o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

czwartek, 10 listopada 2016

CORAZ BLIŻEJ ŚWIĘTA:)))

Coraz bliżej święta...
Nie wiem ,czy to wytrzymacie:)21 zdjęć;)
ale i tak T-mobile był szybszy niż ja:))hah
Zeszłoroczne święta były czerwone i jeszcze zaszło, zeszło roczne i postanowiłam zmienić kolor.
Czerwony to kolor walki,a ja mam dosyć tej wrogości wokoło i postanowiłam,że chociaż w moim domku będzie biało,błękitno,z odrobiną szarości:)))bujam w obłokach:)pobujacie się ze mną?
Pierwszy raz w tym roku zrobiłam przestrzenne bombki -lentilki :)Poprzednie bombki robiłam zawsze na wkładach plastikowych.Podziwiałam Wasze bombeczki robione na balonikach,ale jeszcze nie dorosłam do takich bombek(nie mówię nie)chociaż bardzo,bardzo mi się podobają:))Ale mam swoje,formowane na butelce plastikowej(ścięłam nakrętkę,nałożyłam folię spożywczą i schły sobie dwie połówki, które po wyschnięciu połączyłam klejem magik)
Dlaczego klejem, a nie np nicią?bo zrobiłam bardzo,bardzo twardy lukier i jak wyschły połówki bombek czy gwiazdki,czy śnieżynki to są jak beton:)Tak więc tylko klej wchodził w grę:)
Gwiazdki na girlandę po wyschnięciu wyglądają jakby były z wosku,nawet się błyszczą:)No i jak pewnikiem zauważyłyście,nie kto inny jak słoiczek z owadziego sklepu:)tu dostał ubranko i robi za świecznik:)będą jeszcze dwa jak zdążę zrobić,na razie jest plan:)
Maleńkie śnieżynki też wyglądają jak z wosku:)W ogóle zrobiłam śnieżynki różnych kształtów na próbę,ale te maleństwa wymyśliłam sama:)
A tak mniej więcej będzie wyglądała gwiazdkowa girlanda:))
To na razie tyle:)
Jak znajdę czas i ochotę to może jeszcze coś powstanie:)Na razie siedzę w dużym hafcie świątecznym:))
Pozdrawiam Was cieplutko:)









Free background from VintageMadeForYou

83 komentarze:

  1. Cudnie. Bardzo mi się podobają Twoje niebieskości. U mnie w tym roku będzie biało, może z odrobiną szarości.
    Super wyglądają "lukrowane" gwiazdki. Czy możesz podać przepis? Do tej pory używałam Ługi do usztywniania, jednak na cukrze gwiazdki fajnie się mienią.
    Zauważyłam u Ciebie taką samą osłonkę na doniczkę :)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepis jest ile cukru tyle wody i gotujesz lukier do nitki.Jak Ci zostanie przelewasz do słoiczka i może postać ok 2 tyg:)))
      Piękna-prawda:)))w centrum ogrodniczym ją kupiłam:))

      Usuń
    2. Dziękuję, spróbuję.
      Mam ich kilka, jedną zbił mój kotek i chciałam sobie dokupić, ale niestety już więcej nie spotkałam.

      Usuń
    3. u nas w centrum ogrodniczym się pojawiły,ale długo tam miejsca nie zagrzeją bo idealnie wpasowują się w klimat świąt:)))

      Usuń
  2. Ależ pięknie u Ciebie i nastrojowo. Faktycznie te kolory wyciszają, dają poczucie piękna. Wszystkie ozdoby są śliczne!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Będziesz miała święta w modnej kolorystyce! Przepiękne bombki i gwiazdki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te kolory. Będzie pięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bożenko, zachwycający, świąteczny klimacik u Ciebie :)
    Ja już mogłabym zasiąść w fotelu z korzennym, lukrowanym pierniczkiem, imbirową herbatką i słuchać kolęd :)
    Ach, rozmarzyłam się...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już niedługo:)))a wiesz,że po zrobieniu zdjęć nie rozebrałam dekoracji,tylko wisi przed moim nosem:)))

      Usuń
  6. Cudowne ozdoby!!!Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne odcienie :) a śnieżynki rzeczywiście wyglądają inaczej, ale dla mnie bardziej jak z lukru czy coś - normalnie aż by się chciało schrupać :) pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne ozdoby i bardzo pomysłowy sposób na usztywnienie i nadanie kształtu bombeczkom

    OdpowiedzUsuń
  9. o jejku jakie cudowności:)
    że tez mi nie po drodze z szydełkiem,ale nie mówię nie?
    cudnie to wygląda wszystko w szczególikach...

    OdpowiedzUsuń
  10. Bożenko, pięknie u Ciebie i świątecznie :) Bardzo podoba mi się ten efekt wosku na dekoracjach. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe dekoracje świąteczne, bardzo kolorki mi przypadły do gustu, ja też już mniej czerwieni na choince zawieszam wolę stonowane kolorki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ostatnio miałam za dużo czerwieni:))też mi się zamarzyło spokojniej:)

      Usuń
  12. Swietne ozdoby i w łanych kolorkach.Bomki przesliczne. Będą stonowane święta:) Ja przez wiele lat robiłam świateczne ozdoby na srebrno i biało. W tym roku stawiam na brązy ze złotem, tak jak w moim wianku:) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie srebro też by zagrało:))do szarości jak najbardziej:))

      Usuń
  13. Piękny wysyp ozdób.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie zapachniało świętami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa,jeszcze nie...chociaż piernik świąteczny chłodzi się w zimnym:))))

      Usuń
  15. Oj tak, blisko, blisko, super ozdoby pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  16. Bożenko, toś Ty przecież zupełnie gotowa do świąt :))))
    Pięknie będzie, oj pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudownie ci wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne prace, piękne kolory i można oglądać i oglądać...

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też co roku mam dekoracje na czerwono-złoto, może czas coś zmienić? :) Twoje ozdoby Bożenko sa super, już teraz to ślicznie wygląda, a jak rzeczywiście udekorujesz wszystko w tych kolorach, to będzie niebiańsko wyglądało :) Mi się marzy wszystko zrobić kiedy na biało-złoto może kiedyś... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem:)zbierane latami ozdoby trudno ich się od razu pozbyć:)ja swoje czerwienie własnie długo zbierałam,ale mam ich już chwilowo dosyć i muszę złagodzić ich ostrość:)))

      Usuń
  20. Piękne ozdoby zrobiłaś, gwiazdki są prześliczne:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wcale się nie dziwię, że dałaś tyle zdjęć, jak dla mnie mogłabyś nawet więcej bo śliczności nam tu prezentujesz. Śnieżynki faktycznie jak z wosku. Świetny efekt! A wiesz, ja lubię świąteczne czerwienie, ale lubię też biel i srebro.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje czerwoności w pudle,bo jak wiesz kobieta zmienną jest:)))

      Usuń
  22. Bujam w obłokach razem z Tobą. Bardzo mi się podoba ta kolorystyka, mniej "agresywna" od tych złoceń i czerwoności. Wytrzymałam też wszystkie 20 zdjęć......Bardzo ładne dekoracje, będziesz miała piękne święta. Pozdrawiam gorąco:)
    PS. Bożenko, męczyło mnie, że nie widziałam filmu "Piaski czasu" i Bezcenny.........ale poszperałam i okazało się, że nie ma takich filmów. Książę Persji-piaski czasu i owszem, ale to coś zupełnie innego. Książka Miłoszewskiego może się nie doczekać ekranizacji....To tyle. Buziak:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja właśnie myślałam o tym księciu Persji:))a nie są już zekranizowane dwie?z tym,że w Uwikłanie Szackiego gra kobieta?a Ziarno prawdy Więckiewicz?nie wiem nic o Gniewie:)
      pozdrawiam cieplutko kochana:)))

      Usuń
  23. Bożenko! Ale Śliczności, Naprodukowałaś, wszystko Przepiękne , Bożenko Ja na co dzień nie lubię Czerwonego koloru ,Ale święta bez Czerwonego nie wyobrażam sobie, U mnie na Święta królują 4 kolory stałe - Biały , Czerwony , Zielony i złoty, - Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też tak było parę ładnych lat:))ale kobieta zmienną jest i przyszedł czas na zmiany:)))a właśnie córka zaklepała ozdoby czerwone:))tak,że nie zginą:)

      Usuń
  24. Kolorystyka piękna szczególnie że za czerwienią nie przepadam.Elementy dekoracji świątecznej wspaniałe. Je to takie gwiazdki tylko w sklepie kupuję i muszą mi wystarczyć bo zrobić nie umiem. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze parę lat temu też miałam problem z szydełkiem,ale powolutku się polubiliśmy:))

      Usuń
  25. Bożenko pięknie to wszystko razem wygląda!
    choć u mnie jednak przeważa czerwony, który mnie kojarzy sie z świętami i miłością jednak;)
    choć niebieskości i biele też mam
    Pozdrawiam serdecznie i miłego weekendu życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miłość miłością,ale u mnie przyszedł czas na zmiany:)

      Usuń
  26. cuda cudeńka! wspaniała kolorystyka i niezwykłe dekoracje. Z przyjemnością obejrzałam wszystkie zdjęcia, dobrze że tak dużo :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to dobrze:)bo myślałam,że zanudziłam Was na śmierć:)))

      Usuń
  27. Oj Bożenko ja już tu u Ciebie zostanę....bo klimat iście rajski. Ależ piękności porobiłaś....i jakie to wszystko klimatyczne:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ proszę bardzo:)kawusi?herbatki?ciasto upiekłam,rozgość się:)))

      Usuń
    2. A z przyjemnością:-)
      Ja rogalikami świętomarcińskimi moge się podzielić...a i nawet naleweczki domowej roboty przyniosę:-):-)
      Będzie wesoło:-):-):-)

      Usuń
  28. Swietne dekoracje i ta kolorystyka (przyznam ze w tym roku u mnie na swieta zagosci biel, szarosci i blekit z odrobina srebra).Podoba mi sie Twoja girlanda, bombki pomyslowo zrobilas i lampion taki delikatny.No slicznie i juz.)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bożenko ojej, jaki klimat u Ciebie.Wszystkie Twoje dzieła prezentują się pięknie pod względem wykonania i kolorystyki.Girlandia rewelacja.Dlaczego nie mogę nauczyć się tej szydełkowej roboty,antytalent że mnie:)Podziwiam za to u innych Pozdrawiam serdecznie Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli mogę Ci coś poradzić to -nie poddawaj się:)szydełko nie jest trudne tylko ćwiczy cierpliwość:)raz,drugi się nie uda a za trzecim razem wyjdzie cudo ,które Ciebie samą zaskoczy:)))

      Usuń
  30. Bożenko, ależ świetne są te Twoje dekoracje. Pomysł na kolorystykę super. Bardzo mi się to wszystko podoba, cudny klimat się wytworzył :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:)bardzo miło czyta się takie słowa:))pozdrawiam

      Usuń
  31. Cudna kolorystyka. Czerwony jest taki oczywisty, a twoja kolorystyka jest taka spokojna i wyciszająca. Te wszystkie gwiazdki wyglądają razem przepięknie, podziwiam i podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czerwony będzie teraz u mojego dziecka:)już sobie wzięła parę rzeczy,więc się nie straci:)))

      Usuń
  32. Piękne ozdoby Bożenko. Najbardziej podoba mi się świecznik w ubranku. Fajny pomysł. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Z przyjemnością obejrzałam wszystkie zdjęcia, bo są śliczne i dekoracje wyszydełkowałaś przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  34. cudowne śnieżynki, delikatne jak płatki śniegu

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne ozdoby przygotowałaś. U mnie zawsze jest bardzo kolorowo na święta nie ograniczam się do jednego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dzieci były małe to też miałyśmy kolorowo,ale teraz już potrzebuję wyciszenia i stąd ta kolorystyka:)

      Usuń
  36. Piękne te bombki i świetne zdjęcia. Ja to narazie w trakcie bombkowania jestem😊bardzo nie lubię ich robić więc tak powstają po malutku pomiędzy innymi świśtecznymi robótkami. Pozdrawiam serdecznie😊

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne te bombki i świetne zdjęcia. Ja to narazie w trakcie bombkowania jestem😊bardzo nie lubię ich robić więc tak powstają po malutku pomiędzy innymi świśtecznymi robótkami. Pozdrawiam serdecznie😊

    OdpowiedzUsuń