o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

czwartek, 8 sierpnia 2024

BALKONING:)))

Chcę Wam wrzucić parę zdjęć mojego zeszłorocznego balkonu.Jest jeszcze bez kota,ale za to z burzą kwiatów:)Pierwszy raz posadziłam na balkonie Kalle i kwitły od wiosny do jesieni.Nic im nie przeszkadzało:)Zdjęcia też są od wiosny do jesieni.W następnym poście postaram się pokazać Wam balkon z tego roku.Balkon który ma małego gościa z ADHD:)))Więc jest bardzo wymagający:)))
Free background from VintageMadeForYou

13 komentarzy:

  1. Miałaś cudownie ukwiecony balkon. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny balkon teraz za to z koteczkiem jest weselej:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki balkon równie dobrze mógłby być mój: te niebieskości kwiatów i porcelany... Miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam Twój zeszłoroczny balkon - z bogactwem pięknych roślin i mnóstwem serwetek :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najbardziej mi żal ,że przy kocie nie mogę mieć takiej różnorodności kwiatów,bo większość jest dla niego trująca

      Usuń
  5. Bardzo klimatyczny balkon:) Piękne kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie go urządziłaś! Prawdziwa oaza dla relaksu :-)

    OdpowiedzUsuń