o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

piątek, 3 maja 2013

SPONSOREM DZISIEJSZEGO POSTA JEST......LITERKA A:)))

I jak Wam mija majówka?:)
Pewnie tak jak mnie,zimno,mokro i robótkowo:))
Robótkowo,bo telewizja nadaje powtórki powtórek,a aura za oknem nie zachęca do spacerów:)Wczorajsza burza,taka pierwsza wiosenna dała czadu.Jak huknęło to Franek spadł z tapczanu:)biedny tak się wystraszył,że i mnie się dostało z jego pazurków i jestem "naznaczona". Cóż ,są rzeczy na które nie mamy wpływu,więc trzeba się czymś zająć.Od jakiegoś czasu miałam ochotę na literki,ale nie takie zwykłe tylko ozdobione kwiatami i jak znalazłam ten wzór to się nim tak zachwyciłam ,że musiałam go wyhaftować:)

A jak Anna:)


Wzór jest tak wyhaftowany,że może być poduszką:)

Zmieniłam kolory kwiatów,w oryginale są czerwone:)

A tu oryginał jeśli ktoś chciałby się pokusić o haft:)

Jeszcze się pokuszę na B J P :))
A w przerwie zrobiłam małe serwetki:)

Wzór prosty i bardzo przyjemny w robieniu,teraz nawet wzoru nie potrzebuję bo jest łatwy do zapamiętania:)Dlatego powstaje większy projekt,ale o tym chwilowo sza:)))

Pozdrawiam Was cieplutko,witam nowych gości:)
Życzę Wam i sobie słoneczka:)))




Free background from VintageMadeForYou

37 komentarzy:

  1. Śliczna literka , róża w moich niebieskościach , znany mi wzór ale jeszcze nie widziałam żeby ktoś je wyszywał ,, Śliczna ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu,a widziałaś z tym wzorem inne literki?:)

      Usuń
  2. Śliczne "A"! Owszem, pogoda nastraja robótkowo:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, tak, tylko robótkowo można się wyżyć, bo pogoda wredna, deszczowa, pozwolisz, że skopiuję wzór literki?
    Pozdrawiam i zmykam do robótek

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna literka. Pozdrawiam i życzę słoneczka.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo śliczna literka...serwetusie urocze...ciekawa jestem dalszego projektu....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie sza:)bo jak nie wyjdzie to będzie kicha:)))

      Usuń
  6. Przepiękna literka z tymi kwiatami.Ja też teraz jestem na etapie haftowania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie to piękne Bożenko!! uwielbiam wszelkie monogramy!!! marzy mi się biała pościel z wyhafotwanymi inicjałami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piekna literka:)) zapisałam sobie...ale szkoda,że nie ma "B",prawda?:)))
    Ps.biedny Franiu:(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z A można samemu zrobić B:)Ja zrobiłam P,a teraz będzie B i J:))

      Usuń
  9. Ślicznie wyhaftowana literka! Z niebieską różą wygląda tak samo pięknie jak w oryginale!
    Serwetki też są zachwycające!
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prace. Literka A jest piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bożenko, wyhaftuj dwa razy B, bo ja jestem Basia i zrobimy jakąś wymiankę- to jest śliczne:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana prześlicznie to haftowanie wygląda, ale proponuję wyhaftuj cały alfabet- i[ wymianki, będziesz miała niespodzianek ]jakby coś to pamiętaj o D ha ha pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteście słodkie:)))zadajecie mi pracę na całe wakacje:)))

      Usuń
  13. u nas leje co raz ale ja się cieszę bo zrobiliśmy coś :) czego byśmy nie zrobili jakby była pogoda... ale o tym już niedługo post ;)
    a Twoje robótki cudne

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie też:))nie siedziałabym w domu gdyby nie deszcz:)))i nie zrobiła bym haftów:))

      Usuń
  14. U mnie pięknie, ciepło i słonecznie :). Dlatego mniej robótkowo, więcej czasu spędzam w ogródku sadząc kwiatki i wygrzewając plecy na słoneczku.
    Literka piękna- patrząc na Twoje hafty myślę, że może i ja bym coś wyszyła?
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna ta literka , przypomniałas mi ,że miałam wyszyc ten alfabet hi hi , ale serduszkiem szydełkowym jestem zachwycona !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serduszko to taka mała próba nowego wzoru:)))

      Usuń
  16. Hafcik cudny !!!
    A jak Agnieszka - czyli literka jest mi bliska ;-) schemat posiadam ale jakoś jeszcze czeka na realizację ....
    Bożenko zapraszam na Candy do Galerii http://artgaleriakaprys.blogspot.com/2013/05/candy-ogaszam-oraz-metalowe-roznosci.html
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny inicjał. Krzyżykowe hafty zawsze mnie zachwycają.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń