o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

niedziela, 13 maja 2012

MAJOWY BALKON:)CZYLI ZROBIŁAM SOBIE DRABINĘ

Od pewnego czasu,hm,właściwie od świąt bożonarodzeniowych chodziła za mną drabina.Nie żeby w realu,ale ciągle była w mojej głowie.Zobaczyłam taką na wystawie pewnego sklepu,ale kosztowała-bagatela 150 zł:)))Więc pomysł rozwijał się w mojej głowie.Aż nagle któregoś ranka pomyślałam że mam skrzyneczkę na wino,którą kupiłam od meneli na targu za całe 5 zł i która miała byc zdekupażowana,ale się nie doczekała(i dobrze!)mam skrzyneczkę z wieczkiem po jakimś niemieckim piwie,którą dostałam do zdekupażowania.Brakowało mi bocznych desek.Poszłam więc sobie rano do sklepu i kupiłam dwa panele drewniane.Teraz wymyśliłam sobie że będzie pomalowana szarą bejcą:)))ale..gdzie na szybkości dostac szarą bejcę,gdy pan w sklepie powiedział że szarej nie mieli wogóle,w drugim sklepie był wybór ogromny,ale też nie było szarej.Tak więc nie zostało mi nic innego jak wziąśc trochę białej akrylowej farby,dodac czarnej i bardzo rozwodnic:)))Nie jest to do końca bejca,ale widac niektóre słoje drewna:)Teraz napisy-miałam pisac sama farbą czarną napis typu fleur lub herbe itp,ale jednak wydruki są ciekawiej rozwiązane i mniej kłopotliwe,więc na skrzyneczki poszedł transfer i małe białe szablony:)Jak wszystko wyschło mój M pomógł mi drabinę zbic i tak powstało moje cudo z którego jestem baardzo dumna:)))Zdobi mój mały balkon i dodaje mu kolorytu:)))A oto efekt:)))
Oczywiście nic bez Franka:)))
Druga strona balkonu nie zmieniła się od paru lat,ciągle jest okienko,płotek i garnki na płocie:)))
Prezent od M z dzisiejszej wystawy ogrodniczej pt "ogród i sztuka"-fotorelacja w późniejszym terminie:))
Konwalijki i bez po przekwitnięciu pójdą na działkę,ale na razie cieszą moje oczy:)))
Stare pokojowe zasłonki powiesiłam sobie na balkonie,uszyłam z nich takie trochę rolety zwijane ręcznie,a że jedna jest opuszczona bo często siedzę na leżaku to zrobiłam taki wianek :) A nocą kiedy zapalę lampiony jest cudnie,cicho,czarownie:)))
Pozdrawiam Was cieplutko:)Dziękuję za miłe słowa pod poprzednim postem:)))
Free background from VintageMadeForYou

42 komentarze:

  1. Bożenko kochana,jesteś niesamowita,drabinka rewelacyjna a cały balkon wygląda bajecznie,chętnie bym się na nim zadomowiła,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam Kasiu:)))będziesz miłym gościem:))))

      Usuń
  2. Drabina wyszła super. Ale miałaś pomysł!
    Balkon wygląda ślicznie.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Drabinka rewelacyjna - świetny pomysł.Balkon piękny, jak z bajki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. bajkowo, z nutka romantyzmy bym powiedziała, miluśko tak...

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w Twoim balkonie, a przy okazji mam pytanie, czy Ty coś zmieniałaś w swoich ustawieniach, bo u mnie Twój blog wyświetla się z czcionką w wersji mini. Dodam, że inne blogi wyglądają jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny balkon! Może i mały, ale jaki uroczy! A tak sie zaczęłam śmiać sama do siebie - ciekawe jak Twój balkon wygląda z dołu w otoczeniu innych balkonów? Pewnie od razu widac, że to najpiekniejszy balkon :) Kiedys miałam w pokoju taka drabinke zrobioną we wnęce zamurowanych drzwi:) Futryna została, więc sobie półki wstawiłam :) Drabina jest super, aż zaczełam się zastanawiać, gdzie by taka sobie ustawić :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkam na 4 piętrze,ale czasem widzę jak ludzie zadzierają głowę,najśmieszniej było jak wieszałam zasłonki bo mam balkon od zachodu,więc słońce mocno operuje,ale mało mnie obchodzi co sobie myślą:)))najważniejsze ,że my się na nim dobrze czujemy:)))mało kto ma u nas kwiaty na balkonie,wiem,że jak masz do wyboru chleb czy kwiaty wybierzesz chleb,no cóż,życie:)))

      Usuń
  7. Cudowne dekoracje Bożenko, jak zwykle podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny pomysł. Ślicznie to wszystko wygląda.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Z podziwem patrzę na Twój balkon, pięknie urządzony i z pomysłem.
    Wieczorem oświetlony świecami wygląda tajemniczo, super!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe dekoracje i smieszy plotek z garnkami - swietny pomysl nawet i na balkon, jak widac. A drabinka pomyslowa i fajnie sobie z nia poradzilas, wyszla super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Balkon prezentuje się wspaniale !!!!!!!!!!!!!
    A drabina rewelacja !!!!!!!!!!!!!!!!
    Pomysłowa z Ciebie babeczka !!!!!!!!!!!!!!!
    Drapanko za uchem dla Franka posyłam a Ciebie serdecznie pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  12. No piękny masz balkon. Dominuje biel i czerwień, kotek, aniołek, wstążeczki.... nawet w pochmurne dni u Ciebie czuć ciepełko . Drabina SUPER- fajnie wygląda; no i wymagała troszczę pracy, ale się opłacało. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hi,hi moje dziewczyny się śmieją że na euro ustrojony narodowo:))ale ja chyba potrzebuję "ognia"i stąd ta czerwień:)))

      Usuń
  13. Co by nie napisać, to jak żyję (a już sporo to trwa:))), nie widziałam i chyba nie zobaczę tak pięknie, wspaniale i pomysłowo zagospodarowanego balkonu.
    Wspaniałe pomysły,tak jak ten z tą fantastyczną drabiną.A jeszcze wspanialsze wykonanie.GRATULUJĘ.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och Jutko aż się zarumieniłam:)))tyle miłych słów:)dziekuję

      Usuń
  14. Zawsze wchodząc do Ciebie... Na Twój balkon... Zachwycam się każdym szczegółem... Wszystko masz tak ładnie dobrane, dopasowane... Pięknie wprost... Ptaszek z serduszkiem mnie zauroczył... A lampion z motylem... cudo...

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak na nim smakuje kawa:))))nawet namówiłaś mnie na cynamonową:))jest pyszna:)))

      Usuń
  15. I główka pracuje. Bardzo mi się podoba cały balkonik.

    OdpowiedzUsuń
  16. Toć to już wielki ogród a nie balkon ,,śliczny...

    OdpowiedzUsuń
  17. Miło jest posiedzieć na takim balkoniku, wśród tylu cudowności, drabinka super:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Co tu się dziwić, że tyle komentarzy skoro efekt niesamowity.
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny masz balkon, na prawdę zachwycający :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)))bardzo się cieszę tą drabiną:))jeszcze bardziej żeby się ciepło zrobiło:))))

      Usuń
  20. No można się zachwycać bo jest piękny,miałam okazję na nim parę razy gościć,ale wtedy nie wyglądał tak bajecznie,aczkolwiek pamiętam,że już wtedy coś na nim powstawało ;-)
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. super pomysł z tą drabiną, pożyteczny sprzęt :) i bardzo przyjemny dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak tu pieknie!Swietny blog.Gratuluje!Zostaje na zawsze;)

    OdpowiedzUsuń
  23. cudny balkon ... a ta drabina jest nieziemska świetnie wyszła ... życze duzo takich cudnych pomysłów pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  24. Bożenko, cudnie wyszło, zdolniacha z Ciebie...pozdrawiam,,,,

    OdpowiedzUsuń
  25. Ach jaki wspaniały pokoik pod chmurką.Pięknie wyglądają te czerowne i białe dodatki :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Twój balkon wyglada przepięknie ,a ozdoby na nim sa niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale ty ma sz fantastyczne pomysły. Drabina swietna!!!. Balkonik piekny. Ja nad swoim jeszcze musze popracować. Pozdrawiam. Buziolki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję dziewczyny za tyle ciepłych słów :))))szkoda tylko ,że tak zimno i nie mogę siedziec sobie na balkoniku:)))

      Usuń
  28. Ale piękny balkon,a drabina to jakieś mistrzostwo,super.I dzięki Bożenko za namiary na tkaninki,juz kupiłam kawałek w różyczki:))

    OdpowiedzUsuń