o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

czwartek, 1 sierpnia 2013

OPASKI NA WŁOSY:)

Sama radość robić takie maleństwa:))
Dookoła mnie same małe dziewczynki,więc musiało coś dla nich powstać:)
I tak zrodził się pomysł opasek na małe główki:)
A Was bardzo proszę o komentarze,która się Wam najbardziej podoba:))
Powstało na razie sześć:)jeśli się będą podobały zrobię ich więcej,bo niesamowicie przyjemnie się je robi:))
Schowane w pudełku które w końcu skończyłam,tzn:wyszlifowałam,wylakierowałam,dół jest woskowany i dodałam koronkę:))całość wyszła słodko,prawie do tych opaseczek:)))
Pozdrawiam Was cieplutko i z góry dziękuję za opinię:)))



Free background from VintageMadeForYou

56 komentarzy:

  1. Wszystkie słodkie , moje faworyty to pierwsza i ta z niebieskim motylkiem oczywiście ..

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękne aż trudno wybrać. Mnie się podoba pierwsza i z sówką .
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne opaski, na pewno będą się podobały :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. A moja to ta biała i dwie pierwsze. Sowka tez boska, a pudełko miodzio :)

    Pozdrawiam,
    Susan

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też jestem za pierwszą i z sówką.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie śliczne ale mnie najbardziej podoba się ta pierwsza z różyczką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta pierwsza,to prototyp nowej róży:)))dziękuję:))

      Usuń
  7. Wszystkie są piękne ale stawiam na motyla.

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczne, przesłodkie - każda!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojejciu, urocze wszystkie, ale dwie pierwsze najśliczniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  10. o matko jakie cudne :) ja nie potrafię powiedzieć która się najbardziej podoba ...

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta:))myślałam,że obstawisz sówkę:))))))))))))))))))))))

      Usuń
  11. moja ulubiona to ta z sówką i pierwsza ale pozostałe też urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkie piękne, ciężko wybrać...może ta z perełką? Sama nie wiem bo wszystkie mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne! Ja też mam kilka prac szydełkowych, nie mogłam nawet całkiem na wakacjach "usiąść na laurach", bo w roku szkolnym mam mało czasu na moje prace, więc i ja poczyniłam troszkę i na szydełku i na maszynie do szycia też:) Pozdrawiam serdecznie wierna duszyczko!pa

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię perły i ta z perełką jest w moim ,że tak powiem guście.Reszta również piękna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie śliczne, ale dwie pierwsze szczególne, bo z różyczkami:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie to się podobają wszystkie ,z róża,z haftem ,sowa bardzo fajana,ale jako mama malej damy opowiem się za tymi z kwiatkiem i motylem ,a mala dama (7lat) wyrwana do odpowiedzi rzuciła okiem i wybrała tylko jedną -białą .

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ Ty jesteś płodna:DDD
    Opaska z sową urocza, a tak w ogóle to wszystkie słodziutkie:D

    OdpowiedzUsuń
  18. jej, prześliczne opasiątka! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. pozwolisz, że zapisze sobie Twój blog u mnie!
    :)
    pozdrawiam aldia z arcadii

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale słodziaki,mnie akurat wszystkie podobają się prócz sowy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie ma jak śliczne opaski w ślicznym pudełeczku !
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. wszystkie sa sliczne,a najpiekniejsze nr.1 i 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie opaski są bardzo ładne. Małe Księżniczki, Królewny, Wróżki będą wyglądały w nich uroczo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojejku, jakie śliczne opaski! Nawet nie wiem, która ładniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie słodkie:) Mnie najbardziej jednak podoba się ta pierwsza i ta z sówką:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Każda piękna, trudno wprost określić tę najpiękniejszą.
    Pudełko bomba !
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  27. Spośród wszystkich- pięknych, pierwsza jest najpiękniejsza!
    Buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha,nawet wiem dlaczego:)witaj miłośniczko róż:)))

      Usuń
  28. Wspaniałe i pomysłowe, a wybrać najładniejszej nie umiem pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  29. Pierwsza mi się podoba najbardziej,
    a pomysł wspaniały :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna ta biała z tiulowym kwiatkiem i ta ostatnia z haftem, istne cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie różowe i sowia. Extra!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Opaski są po prostu cudowne - bo zrobione z miłością!:) Wszystkie mi się podobają, ale gdybym już musiała wybierać - dla Małej Księżniczki marzyłaby mi się pierwsza i biała:)))) Z sową też jest ekstra:) Mam nadzieję, że będzie mi dane kiedyś takie zrobić...:)))) Jestem bardzo ciekawa co też za drobiazg tworzysz jedną nicią na lnie?:) Biję się w pierś, że sprowadziłam Cię na złą drogę, no ale cóż...:) Obiecuję, że na tym nie poprzestanę;) Gorąco Cię pozdrawiam i bardzo dziękuję za tyle bezcennych komentarzy!

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziękuję Julko,że znalazłaś chwilę na odwiedziny:))niebawem pokażę co zrobiłam na razie jeden maleńki hafcik:)na lnie hafty są cudne,ale to strasznie żmudna praca:)

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo ładne opaski.
    każdej dziewczynce dodadzą uroku.

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne opaski, bardzo podobają mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Sama radość podziwiać takie cudne maleństwa !!!
    Ach ... mnie szydełko straszliwie nie lubi - nad czym ubolewam :(
    Pięknusie te opaski i nawet sóweczka moja ukochana się tu znalazła (bo wiesz, ja kręćka na punkcie sówek mam:))))
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń