o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

piątek, 30 października 2015

ZASZYDEŁKOWANA....

Uff...wreszcie:)))robiłam ten otulacz,ocieplacz,narzutkę czy jak tam to nazwać prawie rok co parę miesięcy zmieniając koncepcję...aż wreszcie jestem zadowolona z efektu końcowego.Piękną kobaltową włóczkę kupiłam w Pasmaszu z zamiarem zrobienia tuniki z kwadratów,ale jak miałam połowę przodu zmieniłam zamiar i wymyśliłam,że może jednak zrobię szal z wzorów ananasowych????a potem przyszło lato i przeszła mi ochota na szydełkowe otulacze:)ale co jakiś czas wpadał mi w ręce woreczek z robótką i ten piękny kobaltowy kolor kusił:))oj kusił!w końcu pomyślałam-no kto jak nie ja skończy "dzieło"???i tak się zaparłam,że skończyłam,a całość jest kombinacją dwóch wzorów-szala ananaskowego i kwadratów:)zresztą co się będę rozpisywać:)zobaczcie sami:)
Powiem nieskromnie ,że jestem z siebie dumna:)
a teraz już na spokojnie szydełkuję dalej:))np:taki komplecik serwetek:)))
Wiem:)powinnam dać wzory,ale zwyczajnie nie mam:)ananasy szalowe są z gazety tak starej jak moje dzieci i zwyczajnie zniszczonej,tak samo jak serwetki.
Działam dalej ale chwilowo tajnie,więc jak skończę to obiecuję ,że do następnych prac dodam wzory:)
Ale,żeby nie było że samym szydełkiem człowiek żyje coś Wam polecę:))
Okres świąt zmarłych u niektórych owocuje dyniami,więc żeby tyle dobra się nie zmarnowało polecam Wam pyszną pastę z dyni pieczonej:
Dynię koniecznie upiec,nawet jak się trochę przypiecze ma lepszy smak,potem wybrać upieczoną ze skóry i rozgnieść widelcem-nie miksować!dodać startą na tarce paprykę świeżą-sam miąższ,czosnek również starty na tarce-jeden ząbek,ser typu ricotta,sól pieprz i waszą ulubioną smakową przyprawę:)u mnie jest to niezmiennie czubrica zielona,wymieszać wszystko,i do tego pietruszka zielona,albo koperek,albo co tam lubicie z zieleniny,świeży chleb z masełkiem......i delektujcie się:))
Pozdrawiam Was cieplutko:))świętujcie spotkania rodzinne,zadumajcie się nad przemijaniem,bo to właśnie na to czas...a niedługo już radosny okres:))








Free background from VintageMadeForYou

41 komentarzy:

  1. Twoja kobaltowa robótka jest śliczna. Piękny wzór i kolor, świetne wykonanie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, ten kolor! Masz powody do dumy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bożenko, cudny ten " ocieplacz". Wywieś go na balkon jak będę kiedyś w B-B :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale,że co?wdrapiesz się po rynnie na 4p?:))))haha

      Usuń
    2. Dla takiego cuda zamówię wysięgnik:-)

      Usuń
  4. No i wcale się nie dziwię, że jesteś z siebie dumna, kawal dobrej roboty :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Możesz być z siebie dumna. Kiedyś szydełkowałam namiętnie. Może jeszcze do tego wrócę:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ocieplacz jest przewspaniały!!! Takiej pasty dyniowej nie jadłam, więc zapisuję, ale za to ciasto dyniowe córka robi pyszne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja dziś przeczytałam przepis na chleb z dyni na drożdżach i też zapisałam:))

      Usuń
  7. Kobaltowe ananaski prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bożenko, szal w kolorze kobaltu, po prostu boski ;) Co do pasty- ja uwielbiam je wszystkie i ze wszystkiego :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie połączyłaś dwa różne wzory w jedno i wyszydełkowałaś cudny ocieplacz na swoje ciałko. Już na zimne dzionki nie będziesz narzekać w tak eleganckiej odzieży. Serwetki też świetne, nie marnujesz czasu, tylko dziergasz i dziergasz.)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bożenko, powiem CI że to połączenie tych dwóch wzorów dało świetny efekt, a rezultat.... pierwsza klasa no i śliczny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna narzutka w ślicznym wzorku i kolorku - urocze podkładki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny otulacz! ma fantastyczny kolor :) serwetki śliczne. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiesz kochana lubię do Ciebie wpadać bo można zjeść,wypić (herbatkę) i oko nacieszyć pięknymi robotkami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna narzutka:)))...no i zawsze smakowicie...idę coś zjeść...a ja kocham czubricę czerwona:))zielonej nie próbowałam:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Bożenko, wspaniale zrobiona narzutka. Teraz modne takie różne wymyslne wzory. Twoje rekodzieło jest piekne, poczynając od drobnych serwetek, poprzez tildy i serduszka do super narzutki. Ja też jestem szydełkowa , ale nie potrafie liczyc oczek, zawsze wymyslam na bieżaco i takiego ubranka nigdy bym nie zrobiła. Zrobiłam natomiast na drutach szare poncho i nie wiem kiedy w nim chodzic, teraz zbyt chłodno, a wcześniej było mi za gorąco. Ot przewrotność duszy kobiecej. Buziam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja powstawała rok i w tym czasie wciąż się zmieniała koncepcja:)))ale powstała i to się liczy:)))

      Usuń
  16. Nie wiem dlaczego minęłam ten post?........Serwetki piękne, ale chusta normalnie mnie urzekła. Piękny kolor, piękny wzór. Chylę czoła, jak zwykle Bożenko. Jesteś WIELKA:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super te udziergi :) serwetki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chusta ma piękny kolor i wzór , serwetki śliczne , zawsze podziwiam Twój wszechstronny talent :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne !!! Ananasy i modrak... moja ciocia by się zakochała !:P)
    Pozdrowionka !!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolor aż porywa! Piękny jest. Wzory super w połączeniu razem. Masz ananasy i kwadraty tak jak chciałaś:) Dzięki temu całość wygląda bardzo ciekawie.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  21. Howdy, We need several study not to mention producing accomplished about how every single constituents in particular facilitates that liver organ purify and also cleanse, and even any profit at the failing liver. https://imgur.com/a/DGdcnZ0 https://imgur.com/a/PIgGIqB https://imgur.com/a/D4q97Sq https://imgur.com/a/RU4YSZR https://imgur.com/a/E0dpb53 https://imgur.com/a/Epn32vE https://imgur.com/a/qk2m9YY

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajna praca ekstra kolory, sam bym spróbował swoich sił za mną już komora hiperbaryczna białystok więc mam masę energii którą chce przełożyć w coś pięknego.

    OdpowiedzUsuń