy też Was tak zaskoczy jak mnie.Są książki które czytam i jakoś zaraz o nich zapominam.Miło się czytało,ale nie wniosły nic do mojego życia,ale są też ksiązki które z tego zycia nie wychodzą.Druga taką książką jest "27 śmierci Tobiego Obeda".Z pewnością słyszeliście o tym co się dzieje w Kanadzie.O buncie rdzennych mieszkańców przeciwko kościołowi katolickiemu ,który jest winiem śmierci 200 tys dzieci siłą zabieranych od rodziców i upadlanych bitych, głodzonych i zabijanych przez zakonnice i księzy.Tragedia nie do opisania.Wiele razy ją odkładałam mysląc ,ze nie dam rady dalej czytać.Ale skończyłam i została ze mną do dziś,a z pewnością zostanie na zawsze.I jeszcze jedna książka która jest we mnie to "Maria Magdalena"Ewy Kassali.I znowu kościół zrobił z niej nierządnicę niegodną stąpać po ziemi,a tymczasem to była kobieta na tamte czasy wykształcona wyżej niż niejeden facet,ale to nawet najgłupszy facet miał więcej do powiedzenia niż kobieta.Uważam,że każda kobieta powinna przeczytac tą książkę. To moja lista.Pozdrawiam Was cieplutko i życzę dobrych dni w Nowym Roku:))))
Free background from VintageMadeForYou

25 komentarzy:

  1. Wspaniałe osiągnięcie czytelnicze. Podziwiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe propozycje, chociaż nie lubię drastycznych tematów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś nie da się nie dotykać drastycznych tematów.

      Usuń
  3. Bardzo dużo książek Bożenko przeczytałaś i nie które pozycje na prawdę "mocne". Dzięki za udział w zabawie, sporo książek udało Ci sie dopasować. A ja już kombinuję żeby jednak nowe wyzwanie czytelnicze zrobić, choćby tylko dla siebie, bo dzięki temu sięgam po książki, za które normalnie bym nie złapała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością będę. Nie przestanę czytać dopóki wzrok pozwoli.

      Usuń
  4. Duzo ksiazek i swietne tytuly.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, udało się przeczytać parę fajnych tytułów.

      Usuń
  5. Wynik piękny, niektóre tytuły zapisałam. Amarylka przecudna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się w amarylisach zakochałam już dawno, ale nigdy tak szybko nie przekwitały jak w tym roku.

      Usuń
  6. Bożenko, Twoje osiągnięcia czytelnicze są niesamowite! Część autorów znam, ale tych książek nie czytałam (poza jedną "21 lekcji na XXI wiek); z kolei Michała Rusinka dość sporo książek czytałam, ale akurat tej nie. Ostatnio przy robieniu na drutach zaczęłam słuchać audiobooków, ale ogólnie za nimi nie przepadam-wolę książki. Amarylis pięknie się prezentuje :) Pozdrawiam serdecznie i życzę dalszych sukcesów czytelniczych :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo audiobooków jest teraz w wersji słuchowiska z narratorem i aktorami, dość ciekawie się tego słucha.

      Usuń
  7. Ależ piękny amarylis. Ja o swoim zapomniałam był na dworze i został na dworze:(
    Dużo książek przeczytałaś, tylko pozazdrościć.
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku. Samych miłych chwil, dużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, co za wynik - gratuluję :-) Moje bibliotekarska dusza jest bardzo zadowolona :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na półkach księgarni można znaleźć coraz to ciekawsze tytuły, także z całą pewnością jest co czytać.
    ------------------------------------------
    https://mennica-krakowska.pl/pl/p/B-A-1.08-bransoletka-zlota-585-1.08-g-/1113

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. O matko ile ty przeczytałaś. Ja od lat mie chwyciłam książki do rąk. Teraz tylko.szydelko i xxxx.

    OdpowiedzUsuń
  14. "Thank you for nice information
    Please visit our website unimuda and uhamka"

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mam czasu na czytanie...zastanawiam sie gdzie zniknelas?...

    OdpowiedzUsuń
  16. Bożenko zastanawiam się co u Ciebie? Tyle miesięcy Cię nie ma... Jeśli możesz, proszę napisz do mnie (zacisze.lenki@vp.pl), potrzebuję Twój adres. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana!
    Wszystkiego dobrego na nowy 2023r. życzę, obyśmy byli zdrowi i szczęśliwi💚🍀🤗🌹🥂

    OdpowiedzUsuń
  18. Zbliżający się Nowy Rok niesie wszystkim nadzieję
    na uspokojenie, życzliwość i spełnienie marzeń.
    W te piękne i jedyne w roku chwile
    chcę złożyć najlepsze życzenia
    pogodnych, zdrowych i radosnych dni
    oraz szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mol książkowy na zawsze zostanie molem 🙂🤪
    Wynik czytelniczy imponujący!

    OdpowiedzUsuń