o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

czwartek, 10 grudnia 2015

AMIGURUMI:))

Czyli biała Misia:))
No tak się wkręciłam w szydełko,że nie potrafię przestać:))Obrazek na mnie woła-haftuj mnie bo nie zdążysz!..a ja w szydełko:))
A co?..zawsze się zachwycałam szydełkowymi stworkami,czy dziadem z baba u Bożenki,ale jakoś myślałam,że nie podołam:)A ta końcówka roku jest dla mnie jakaś wyzwaniowa:)ciągle robię coś pierwszy raz:)Właściwie to cały rok powinnam nazwać-mój pierwszy raz-i chociaż w moim wieku brzmi to raczej śmiesznie,to przecież nie można być zawsze takim na serio:))tak więc przedstawiam Wam panienkę Misię:))
Misia wykonana jest z kordonka Ariadna i w całości uszyta ręcznie.Sukienka też szyta ręcznie,najwięcej kłopotu sprawił mi biały kołnierzyk.Nie wyszedł do końca tak jak miał wyglądać(miał być modny dizajnerski)ale szycie takiej malizny to nie lada wyzwanie.Misi ruszają się łapki.
Misia jest do ozdoby pod różaną choinkę:)
I tak oto prezentuje się moja biała Misia:))
Pozdrawiam Was cieplutko:))
Do poczytania:)


Free background from VintageMadeForYou

49 komentarzy:

  1. WOW Misia jest cudowna!!! Jak ja bym chciała też umieć na szydełku robić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To weź szydełko i spróbuj:))gdyby mi ktoś parę lat temu powiedział,że będę dziergała w ogóle cokolwiek to bym go wyśmiała.Serwetki dla mnie robiła moja przyjaciółka:)Aż przyszedł czas spróbować ..i poooszło:)teraz trudno się zatrzymać:))

      Usuń
  2. Ależ przesłodka ta misia , cudna , a choinka jeszcze piękniejsza pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczaczki ! ale ona jest malusia. Masz bardzo, bardzo zdolne rączki -zrobić takie maleństwo! Podziwiam Cię Bożenko nieustannie! Twórcza z Ciebie babeczka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Danielko:))fakt Misia jest malutka:))

      Usuń
  4. Jaka słodka misia! Podziwiam, tym bardziej, że dla mnie wykonanie takich maleństw jest nie do przebrnięcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja się rozmiłowałam w takich maleństwach:))

      Usuń
  5. Ale cudna Misia, nie wiedziałam, że taka maleńka jest. Normalnie szczena mi opadła z zachwytu, cudo :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojejciu! No słodziutka po prostu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. schrupałabym tę misię taka słodka:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ślicznotka! I jaka maleńka! :) Jest mega urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudności zrobiłaś. Piękna dziewuszka - Misia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Slodziutka!!!! Chciałabym zeby u mnie tak wyglądał pierwszy raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. O rajuśku, jaka ta misia jest słodka w tej sukienusi. Brawo Bożenko, ja raczej się nie łapię za tworzenie szydełkowych "figurek" bo też raczej nie podołam. A jaką masz śliczną malutką ławeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. była zielona,ale do niczego nie pasowała ,więc dostała z białej farby i zyskała na urodzie:))

      Usuń
  12. Słodziutka Misia. Masz złote ręce Bożenko, za co się weźmiesz wychodzi super. Mam sporo różnych włóczek, chyba też coś zacznę tworzyć.........może się uda, hehe. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ z Ciebie artystka! Podziwiam za szycie takich malizn... Pięknie to zrobiłaś. I pięknie pokazałaś:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. te pierwsze razy są najfajniejsze :)
    nie znoszę szyć takich maleństw, dlatego podziwiam, bo misia wygląda uroczo :)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna misia :-) Uwielbiam pierwsze razy :-) Nigdy nie jest się za starym, żeby coś zrobić pierwszy raz :-)
    Sukieneczka słodka.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. ale ładnie przucupnęła koło choineczki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. urocza miniaturowa elegantka.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  18. O mamuńciu jakie to jest maleństwo!

    OdpowiedzUsuń
  19. Starsza pani jestem...ale ręce same się rwą,żeby takiego misiaczka potulić:)
    Prześliczny i ta kompozycja...brawo:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wiem co się stało z moim komentarzem, bo na pewno pisałam i to jako pierwsza. Misia jest przesłodka i takie są najfajniejsze stworzone przez siebie i według własnego projektu. Cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zazdroszczę, ja i szydełko to jak na razie przeciwne strony mocy

    OdpowiedzUsuń
  22. Thank you for essential article. Where else could anyone get that kind of information in such complete way of writing . Think of all the beauty still left around you and be happy, I stumbled onto your blog and read a few post. I like your style of writing...Apple MacBook Laptop HD Wallpaper

    OdpowiedzUsuń