o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

sobota, 7 marca 2020

CYTRYNKI:)

Od miesiąca wieczorami haftowałam sobie cytrynki:)))Miałam plan na nie.Miały rozweselić moją niebieską kuchnię:))
Ja,która nie lubi żółtego:)haftuję żółte cytrynki:))
Wzór na cytrynki znalazłam w gazecie Libri,a właściwie dla nich kupiłam tą gazetę.Tak nawiasem mówiąc empik idzie po bandzie z cenami gazet z wzorami.Gazeta we Włoszech kosztuje 5 euro a empik kasuje za nią 50 zł:)niezłe przebicie:)
Wzory niby proste,ale miałam tragiczną kanwę.Kupiłam ją kiedyś z metrażu,miękka,nitki się przesuwały ,więc krzyżyki nie zawsze wychodziły równo,nie mówiąc już o pomyłce i pruciu :)))
Cytrynki wyprane,wyprasowane i podklejone flizeliną:))
Teraz mogłam wyjąc maszynę i działać dalej:))
Cytrynki na gałązkach obszyłam dodatkowo koronką,bo to są taśmy do zazdrosek:)
Kolejne cytryny w formie serduszka na zasłonce półek:)
Dwie cytrynki wylądowały na serduszku,ozdobie między oknami:))
Zainspirowałam się katy-dollss z instagrama.Dziewczyna robi takie cudeńka,że głowa mała:))Postanowiłam i ja spróbować czy mi wyjdzie:)i powstała taka cytrynkowa kuchareczka z kluczem do przepisów:)))
Kuchareczka jest zrobiona na podstawie styropianowej do choinek:))
Wzorów cytrynkowych jest więcej i mam ochotę wyhaftować kosz z cytrynami:)))ale co mo z tego wyjdzie to nie wiem:)))
Pozdrawiam Was cieplutko:)))





Free background from VintageMadeForYou

39 komentarzy:

  1. Najśliczniejsze zasłonki i serduszka. Aż zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale piękności ja też myślę ,że po terażniejszym hafciku sprawię sobie jakiś taki komplecik do kuchni własnie z haftem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie bomba! Nie dość, ze świetnie wyszyte cytrynki, to jeszcze pięknie i oryginalnie zagospodarowane! Cudne wszystko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam haft który można "zagospodarować":)))

      Usuń
  4. Bożenko hafciki są cudowne a to co z nich wyczarowałaś urocze. Uwielbiam takie praktyczne zastosowanie haftu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Aniu:)i ja lubię takie haftowanie:))

      Usuń
  5. Śliczne hafty Bożenko, a cytrynowa kuchareczka to mistrzostwo.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bożenko cytryny są piękne ale to co z nimi zrobiłaś to już magia. Dekor do zazdrostek wspaniale wygląda ale te serca no poprostu zakochałam się. Świetny pomysł na kuchareczkę, urocza panna. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:)))na żywo wyglądają jeszcze lepiej:

      Usuń
  7. Wzór cytrynek śliczny i pięknie go wykorzystałaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczności,aż miło oglądać...

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne, pomysłowe w każdej odsłonie, idealnie wykonane, podziwiam. Właśnie cytrynowy kolorek z niebieskim się kochają.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo pięknie wyglądają te Twoje cytrynki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. O kurcze, ale miałaś pałer, no i przede wszystkim pomysł, naprawdę kawał solidnej roboty no i świetnie dobrane kolory z tym niebieskim się zgrało super, powiem Ci, że tez żółty to nie mój kolor to tutaj świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żółty to też nie mój kolor,ale te cytrynki mnie urzekły:))

      Usuń
  12. Zazdrostki pięknie się prezentują!
    I pozostałe prace bardzo pomysłowe :-)
    Pozdrawiam, Bożenko :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zachwycające😍 Takie zestawy zawsze podziwiałam w gazetkach robótkowych, ale nigdy nie potrafiłabym zrobić sama. Haft owszem, ale cała reszta poza moim zasięgiem. Masz niesamowty talent!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak zrobisz haft to reszta jest bardzo prosta:))

      Usuń
  14. Jestem pod wrażeniem. Same piękności wyszły spod Twoich rączek. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejuś, Bożenko, jakie śliczności sobie wyhaftowałas i zrobiłaś. Wszystko takie śliczne i zachwycające, a ta kuchareczka to dopiero coś, jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześlicznie to wygląda na zazdrostkach! Chyba sobie zrobię coś podobnego :D

    OdpowiedzUsuń
  17. WOW!, zaszalałaś Bożenko. Co jeden hafcik to piękniejszy, a kuchareczka kapitalna. Trochę kokietujesz..."nie wiem co mi z tego wyjdzie".......zawsze wychodzi i zawsze jest śliczne. Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie zawsze:)))żebyś wiedziała ile nieudanych prac leży w pudłach :)))takich nie do pokazania:)))

      Usuń
  18. Piękne są te cytrynki,rzeczywiście rozweselają:)
    Bardzo mi się podoba pomysł połączenia ich z niebieską krateczką.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wkomponowałaś te cytrynki :) Dekoracje kuchenne wyglądają bajecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cytrynowy, to kolor słońca i ciepełka przecież, zatem ładny:)
    Czekam na post o Twoich roślinkach!
    Pozdrawiam serdecznie i życzę zdrówka, pogody ducha i spokoju:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne te Twoje wszystkie cytrynkowe dzieła. Teraz masz w oknie kolory nieba i słońca :)

    OdpowiedzUsuń