o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

niedziela, 5 lipca 2015

ABSOLUTNIE CUDOWNY CZAS:))

Nie usłyszycie ode mnie utyskiwania na upał!o nie!
kocham ciepełko!
leniwie płynie czas,a ja się oddaję temu co lubię:)
a co bozenasy lubią najbardziej? po pierwsze swój balkonik a na nim leżing z robótką w ręce:)
czas na kawę,a do kawy ciasto ucierane -tyle ile-
pół kostki miękkiego masła,pół szklanki cukru,3 całe jajka-zmiksować,do tego szklanka mąki z łyżeczką proszku i owoce,dowolne,do tego ciasta pasują każde owoce,u mnie czereśnie i truskawki:))180 st ok 30-40 min:)
przy okazji takiego cudnego ciepełka powstają moje ulubione hafciki-róże:)
wzór róży z bloga -AnaZart-zawsze chciałam ją wyhaftować,ale jak widzicie wzór jest trochę rozmyty:)jednak i na nią przyszedł czas,skupiłam się ,dobrałam sama kolory i tak sobie wyszła:)))
bozenasy lubią też spacery po lesie i grzybobrania:))a to pierwsze i jak dotąd jedyne 4 kurki:))))
i jeszcze takie hafciki się uprosiły o zaistnienie:))
nowa róża zawisła na ścianie różanej:)

bo przecież wiecie,że:
sezon truskawkowy się kończy,truskawki jak motyle:)

i jeszcze jedna moja propozycja
tarta czekoladowa z poziomkami:)
kruche ciasto jak na tartę(przepisy w necie)
śmietana kremówka (30%)tabliczka gorzkiej czekolady,owoce,spód tarty upiec i ostudzić,śmietanę ubić,czekoladę rozpuścić w kąpieli wodnej dodając 3 łyżki mleka,rozpuszczoną wymieszać ze śmietaną ,wyłożyć na ciasto i szczodrze posypać poziomkami,malinami albo np borówkami,do lodówki żeby zastygła:))
i tym rozkosznym akcentem żegnam Was do następnego napisania:)))



Free background from VintageMadeForYou

75 komentarzy:

  1. Hafty z różami to moje bezapelacyjne faworytki. Śliczna galeryjka. No właśnie, już powinny być kurki. wszystko się w tej naturze powywracało do góry nogami. A ja ponarzekam - jest trochę za gorąco. Nie jestem w stanie nic robić, 36 stopni to za dużo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też,ale gór nie przenoszę,tylko sobie leżę na leżaczku i haftuję:))))

      Usuń
  2. Ta ściana różana robi wrażenie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bożenko... też hafcę... własnie na dzisiaj skończyłam... przepiekne ramki... takie z lekka romantyczne...
    tarty kocham robić na wszelakie sposoby więc jak dla mnie pasuje...
    a gorąc - nie dla mnie temperatura 50 stopni... bo takową mam w ogrodzie - wszystko mi usycha
    pozdrawiam niedzielnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu:)i u mnie kwiaty usychają,chociaż robię co mogę,żeby je ratować:)ale balkon od zachodu i słońce operuje na nim od południa do nocy:))

      Usuń
  4. Bożenko piękne róże.
    Ja też kocham upały, ale niestety nie dla mnie jest opalanie.
    A jutro pierwszy dzień w pracy po urlopie :((((
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się nie opalam,bo nie lubię:)powroty do pracy z laby okrutne:)współczuję:))

      Usuń
  5. cudne te hafty Bożenko ale najpiękniejszy to ten domek w sercu i róża - a za ciacho jeszcze raz dziękuję - dostałam całe od ciebie - buziaki ślę - Marii

    OdpowiedzUsuń
  6. Ech, uczta dla oka i podniebienia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że bardzo owocna praca była. Twoja ściana różana jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie piękne hafcikii jak ich dużo. Widać, że się nie leniłaś. Ja również uwielbiam grzybobranie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lenistwo?a co to jest?:)))))haha:))nigdy się nie lenię:))

      Usuń
  9. Hafciki przepiękne, na różanej ścianie prezentują się wspaniale. Ja przy takich upałach to preferuję serniczek na zimno z galaretką pełną truskawek. Twoje przepisy zachowam sobie na chłodniejsze dni. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och ,też lubię galaretki:)))i serniczki na zimno:))

      Usuń
  10. Bożenko ja kawki nawet wieczorową porą nie odmawiam ;-)
    Ciasteczka też ;-)
    Twoje hafciki tradycyjnie pięknościowe !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  11. Różana ściana przepiękna!!! Bożenko, gdzie kupujesz takie cudne rameczki?? Czas na kawę uwielbiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owalne ramki są z pepco,czasem uda mi się kupić jakiś staroć na targu,a parę mam z IKEA:))ach i jeszcze ze sklepu po 2zł tylko przeszły metamorfozę:)))

      Usuń
  12. Śliczny hafcik z tym domkiem :)
    Lubisz upał, ponieważ masz to szczęście, że nie przykuwa Cię od do łóżka i nie przestajesz chodzić :( Ja niestety takiego szczęścia nie mam :( Dlatego nie znoszę upału.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bożenko, a ja nie znoszę upału i ciepełka! Jestem wtedy chora:) Zimą w domu mam góra, 18 stopni, wtedy sie czuję cudownie. Chyba powinnam mieszkać na biegunie.
    Przecudnej urody hafty i ta Twoja różana ściana! Jest niesamowita, piękne prace.
    Udanych, gorących wakacji i smacznej kawki na balkoniku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. współczuję Aniu:))ja jeszcze znoszę upały,nie wiem jak długo,nie znoszę natomiast zimna:)wtedy ja choruję:))))

      Usuń
  14. Hafty piękne, jak u Ciebie Bożenko zawsze :))
    Ciasta wyglądają niezwykle apetycznie, tą tartą, to narobiłaś mi apetytu :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Bożenko, ja też kocham upały, kawkę, róże i hafty( cudze):-)
    a Twoje są wyjątkowo piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Basiu:)))a nie będziesz w okolicy?cobyś na kawkę wpadła:)))

      Usuń
    2. Jak skończę pracę w KO przy awansach to może się wybiorę do Alusi, ale teraz pomagam Synowej przy Wnuczusiu:-)

      Usuń
  16. Bożenko, uwielbiam Twoją różaną kolekcję. Muszę Cię kiedyś poprosić o parę różanych haftów na ścianę mojej do mojej sypialni.
    A ciasta palce lizać. U nas też w weekend owocowo i ciastowo. Zbieram resztę pożeczek czerwonych i czarnych. Niestety pomimo że lubię ciepełko to moje roślinki niezbyt dobrze znoszą upały. W sobotę podlewałam ogród 3 godziny, do 23. Niedziela to samo. Pierwszy raz od 6 ciu lat zżółkły mi trawniki pomimo podlewania. Udało mi się trochę poleniuchować w cieniu drzew.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje rośliny też ciężko znoszą upały:))a co do haftów to się zgadamy na priv:)))

      Usuń
  17. też nie narzekam na upał bo ciepłolubna i zmarzluch jestem :D
    a do ciasta ucieranego dodaje jeszce jagody :)pyszności:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne hafty, i tyle smakołyków :) Kawkę uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Haft z filiżanką piękny i jak dla mnie dla kawoszki cudowny , róże jak zawsze wspaniałe , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i jakby się komuś zapomniało,że to ten czas to przypomni:)))

      Usuń
  20. Śliczne hafty, domek w serduszku dla mnie cudo...

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię swój balkonik, ale "leżing" na nim odpada, szczególnie w takie dni jak teraz........bo to normalnie patelnia. Piękne hafciki Bożenko. Smakowite wypieki (spisałam przepisy), ale Twoja "różana ściana" jak zawsze mnie powala..........normalnie powala:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Wandeczko:)))między 2 a 4 fakt-patelnia,ale rozkładam parasol:))ale za to rano i wieczorem -bajka:)))

      Usuń
  22. Piękne hafty :) Róża jest śliczna!
    Ale gdzie Ty przy takiej pogodzie znalazłaś kurki??? :O u mnie w lesie sucho jak pieprz, grzybów pewnie nie będzie :(((
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no rosły sobie przy drodze:))a na targu miała kobieta kurki do sprzedania i borowiki ceglastopore:))jak by trochę popadało to zaraz się wysypią:)))

      Usuń
  23. ja tez lubię ciepełko :) Hafciki urocze a smaka mi narobiłaś tymi pysznościami, że ho,ho ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj, jak bym chciała takie "nielenienie się" , piękne hafty :) Pewnie by mi nawet upał wtedy nie przeszkadzał. Bo jak po 8 h w pracy wsiadam do samochodu, który całe ten czas stał w pełnym słońcu, to........

    OdpowiedzUsuń
  25. Och te Twoje hafciki :-). Cudeńka :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. ależ piękności :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudne różyczki , wszystkie razem na ścianie prezentują się rewelacyjnie . A tarta wygląda super smacznie i pewnie powstaje też błyskawicznie , na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt:)szybko się robi a jeszcze szybciej zjada:)))

      Usuń
  28. Śliczne hafciki, a ciasteczka takie, że palce lizać ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. To haftowane serduszko jest niesamowite!!!!

    A ja nie mam balkonu i jest mi smutno :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj ja zdecydowanie wolę chłodniejsze dni, a wręcz zimę ze śniegiem i mroźnym czerwonym noskiem :).

    Wczoraj chciałam sobie poczytać na balkonie, ale nie dało się. Skwar był niesamowity.

    Bożenko niby Twoje hafciki są szybkie i proste ale w sposób jakie je oprawiasz dodaje im szyku i sprawiasz, że zachwycają :).

    Masz super ścianę różaną :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:))czas wielkich haftów mam już za sobą:))napracujesz się nad nimi a potem a to nie ma ich gdzie powiesić,a to jakoś nie pasują i leżą schowane na lepszy czas ,który czasem nie nadchodzi:))dlatego wolę małe hafciki ,które zawsze znajdą gdzieś swoje miejsce:)))

      Usuń
  31. Jestem pełna podziwu dla robótek ogólnie ale twoje mnie powaliły. Jaka piękna jest ta różana ściana. Wszystko jest cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  32. Jaką Ty masz imponującą i piękną ścianę :) Robi niesamowite wrażenie.
    A ten przepis na ciasto ...oh...że ja się muszę odchudzać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:))odchudzasz się?to właśnie są "słodycze"dla tych co na diecie:))bez cukru:))

      Usuń
  33. Śliczna ta ściana w różach! A przy kawusiowym hafciku to i kawa lepiej smakuje:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha:)nawet "błysnął"w hafciarskim wtorku na fb:))))

      Usuń
  34. Mam szczękę na podłodze - cudności XXX ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też bardzo lubię ciepełko, niestety ostatnio nad morzem pogoda nas nie rozpieszcza, temperatura to średnio 12-15 stopni :(
    Piękne hafciki i całkiem ich sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Sliczne hafciki i ściana super:) wszystko pięknie się prezentuje w ramkach . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Również kocham ciepełko i kawkę:) A za te hafciki podziwiam Cię Kochana nieustająco.
    Pozdrowienia posyłam.

    OdpowiedzUsuń