o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

sobota, 2 marca 2013

MARZEC MIESIĄCEM HAFTU:)

I dlatego ja proponuję Wam zabawę:)
W zabawie mogą wziąć udział wszystkie osoby ,które haftują dowolną techniką.Zasada jest taka,że haftujemy do 24 marca i do tej daty wysyłacie na moją pocztę zdjęcie haftu gotowego tzn zastosowanego lub oprawionego tylko nie może to być haft pokazywany już gdziekolwiek.Ma to być nowa praca,wiadomo że mała,bo monumentalne dzieła powstają długo a Wy macie na to trzy tygodnie:)
Jeśli ktoś ma ochotę to zapraszam.25 marca zaprezentuję te prace na moim blogu i będziecie głosowali jawnie przez tydzień.Wyniki ogłoszę po świętach,a nagrodą będzie satysfakcja z wygranej i mały prezent ode mnie:)))


możecie zabawę ogłosić na swoich blogach,ale nie jest to konieczne:))
Te podusie na zdjęciu wykonałam w tym tygodniu:)Jakiś czas temu kupiłam grafiki od Baszki .Przeleżały trochę bo zanim do mnie doszły zmieniła mi się koncepcja i właściwie dobrze,że przeleżały bo przydały się teraz.Do grafik dołożyłam małe haftowane drobiazgi,a to haft wstążeczkowy,a to drobne różyczki na wiankach baletnic,a to różyczki kończące gorset baletnicy.Najpierw myślałam ,że obramuję je koronkami,ale odeszłam od tego pomysłu i dałam im "ramki"ze wstążek,żeby imitowały obrazy:)
Mam nadzieję ,że wyszło całkiem fajnie:)



Tak,że moi drodzy zapraszam do zabawy,czekam na Wasze prace:)
Pozdrawiam cieplutko:))


Free background from VintageMadeForYou

26 komentarzy:

  1. piękne Twoje podusie, ten drobny haft dodaje przestrzenności grafikom:) cudo:) tak mnie zachęciłaś, że może przypomnę sobie jak to dawniej haftowałam, muszę pomyśleć...pozdrawiam weekendowo, słoneczka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Calkiem fajnie?? to sa CUDENKA!
    serdecznie pozdrawiam,
    MB

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudowne ... ach zdolne rączki zdolne

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyszło! Świetny pomysł na takie podusie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jan iestety nie chaftuje więc tylko popatrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł na konkurs, jak sie wyrobię z tym co planuję wyszyc to na pewno sie złosze :)baletnice wyszły cudne i te dodatkowe hafciki tu i tam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. sa pzresliczne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie bym się przyłączyła, ale chyba nie zdążę. Zobaczymy. Bardzo ładne Twoje prace. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne te podusie i do tego te kolory, miodzio po prostu. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny pomysł z dodaniem haftu do tych baletnic, efekt końcowy - super, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja z moimi debiutanckimi krzyżykami ani myślę startować, ale pomysł świetny i chętnie pooglądam mistrzów i zagłosuję:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Postaram się ;) tyle, że laptok padł. Ale może dzięki temu podziergam ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    Nie zamieszczę informacji z przyczyn technicznych. Wybacz. Korzystam grzecznościowo.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, to ja znów u Ciebie:)zapraszam na moje pierwsze candy. buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne...cudowne!
    Serdecznie pozdrawiam i posyłam nutkę pierwszych promyczków słońca-Peninia ♥♥♥

    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Poduszeczki cudowne. A szkoda ,że do haftowania mam zdecydowanie dwie lewe ręce:))))
    Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. O... i tu mam rozdziawiona paszczę.....Uwielbiam baletnice.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. piekne połaczenie transferu i haftu

    OdpowiedzUsuń
  18. Poduszeczki przepiękne !!!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  19. …. Ale super poduchy , zdolna kobietka… ja niestety haftować nie potrafię jedynie co mi wychodzi to grafiki… cieszę się bardzo ze moja praca na cos się przdaje
    Pozdrawiam serdecznie Baśka

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne hafciki. Ja niestety nie haftuję, ale podziwiam takie zdolniachy jak ty :)

    OdpowiedzUsuń
  21. hm... szkoda... w żaden sposób nie wyrobię się ... ale może innym razerm

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne podusie, romantyczne, super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale ślicznie to wykończyłaś haftem . Przepięknie romantyczne.

    OdpowiedzUsuń
  24. dech zapierają Twoje cudeczka:)
    biorę przykłady i inspiruję się ile się da:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Almost nothing Ever before Transpires with 90th St by way of Roni Schotter – Creates infants to reflect upon that each time of day is actually loaded with little experiences that may be seized because of authoring not to mention modified inside very good experiences. https://imgur.com/a/NIA3fE9 https://imgur.com/a/U56zHH3 https://imgur.com/a/VkXpTuH https://imgur.com/a/hvWwvzD https://imgur.com/a/5TUILXM https://imgur.com/a/vGcN72A https://imgur.com/a/8oKvo2h

    OdpowiedzUsuń