o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

wtorek, 13 sierpnia 2024

BALKON 2024

W tym roku balkon dzielę z kotem,więc przeszedł redukcję kwiatową:))W najwiekszych skrzynkach musiałam posadzić trawę dla kota,bo to małe licho ma ADHD i rujnował wszystko co próbowałam posadzić:)tak,że cygańskim targiem on ma dwie największe skrzynie a ja resztę:))chociaż o tą resztę wciąż toczymy boje:))Najnowsza praca to obrus na stoliku balkonowym,a że Franek jest miłośnikiem robótek wszelakich już kilka razy próbował ją zdjąć:)) Postawiłam na białe kwiaty.Supertunia jest ze mną pierwszy raz i szczerze przyznam że to był najlepszy zakup.Kwitnie,rozrasta się,nie łysieje.Polecam.Z niebieskich mam ołownik z zeszłego roku.Z dwóch przetrwał zimę jeden i pięknie kwitnie,ale jest szkodliwy dla kota,więc musiałam go powiesić pod sufitem i codziennie rano zbieram opadłe kwiatuszki żeby się nimi nie poczęstował:)))Z pnączy zainwestowałam w mini kiwi.Pięknie kwitło,obrodziło w małe owocki..po czym wszystkie zrzuciło.Tak,że w tym roku niestety nie skosztuję owoców:)Ciekawa jestem czy na balkonie przetrwają zimę:)No i rozmaryn też ma się dobrze.Lato mu służy:) Dużo zdjęć dodałam:)))Pozdrawiam :)
href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgSpK8aB85NE5Dy2VCnHMOpxYaAyLqymBo1GkaCaNcGJdykyzzD2rJugQdg0io_s-5ex1XCqg0Gxw7mQyr8zdKrUVS6L2nvGShXnVyAB54NKSN865bAXk_pGxIvAs9qq2L13n2lk7kZaqAHxw0xh3UmJrxgbSR0BG4Vxy8qJCq28myhzsqhgNOYRgxIGKI/s4000/20240710_221843.jpg" style="display: block; padding: 1em 0; text-align: center; ">
lklczMXe65WPMcRotRxXG8n3zqYNiTt1rESG4iQJXJSrmPPwfCHkDQNXO6cchMOZqsCYkiZrhyphenhyphenj3k4q0yHueumRfg/s400/20240811_194110.jpg"/>
Free background from VintageMadeForYou

13 komentarzy:

  1. Ale pięknie. Tak klimatycznie jak zwykle u Ciebie. Bardzo chętnie przycupnęłabym obok ślicznego kotka. Pozdrawiam serdecznie 💕

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny masz ten balkon, a koty wszystkie takie są :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Balkon piękny , kwiaty też ale kot najpiękniejszy :)) Wszystkiego dobrego życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. I z balkonu można zrobić ogródek, stworzyłaś piękne, klimatyczne miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stworzyłaś naprawdę piękne miejsce, idealne do odpoczynku! Cudownie by było zasiąść tam z kawka i odetchnąć od trosk życia codziennego. Towarzystwo ślicznego kota, na pewno umila ci ten czas:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, ale masz niesamowity azyl. Zielono, biało i przede wszystkim kocio, bo Franuś już tam odcisnął swój ślad :) Co ciekawe koty się kocha za każde łobuzowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeuroczy zakątek stworzyłaś mimo dzielenia przestrzeni z kotem 😘🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. Kociak też chce być ogrodnikiem... tylko na własnych zasadach i niestandardowych działaniach! Piękny ten Twój balkon, nadałaś mu fantastyczny klimat...
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Supertunie we wszystkich kolorach pięknie się rozrastają - ja mam w tym roku różowe. Wieczorny balkon wspaniale się prezentuje, tak nastrojowo. Ale oprócz kwiatów niewątpliwą ozdoba balkonu jest wszędobylski Franek! :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny kotkowy balkon stworzyłaś. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny balkon no i kot rudzielec najkochańszy !

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie u Ciebie Bożenko:)
    Serdeczności zostawiam moc:)

    OdpowiedzUsuń