o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

piątek, 13 maja 2016

HAFTY I FILIŻANKI

Właściwie to nie powinnam pisać tylko wkleić zdjęcia które mówią same za siebie:))
Mój ulubiony motyw na filiżankach to róże:)i to się przekłada na hafty:)moją różaną ścianę znacie a nawet co mnie bardzo cieszy była ona inspiracją dla paru koleżanek i zrobiły sobie podobne:))a to kolejne hafty do filiżanek:)
Bladziutkie płatki tak jak i w hafcie:)Powstał jakiś czas temu ,a nawet znalazł się razem z innymi zdjęciami z mojego bloga na rosyjskiej stronie:)szkoda tylko,że bez podpisu,ze to moje:)no ale cóż:))każda z nas na pewno znalazła się w takiej sytuacji:)
I kolejny komplecik:))Filiżanka to prezent od Janeczki.Idealnie pod haft tylko tłem się różnią:)
i następna filiżaneczka:)tak filiżaneczka,bo ona chyba dla lalek jest ale dostałam ją w prezencie i ma śliczny motyw:)
a tu nie haft krzyżykowy tylko richelieu:))swoją przygodę zaczynałam z haftem płaskim,ale jakoś nie po drodze nam było ze sobą ,ale jak zobaczyłam haft richelieu to przepadłam:)do dziś zostało mi parę serwet czy obrusów,ale trzymam je raczej jak zabytki:)))
akurat ta serwetka wpasowała się linią do filiżanki:)
I na zakończenie dzisiejszego posta taki żarcik:)nie jest to haft,ale dekupaż zrobiony na filiżance :))Potrzebowałam taką filiżankę jak na okładce książki,no ale skąd wziąć akurat taką samą?no sobie zrobić:)))
Bardzo Wam wszystkim dziękuję za miłe słowa które do mnie piszecie:))
Pozdrawiam Was cieplutko:))
Następny haft do filiżanki zrobiony,tylko spotkała mnie niemiła niespodzianka:)Haftowałam na kanwie aida z nadrukiem kratek i niestety kratki nie chcą się sprać:))macie może jakiś pomysł jak się ich pozbyć?...tylko mi nie piszcie ,że mam wyhaftować tło:)))bo zeszło by mi z tym parę lat:)))







Free background from VintageMadeForYou

47 komentarzy:

  1. Bożenko! Niebieski komplet był piękny ale ten różowy jest jeszcze piękniejszy i te rameczki do obrazków jakie cudowne - Pozdrawiam gorąco i miłego Weekendu

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe połączenia tych hafcików różanych wspaniała kolekcja ciekawe co wymyślisz do mojej Anglii zielonej:)
    z tymi kratkami to nie wiem ciężka sprawa :)buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś wymyślę:))a z kratkami już wiem,że pierze się je w zimnej wodzie a ja wyprałam w ciepłej:)))

      Usuń
  3. Rozdziawiłam swoją buźkę i tak trwam w zachwycie, a dom kto posprząta. Chochlików nie ma:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu kochana:)))jakiś skrzacik u Ciebie się znajdzie:))

      Usuń
  4. Przepięknie... aż zatęskniłam sama za haftem...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kompleciki, hafty cudne i tak ładnie oprawione : ) Właśnie wypożyczyłam tę książkę i żal będzie ją oddać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedy ja się zakochałam w jej książkach uzbierałam prawie całą kolekcję:)oprócz serii Ferrinu:)ale teraz już tylko wypożyczam:)niemniej Przepis mam własny bo w nim sporo fajnych przepisów jest:)

      Usuń
  6. Piękne różyczki , wszystkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie śliczności, takie delikatne i romantyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysłowy Dobromir! Jak nie mozesz czegoś kupić to sobie zrób. Brawo!

    A co do kratek to mi zawsze się spierały w zimnej wodzie z szarym mydłem, nogdy niesprawiały problemu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dowiedziałam się za późno,że w zimnej wodzie:))

      Usuń
  9. prześliczne wszystkie - i filiżanki i hafty :) ale gdzie Ty to wszystko trzymasz? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ przepiękne duety, cos wspaniałego te Twoje hafty, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach ach hafty cudne i porcelana przepiękna !
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba ten cykl haftów;)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam róże w każdej postaci:) Twoje haftowane są cudne. Buziolki

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne filiżanki z cudnymi różyczkami i dużo tych cudeniek ale nawet rami takie są :).

    Super pomysł z dopasowaniem motywu na filiżance do okładki książki :).

    Zawsze mnie zastanawia fakt podkradania czyiś prac i przedstawiania jako swoich. Przecież wcześniej czy później, to wyjdzie ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdyby nie koleżanka blogowa to bym nie wiedziała,bo nie buszuję po rosyjskich blogach:))

      Usuń
  15. Ach piękne...romantycznie ...pozdrawiam-Gosia

    OdpowiedzUsuń
  16. Już nie wiadomo co piękniejsze. ...wszystko z górnej półki. ...i porcelana i hafty.....no i książka:-)
    Bardzo lubię te autorke...właśnie wczoraj skończyłam czytam Jej OGRÓD KAMILI...
    POZDRAWIAM:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeczytałam całą serię:))też ją lubię:)

      Usuń
  17. Po prostu piękne! Uwielbiam Twoje hafty. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam i zachwycam się tymi Twoimi dziełami sztuki ❤️

    OdpowiedzUsuń
  19. Bożenko, filiżanki i hafty - istne cudeńka, ale najbardziej "rozwaliłaś" mnie ta ostatnią filiżanką, którą sobie zrobiłaś bo taką potrzebowałaś. No jesteś niesamowita!!! Wspaniałą masz ta kolekcję, już czekam na kolejne filiżaneczki i hafciki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak mam:))jak coś potrzebuję a nie mam to sobie robię:)))
      pozdrawiam Lidziu:))

      Usuń
  20. Jakie piękne!!!!!! Pozdrawiam serdecznie!:))

    xBasia

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne róże w pięknej oprawie, cudnie się prezentują, a filiżanki do pozazdroszczenia i jak pięknie obfotografowane! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojej... jak cudnie! A pomysł z dekupażem na filiżance przedni - wyszło jak na okładce :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie śliczne komplety zrobiłaś, no, miodzio!:)Decoupage mnie zaskoczył! Myślałam, że przypadkiem masz taką samą filiżankę, jak na okładce książki.:)

    OdpowiedzUsuń