o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

wtorek, 10 września 2013

PROSZĘ PAŃSTWA OTO MIŚ:)

Miś jest bardzo grzeczny dziś:)
Chętnie państwu łapkę poda:)))
Nie chce podać?..a to szkoda:)))

Miś w oryginale ma czerwony kubraczek,ja mojemu misiowi zrobiłam niebieski:))
Miś jest bohaterem woreczka dla małej dziewczynki:))
ups:)powiem szczerze ,słodko się haftuje takie motywy:)))
I jeszcze Dominik dostał drugi woreczek,większy i tym razem dźwig dostarcza Dominika do pociągu:))
a ta sówka to jest organizer na spineczki do włosów dla małej dziewczynki:)))
Pozdrawiam Was cieplutko:)))
Niedługo losowanie:)))powiem,że jestem mile zaskoczona ilością chętnych koleżanek chcących przygarnąć moje wytworki:)))

Free background from VintageMadeForYou

32 komentarze:

  1. Hafty urocze:) Dawno juz nic nie wyszylam az wstyd :/
    Sowka jest swietna, strasznie mi sie spodobal ten pomysl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł nie jest mój,znalazłam gdzieś w necie,sama tylko uszyłam:)))

      Usuń
  2. piękne hafty :) zazdroszczę umiejętności!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie słodkie! Tak, uroczo haftuje się takie wzorki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczności pozdrawiam Maria

    OdpowiedzUsuń
  5. Miś misiowaty jak się patrzy:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. miś cudny :))) a ten organizer na spineczki bardzo ciekawy pomysł

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczniutki misio i pięknie uszyty woreczek:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale Misior :DDDD Ktoś będzie szczęśliwy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne hafty . Podziwiam zdolności i cierpliwość
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne i pomysłowe rzeczy tworzysz, miś uroczy, a sówka jeszcze piękniejsza.

    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się pomysł z sową. Woreczki z haftami są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudnie jak zwykle a pomysł z sową- przedni!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dominik mnie rozsmieszył :) genialne !

    OdpowiedzUsuń
  14. Bozenas, woreczki świetne, a ich ozdoby jeszcze świetniejsze:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. w niebieskim może bardziej misiowi do twarzy ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodki pyś ma ten miś. Ale sówka-organizer mnie powaliła. Wymyśl coś jeszcze na gumki i frotki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomysł nie jest mój:))robiłam organizer na bransoletki który mógłby być świetnym organizerem na gumki frotki:))

      Usuń
  17. Świetny ten miś, a organizer na spinki mogę odgapić? - jest pomysłowy pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dusiu,pomysł nie jest mój,jest znaleziony w necie:)))

      Usuń
  18. Widzę, "że miś był grzeczny dziś"!
    Znowu cudowności Bożenko poczyniłaś!

    OdpowiedzUsuń
  19. Hello

    Just found your lovely blog.
    Your teddies are so sweet (:
    You have some beautiful stitching and photographs here.
    Happy stitching (:

    OdpowiedzUsuń
  20. Hello

    Just found your lovely blog.
    Your teddies are so sweet (:
    You have some beautiful stitching and photographs here.
    Happy stitching (:

    OdpowiedzUsuń
  21. jaki ten misiu piękny pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  22. Miśki dmc sa słodkie strasznie:) Robiłam je kiedyś. Amelia i ...? Adrien?
    Pozdrowienia serdeczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Misiek jest z książki Veroniki Enginger i Sophii Bester-Bague "Mon journal de croix"

      Usuń