o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

czwartek, 23 października 2014

DZIEWCZYNKI I RÓŻE:)

Vintageowe dziewczynki,któż ich nie zna?a kto ich nie lubi?
Zrobiłam sobie odskocznię od mojego giganta,palce bolą od szydełka,ale czasu niewiele już zostało ,więc codziennie wieczorem przed telewizorem szydełkuję i szydełkuję:))i sama sobie się dziwię,że jeszcze tym nie ....hihi dopowiedzcie sobie co mogłam z tym zrobić:)))więc żeby się całkiem nie zamotać wyjęłam farby,serwetki i popełniłam parę małych dekupażyków:))
Małe dziewczynki naklejone na drewienko które zostało wcześniej postarzone.Taki drewniany medalion.A tu mała zabawa dla Was-kto zgadnie co to za drewniane medaliony,jakie jest ich pierwotne przeznaczenie ten dostanie ode mnie jeden,nie z dziewczynką ,bo te już znalazły przeznaczenie,ale z innym wzorem:))
Dookoła medalionu koronka i wszystko wklejone w ramkę:)Ramki -empik-
nie ma pogody,więc zdjęcia nieszczególne:))
obrazki zawisły na ścianie wśród róż:)bardzo lubię takie ramki jakby stare,wyrzeźbiane:)))
I jeszcze sobie zrobiłam medalion z różami i do tego obrazek:)
spodobała mi się praca nad medalionami,więc chyba powstanie ich więcej,bo bardzo przyjemnie się je robi:))
Miłe dla oka dekoracje:)))
Lubię róż i róże,ale kto do mnie zagląda ten wie:)))
Pozdrawiam Was cieplutko:))





Free background from VintageMadeForYou

79 komentarzy:

  1. Też lubię takie romantyczne, jak by z dziewiętnastego wieku ramki i obrazki. Widziałam te ramki w Empiku, ale nie pomyślałam, że można coś tak fajnego z nich zrobić. A jakie może być przeznaczenie medalionów, ja myślę że pasowałyby do pokoju małych dam, nad ich łóżeczka.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mnie udało się je kupić na -50%:)))pozdrawiam Dorotko:)))

      Usuń
  2. Twoje mieszkanie musi byc ogromnie roantyczne .Piekne obrazki .Podejrzewam , ze twoje medaliony zanim dostaly nowe zycie byly drewnianymi galkami do mebli .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie,to nie gałki do mebli:)))dziękuję za miłe słowa:)))

      Usuń
  3. Wpadłąm w zachwyt nad całością Bożenko - masz ten styl elegantki - wszystko piękne i ramki i dziewczynki w ramkach a te róże to już niesamowicie piękne prace - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle piękne. Co do medalionow to mi to wygląda na część od takich wielkich drewnianych szpulek..

    OdpowiedzUsuń
  5. Poczułam się Bożenko jak w jakimś magicznym miejscu,gdzie cisza, spokój i samo piękno.Wszystkie prace cudne,klimatyczne,rameczki zjawiskowe,medalion cudny.
    Pozostaje teraz czekać na kolejną odsłonę medalionów skoro masz zamiar je troszkę potworzyć.
    Pozdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mmm dziękuję:))jak miło się czyta takie słowa:)))

      Usuń
  6. Wiesz ,powalają na kolana te Twoje róże Bożenko , wspaniałe ale i obrazki są świetne , romantyczny ten post , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  7. Trudne pytania zadajesz ;) Też początkowo obstawiałam gałki od mebli, ale troszkę za duże mi się wydawały. Hmm... może to przykrywki do słoików lub puszek?

    OdpowiedzUsuń
  8. Stawiam na drewniane duże guziki! Tak czy owak- przepiękne! Znów nas oczarowałaś Bożenko!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne medaliony, podejrzewam ,że może miały służyć jako ozdoba decu kufrów

    OdpowiedzUsuń
  10. Bożenko przecudne obrazki stworzyłaś !!!!
    Chętnie bym odgapiła pomysł ??? Mogę ????
    Ale za boga nie wiem co za drewienka wykorzystałaś .... yyyy może ktoś ucinał drzewo i z pieńka takie krążki powstały :-)
    Buziaki posyłam Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a odgapiaj sobie ile chcesz:)))nie,nie ucinane drzewo:)))jak się wyda ,to się uśmiejecie:))))

      Usuń
  11. jakie wszystko u Ciebie piękne!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Medaliony... gałki do mebli przycięte :)
    Ale fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne dziewczynki chwaliłam pod poprzednim postem' a na medaliony pomysłu nie mam. Widoczność w tej chwili mam ograniczoną, bo korzystam z tableta, ale medaliny wydają się być lekko wypukłe, więc pomysł, że to podkładki pod kubki miały być odpada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie,nie podkładki pod kubki:)))ale jeśli wpadnie Ci coś do głowy to pisz:))))

      Usuń
  14. Śliczne . Ale dałaś zagadkę :) Kombinuję aż mi mózg paruje , znam kształt i wiem , ze wiem co to jest ale tak to sprytnie przerobiłaś i ukryłaś zdobieniami , że za pierona nie mogę powiązać jednego z drugim...;):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kombinuj:)))będzie zaskoczenie:)))))buziaczki:))

      Usuń
    2. Już wiem z czym kojarzył mi się kształt - z grzybkiem do cerowania ale to według wszelkiego prawdopodobieństwa nie jest grzybek... wiec nie wiem co i czekam z niecierpliwością na rozwiązanie zagadki :):):)

      Usuń
  15. Bożenko ależ pięknie .... bardzo romantycznie i kobieco :) cudnie :) jestem przeszczęśliwa że mogę mieć dzieło Twoich łapek pod swoim dachem :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne i romantyczne, uwielbiam takie dodatki:) A u Ciebie są zawsze zachwycające.
    Tak sobie myślę, że może te dziewczynki są na drewnianych podkładkach pod kubeczki. Tak czy siak powalają:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bożenko pokazujesz same cudowności :) mam takie medaliony do ozdobienia ale czekają na swoją kolejkę w pudełku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie?....to dlaczego nie piszesz co to jest?:))))))),,,,,,buziaczki:))

      Usuń
  18. Zagadka przednia! Nie mam pojęcia co wykombinowałaś. Wszystko co nasuwało mi się dziewczyny juz podały. Aż nie mogę się doczekać Twoich wyjaśnień. Medalionowe obrazki są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mam pojęcia, co dorwałaś w swoje zdolne łapki, ale efekt jest zachwycający!!!
    Podstawki pod doniczki.....?

    OdpowiedzUsuń
  20. Bożenko, Ty masz niesamowite pomysły i zdolności. Sliczne dziewczynki i śliczne te różyczki. Dynia wśród nich pięknie wygląda. Bardzo wszystko romantyczne:)Ech...

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne obrazki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem zachwycona wszystkimi Twoimi medalionami i każdy bym mogła przygarnąć :) Wszystkie te Twoje drobiazgi są takie wdzięczne... Ale kompletnie nie wiem, na czym one powstały... Najbardziej mi wyglądały na nakrętki, ale nie są... Ciekawa jestem, co to?
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie,to nie nakrętki:))))dziękuję za miłe słowa:))))pozdrawiam

      Usuń
  23. Piękne prace, każda ma niesamowity urok! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. jak dla mnie Bożenko... wspaniały efekt !!! kocham taką romantyczność
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie Ci te ramki wyszły, pięknie. Bardzo mi się podoba ta subtelna koronka. nawet nie podejmuje sie zgadywać ich przeznaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolejne piękności, moim faworytem obrazki z dziewczynkami! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześliczne prace! Te rameczki idealnie pasują do motywów, ale mnie dodatkowo zauroczyła koronka. Zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
  28. Bożenko bardzo ładne prace i mój ulubiony motyw różany i motyw dziewczynek;)Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  29. Twoje prace Bożenko są rewelacyjne...podziwiam Twój talent! Cudownie!!!

    Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za mile słowa i odwiedzinki na blogu-Gosia/Peninia

    OdpowiedzUsuń
  30. Ależ Kochana pytasz mnie o czym ja tak marzę???
    Gdy oglądam te Twoje przepiękne prace to myślę , że TY doskonale rozumiesz te moje odloty marzycielskie.
    Bo czyż może być inaczej.Tworzyć tak piękne prace może tylko ktoś o bardzo wrażliwej i marzycielskiej duszy. Myślę, że się w tej opinii nie mylę Kochana:)
    Te piękne drewniane medaliony z dziewczynkami chwytają mnie za serce.
    Serdeczności moc posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo miło się czyta takie piękne słowa:)))doskonale Cię rozumiem:))))dziękuję i pozdrawiam:)

      Usuń
  31. Bożenko Twoje wszystkie prace mnie urzekają ,motywują i inspirują...Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowne są te portreciki, róże bez dwóch zdań uwielbiam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. U mnie taki medalion by znalazł swoje miejsce na świątecznej choince ,,
    Śliczne wszystko u ciebie ,
    A tych ramek to nie wiedziałam cudne ,,

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne są te obrazki , niesamowite, slicznie to zrobiłaś, zreszta wszystkie prace takie są. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Obraz z dziewczynką z bujną fryzurą bardzo mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń