o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

środa, 24 sierpnia 2011

WYTWORY POZLOTOWE I PREZENTY W OBIE STRONY:))

Myślę,że mogę Wam już pokazać co poszło w dobre ręce:)Umówiłam się z Aniołem na prywatną wymiankę:)Jeśli poczta spisała się dobrze,powinna ją dziś dostać.Specjalnie dla niej zrobione hafty:)






Hortensje są prezentem od mojej małej sąsiadki:)Przecudne kolory:)


Tutaj z Frankiem oglądamy przecudny prezent,który na pewno poznajecie od kogo:))Zawieszkę różaną wylicytowałam,a pozostałe to prezent od Anioła:))



Na zlot dekorii zabrałam ze sobą parę prezentów dla koleżanek ,które szczegolnie polubiłam.Oto niektóre z nich:)zrobione własnoręcznie przez mnie:)











Znowu byłam na zlocie:)takim małym u Oli,ale nauczyłam się wcierania w drewno.Serduszka zrobione tą metodą,a karmik bejcowany,bielony pastą,a na daszku szablony.Karmik jest jak najbardziej użytkowy i zimą będzie karmił sikorki:))





Uczestniczki mini zlotu u Oli:)


Free background from VintageMadeForYou

15 komentarzy:

  1. Już zawału dostałam, lecę wypatrywać listonosza! ;) Śliczności Bożenko, po prostu słów brak! ;)
    Resztę pooglądam jak ochłonę ;)
    Bużka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bożenko,ale śliczności tu wstawiłaś:)nie mogę oczu oderwać:)ściskam

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne hafty:)i jaka sympatyczna wymianka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne hafty....pozdrawiam Bożenko....

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za miłe słowa:)To fajne że podoba się komuś to co robię:))))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Hafty cudowne.Spojrzenie Franka zniewalające:)))
    Wszystko piękne.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Te hafty....coś cudownego... jestem oczarowana...

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Bożenko. Przepiękne rzeczy tworzysz. Bardzo dziękuje za wizytę i ciepłe słowa na moim blogu. Wiem gdzie zamówiłaś tą zawieszkę dobra duszo. Byłabym wdzięczna jeśli byś mogła zdradzić gzie zdobyłaś tą kameę. Moja mamusia chce taki wisiorek. Pozdrawiam serdecznie i dopisuje Twój blog w lewym pasku bocznym pod nagłówkiem "blogi zaprzyjaźnione".

    OdpowiedzUsuń
  9. och zazdroszczę Wam tego zlotu:) Śliczne te seducho, jedno drugie trzecie. Domek dla sikorki obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dysiaku:))kamea jest kupiona w sklepie HOUSE:))na wyprzedaży po parę złotych:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe przedmiociki stworzyłaś ;-)
    Dominika napewno jest szczęśliwa, że stała się posiadaczką takich wspaniałości !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne hafty zrobiłaś i resztę przedmiotów na wymiankę. Zauroczył mnie hafcik na pierwszym zdjęciu, oprawiłaś to w piękną rameczkę.

    OdpowiedzUsuń