o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

wtorek, 1 grudnia 2015

MAGIA ŚWIĄT...

Taki był temat wyzwania u Hanulka.
Zawsze marzyłam,że wyhaftuję sobie kiedyś sampler i zawsze schodziło tylko na marzeniach.Chociaż nie tak do końca,Zbierałam samplery na pintereście,te bardzo ,bardzo stare najbardziej mi się podobają.W muzeum w moim mieście też wisi jeden taki stary sampler chyba z 1800 roku.Gdzieś koło 2000 roku (nie pamiętam dokładnie a na zeszycie nie ma daty)znalazłam w sklepie wzór wydany przez Anchor.Przeleżał sobie trochę.Zaraz jak go kupiłam wyhaftowałam tylko fragment,a teraz dzięki Hanulkowi porwałam się na cały.Wyzwaniem był sam materiał na którym haftowałam- a jest to Aida 20ct,drobna i do tego szara,ale co będę "gadała"popatrzcie co mi wyszło:))
Środek,czyli pejzaż zimowy jest haftowany na jeszcze drobniejszej Luganie 25ct koloru białego,potem obrobiony szydełkiem i naszyty na gąbeczce płaskiej:))(tu się kłaniam paniom z B,które pozwalają mi zabrać gąbki spomiędzy owoców, najpierw je piorę aby pozbyć się chemii)
I jeszcze w szczegółach:))
Trochę mi dał w kość..a właściwie zrobiłam oczywiście po swojemu nie trzymając się ściśle wzoru.Zmieniłam również kolorystykę tzn nie użyłam srebra i złota za którym po prostu nie przepadam:)A tu jeszcze sama zima:)
Tu jest zmiana -zamiast wiewiórki ptaszek.
I jeszcze wyhaftowałam osobno na Aidzie szarej pejzaż zimowy,bo bardzo mi się podoba:))
I jeszcze raz całość:))powiem nieskromnie ,że jestem z siebie dumna:)))
Obrazek wyhaftowany na wyzwanie:
Pozdrawiam Was cieplutko:))









Free background from VintageMadeForYou

79 komentarzy:

  1. Śliczne, magiczne, bajkowe. Standard u Bożenki.

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne:)gratuluję pomysłów

    OdpowiedzUsuń
  3. Bożenko zdolna jesteś. Podziwiam za cierpliwość. Piękne hafty
    Zapraszam do siebie :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic dziwnego, że jesteś z siebie dumna. Wspaniałe hafty.

    OdpowiedzUsuń
  5. powinnaś być dumna, bo praca jest naprawdę piękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz pełne prawo do dumy! Ślicznie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne obrazki a ten z domkiem najcudowniejszy - buziaki ślę

    OdpowiedzUsuń
  8. Haft cudny, podziwiam precyzje : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny !!!
    Piękna praca...pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To dobrze że jesteś z siebie dumna bo to jest prześliczne!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny obrazek, wykonanie perfekcyjne w każdym jednym szczególe. Ten zimowy motyw jest cudny, nie dziwię się, że chciałaś go mieć osobno, idealną rameczkę do niego dobrałaś:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten zimowy motyw haftowałam już trzy razy :)ale w realu jest jeszcze piękniejszy:))

      Usuń
  12. Napracowałaś się ale efekt wspaniały. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny hafcik CI wyszedł, możesz być z siebie dumna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam samplery.Zaintrygował mnie środek.Fajny efekt :) Nie dziwię się, że jesteś z siebie dumna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny haft. Szczególnie spodobał mi się pejzaż zimowy - świetną ramkę do niego dobrałaś I wcale się nie dziwię, że jesteś dumna, bo masz powody do dumy.
    Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie cudo! Oczu oderwać nie mogę! Bardzo lubię samplery, a ten jest szczególnej urody. Przepiękna praca.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie cudo! Oczu oderwać nie mogę! Bardzo lubię samplery, a ten jest szczególnej urody. Przepiękna praca.

    OdpowiedzUsuń
  18. CUDO, po prostu śliczne. Zawsze mi się marzył sampler, ale jeszcze nie trafiłam na ten właściwy. Twój powala na kolana. Brawo Bożenko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem Ci,że zakochałam się w samplerach już dawno temu:))a teraz po tym marzy mi się mój własny,wymyślony całkowicie przeze mnie:))

      Usuń
  19. Przepiękny sampler! Aż ochota bierze by wyhaftować takie cudo. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz prawo być dumna. Ja za samplerami nie przepadam chyba zeby z nich wykraść jakieś detale tak jak to zrobiłaś z widoczkiem. Mistrzostwo.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak najbardziej możesz być z siebie dumna :) piękna interpretacja! Bardzo podoba mi się w jaki sposób połączyłaś dwa hafty :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chylę czoło przed tą Twoją piękną pracą.
    Przyznać muszę, że z fachowymi określeniami dotyczącymi tego dzieła nigdy nie spotkałam wcześniej. Ale to mi nie przeszkadza się zachwycać tym pięknym dziełem.
    Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny, a pomysł ze zmianą kanwu rewelacja, muszę kiedyś wypróbować.
    Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Uroczy ten obrazek! A zimowy pejzaż w środku, ozdobiony szydełkową koronką, to po prostu wisienka na torcie ☺

    OdpowiedzUsuń
  25. Przesłodki ten obrazek :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudeńko! Matko, i jaka drobnica :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny, Bożenko, też byłabym dumna :))) zawsze kiedy skończyłam haft i oprawiłam, to musiał przeleżeć na oczach z 10 dni, bym mogla się nim nacieszyć przed podarowaniem komuś, bo większość moich haftów poszło na prezenty, kiedy po prostu nie miałam na nie kasy. Do Twojego też pewnie nie raz zajrzę :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też tak często robię:)))ale teraz jakoś coraz trudniej rozstać mi się z obrazkami haftowanymi:)))

      Usuń
  28. Śliczna, misterna robota. Kiedy Ty to wszystko robisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dniami:))a najczęściej wieczorami przy telewizji;)))odkąd kupiłam sobie punktowe światło mogę haftować do nocy:)))

      Usuń
  29. Nie bardzo wiem, co to sampler, ale to co zrobiłaś bardzo, ale to bardzo mi się podoba. Niesamowita Jesteś, tyle drobiazgów............Osobny obrazeczek, zima w ślicznej rameczce, urzekający. Podziwiam i podziwiam. Ja przy telewizji też zawsze coś dłubię, filmy tyle razy powtarzane, że wątku się nie zgubi.......hehe. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja wszystko dłubię przy telewizji:)właściwie to mogę powiedzieć ,że słucham filmy a nie oglądam:)))

      Usuń
  30. Pięknie Ci to wyszło :) Podoba mi się wykorzystanie koronki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mistrzostwo- dużo pracy wykonałaś. Śliczna ta wstawka z koronką. Również sam widoczek w tej pięknej ramce wygląda cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny i jaki precyzyjny obrazek. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  33. Prześliczny haft.
    Ta koronka,te perfekcyjne krzyżyki,wszystko dopięte na ostatni guzik.
    Uwielbiam takie klimatyczne obrazki,kojarzą mi się z dzieciństwem i najpiękniejszymi świętami;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jakież to cudne,gratuluję wytrwałości.

    OdpowiedzUsuń
  35. ale super! te miniaturowe ptaszorki z kilku krzyżyków... :-D

    OdpowiedzUsuń