o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

niedziela, 23 lutego 2014

OSTATNIA LAWENDA W TYM SEZONIE:)))

Tzn-zimą:))bo nie obiecuję że latem nie powróci:)
Ale na początku muszę Wam podziękować w imieniu Franka za taką wielką liczbę życzeń i mizianek:))Koty rządzą:))))
I wracamy do lawendy:)najpierw muszę.MUSZĘ Wam pokazać obrazek jaki wyhaftowała moja Ania dla swojej chrzestnej matki:))


Piękniusi:))namawiam ją do założenia swojego bloga,już nawet prawie powstał,ale nie może się zmobilizować do pisania,a jak widzicie same tworzy naprawdę piękne rzeczy.Ramkę też malowała,postarzała i dekupażowła:)
Ale żeby było śmieszniej "poszłam na wymiankę"z własnym dzieckiem i powstaje dla mnie haft:)))to dopiero będzie cudo:))i nie w temacie lawendy,ale o tym na razie cicho sza:))))
I w temacie wymianek.
Napisała do mnie Anstahe- ANSTAHE:))
że chętnie by przygarnęła moje lawendowe serduszka,a ja znając cuda jakie robi od razu się zgodziłam,więc wymieniłyśmy się wiadomością co która by chciała,ja poprosiłam Danusię o jej haft wstążeczkowy różowy bez na szarym tle,a zobaczcie same co dostałam:))))
oczom nie mogłam uwierzyć:))dwa tak piękne obrazy ,że aż dech zapiera i przecudnej urody segregator z gwiazdką:)))
Obrazy od razu zawisły w salonie reorganizując moją małą galeryjkę(która właśnie będzie podlegać metamorfozie)a bez miał być zalążkiem nowego:))Nawet mój M często sceptycznie nastawiony do robótek wszelakich pt-pococito?:)od razu poszedł po młotek i wieszał ,ustawiał i się zachwycał:)))
a z moje strony do Danusi pojechała firaneczka:)))
i siła sugestii-że okno chude i długie zrobiłam ją w pionie:)hihi a okno jest chude i długie -w poziomie:)))ale już leci do Danusi poprawiony pion na poziom:)))jeszcze hafcik i serducho z lawendą:)na zdjęciu są dwa serducha ale pojechało jedno:)drugie to próba haftu płaskiego:))nie do końca udana:))
A jeszcze z rozpędu powstała taka malutka zawieszka:)
i hafcik od Ani:)
I na zakończenie przydługiego posta muszę się Wam pochwalić wygraną w candy u Zosi na blogu:GALERIA ZOSI:))
DZIĘKUJĘ WAM DZIEWCZYNY:))
Przywracacie wiarę w ludzi:))
Pozdrawiam Was cieplutko:)i do następnego poczytania:))





Free background from VintageMadeForYou

62 komentarze:

  1. Same śliczności, które poleciały w obie strony.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne, kocham lawendę,
    ale haft wstążeczkowy to pierwszy raz widzę ,że można takie cuda robić...
    Słonecznie pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj można ,można,wejdź tylko na pinterest i wpisz haft wstążeczkowy:))cuda wianki:)))

      Usuń
  3. Siedzę i się zachwycam:) I lawendą w każdej postaci i cudami od Anstahe:)
    Oj, zdolne z Was Kobietki, zdolne:)))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdolne,zdolne:)tobie złotko też nic nie brakuje:))))

      Usuń
  4. Lawendowy obrazek piękniuśny a wymianka bardzo owocna aż pozazdrościć. Obrazeczki pięknie prezentują się w salonie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja kocham lawendę, Już nawet okno mam umyte. Jak powieszę, to z łazienki nie wyjde. jeszcze nie moge sie zdecydować czy kuchnia czy łazienka, bo okienka takie same. Pomyślę. Bożenko wielkie dzięki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, załóż bloga, bo niczym mamie nie ustępujesz. Niedługo z Tobą będę się umawiać na wymianki.

      Usuń
    2. chyba ją zachęciłaś,bo mi powiedziała,że musi założyć bloga bo taką piękną wymiankę mam:)))

      Usuń
  6. Wszystko bardzo piękne. Firaneczka cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No dziewczyny piękne rzeczy dla siebie zrobiłyście :) miło nacieszyć :) Bożenko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie musi być ostatnia, może być ciągle :) ):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bożenko masz bardzo zdolną córę ja się nie dziwię z założeniem bloga to tak jakbym swego syna prosiła i nic dalej siedzi dłubie i nie dotrzesz do młodzieży starszej - piękne prezenty i patrzcie ta co mówi że nic się dzieje ja czekam na dalsze piękności oraz na otwarcie bloga twej córy z ponurego Dolnego Sl. buziaki ci śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknymi rzeczami wymieniłyście się.Obie zdolne jestescie i jest co podziwiać . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje:-) geny zdolnosci przekazane:-)
    Piękna wymianka, obrazki z haftowanym bzem zachwycające.
    Serdecznie pozdarwiam i przesylam mizianki dla kocurka:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna wymianka! i lawendowy obrazek jaki cudny!:)
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się podoba:)))nawet chciałam go zatrzymać ,ale się nie dało:)))

      Usuń
  13. Twoje lawendowe hafciki są śliczne, a haft Ani świetny. Podoba mi się dobrana do niego ramka. Obrazy z haftem wstążeczkowym podziwiam od dawna i zazdroszczę, że już takie posiadasz:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale wspaniałości :)))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękności dostałaś. Znam obrazki od Danusi bo sama jestem w posiadaniu.
    Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  16. O matko! ile cudowności , patrzę i patrzę i.... jeszcze raz patrzę i się napodziwiać nie mogę . Wszystko jest przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne wszystkie prace, a obraz córci jest bardzo ładny,ślicznie wygląda w tej ramie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz bardzo zdolne dziecko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak:))śmiem twierdzić że uczeń przerósł nauczyciela:)))

      Usuń
  19. CUDOWNOŚCI-wszytkie-cudeńka.Pozdrawiam miło

    OdpowiedzUsuń
  20. Koniecznie namawiaj córcię do pisania i pokazywania co tworzy, bo obrazek jest cudny!
    Wymianka fantastyczna w obie strony :)
    Wszelkiej pomyślności

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie ozdobiona lawendowa rama! Zresztą wszystkie prace takie ładne :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham lawendę, kocham haft wstążeczkowy i powiedz mi Bożenko jak ja mogę nie zielenieć z zazdrości??????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możesz Basiu:)))bo Ty dobra kobieta jesteś ,nie jakaś zazdrośnica:))

      Usuń
  23. Lawenda, obrazki wstążeczkowe łał :):)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bożenko, nie wiadomo, na o najpierw patrzeć, takie wszystko cudne! Córcia jaka zdolna:) Niech zakłada bloga:) A wymianka z Danusią przepiękna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. namawiam,namawiam,a jak nie założy to będę pokazywać u siebie:))))

      Usuń
  25. Piękne wymiankowe prezenty , obraz lawendy przecudny i ta ramka !

    OdpowiedzUsuń
  26. Och Kochana zdolna ta Twoja Córka. I to nie tylko w jednej dziedzinie.Zarówno hafcik jak i ramka urocze.
    Haft wstążeczkowy, Danusi cieszy i moje oczy.Jej wszechstronny talent mnie zniewala .Cuda tworzycie OBIE.
    Gratuluje pięknej wygranej.
    Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Jutko za miłe słowa:)))Danusia rzeczywiście zdolniacha:)))

      Usuń
  27. Piękne prezenty! Bożenko, cudna wymianka, zarówno Twój jak i Danusi hafty są przecudne! Zawsze się zachwycam. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Lawenda haftowana przez Twoją córkę jest wspaniała po prostu :))) Tylko pogratulować. I jaką fantastyczną wymiankę zrobiłaś, przepiękne te obrazki... Gratuluję też wygranej...
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem pod wrażeniem wszystkich pokazanych tu cudowności. Córka równie zdolna, jak mama.:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jejku, Bożenko ile tu śliczności !
    Twoja córka cudeńka tworzy, oj koniecznie musi bloga prowadzić, no i koniecznie daj nam namiarki !
    Wymiankowe upominki ... och i ach !!!
    Bajeczne obrazki dostałaś - moje ukłony dla Anstahe, ale i Ty dla niej piękności przygotowałaś ! Serducho i oczęta uradowane ... mogę iść spać spokojnie :)
    Cieplutko Cię kochana pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko:))jak tylko będzie pisała to dam znac:))dziękuje i pozdrawiam:))

      Usuń
  31. Piękne te obrazki dostałaś :) No i cuda wysłałaś od siebie :) Grunt to udane wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bożenka gratuluję wygranej i a tych obrazeczków zazdraszczam bo są świetne !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękne te obrazy od Anstahe , a i ciasteczka lawendowe niczego sobie .Gratuluję wygranej. Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  34. Lawenda jest niezwykle pięknie ujęta w tych robótkach. Urocze są te prace!

    OdpowiedzUsuń