o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

wtorek, 8 września 2015

500:)

Przekroczyliśmy 500-kę:))
Niesamowite!jest Was już w moich progach 500:))
Trzeba to uczcić:)koniecznie:))
Dlatego chciała bym Wam coś od siebie podarować.Wiem,że podobają się Wam ubranka na czajniczki,więc jeden pojedzie do którejś z Was :)

Wiadomo,że jeśli ktoś chce go przygarnąć to proszę się zapisać pod tym postem do 30.09 .2015r a w październiku wylosuję jedną z Was ,której go podaruję:)
a tutaj jeszcze wszystkie dzbanuszki razem:)
dwa bliźniacze są już w drodze do właścicielki,mam nadzieję,że się ucieszy:)
Powiem jeszcze ,że cieszę się ,że mam takich fajnych blogowych przyjaciół:)że przychodzicie,zostawiacie dobre słowo i jestem trochę zszokowana ,że jest Was tyle:)dziękuję za to że jesteście:))
pozdrawiam Was cieplutko i zapraszam do zapisywania się:))
PS:
Małe sprostowanie dla Was :)oczywiście ubranko jest z imbryczkiem,nie samo:)))w komplecie:))


Free background from VintageMadeForYou

55 komentarzy:

  1. Aaaa! Staję w kolejce :) Zaraz zamieszczę banerek na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To i ja staję w kolejce po to ubranko. Pozdrawiam i miłego dnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. O, gratulacje! Już się ustawiam w kolejce, bo kubraczek na czajniczek jest rozkoszny.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę zrezygnować , inni chcą i ja tez , a co takich cudowności nigdy dość , ustawiam się grzecznie i czekam , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja muszę mieć ;) A dzbanuszek do kompletu, tak ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mi się podoba ale nie mam bloga,pozdrawiam trejtka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje - superowe ubranka ! Pozdrawiam i do następnych rocznic !

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję 500!
    Zapisuję się do zabawy!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam wszelkie dzbany i dzbanuszki a o takim wdzianku marzę!!! Ach mogłoby mi sie udać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejne cudowne ocieploczo-ubranka;)
    Czajniczki pewnie są przeszczęśliwe;)
    ich właścicielki też.....
    Oczywiście ,że zapisuje się w kolejkę , marzę o takim ocieplaczu na czajniczek;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bożenko, jakbym mogła nie stanąć w kolejce po Twoje wyroby, są cudne!!!!
    I gratuluję 500, a życzę 5000:))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje pięćsetki!!! Dzbanuszek wygląda w tym ubranku uroczo więc ustawiam się w kolejce :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bożenko, pięćset czyli D po rzymsku:-)
    Gratuluję po polsku i życzę M czyli 1000!
    A w kolejce, choć będzie długa, staję:--)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tyle luda?:))))) W pełni zasłużyłaś na tak ogromną rzeszę wiernych podglądaczy:)
    Kubraczek jest cudny, z chęcią bym go przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  15. One są boskie , co jeden to piekniejszy , chociaz dzbanek na golasa tez jest super. Chutneja robie w/g twojego przepisu .

    OdpowiedzUsuń
  16. GRATULACJE! Ja sie nie ustawiam w kolejce, bo mam już od Ciebie mój wymarzony czajniczek w ubranku. Kto by go nie ujrzał każdy się zachwyca:)) Buziole z Przytulnego

    OdpowiedzUsuń
  17. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :-) Piękne ubranko na dzbanek.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bożenko, ubranka piękne............ale ja się w kolejce nie ustawiam, bo to byłby grzech......hehe. Robię różne rzeczy na drutach, bądź szydełkiem, więc jedynie podpatrzeć mogę. Na dzień dobry to musiałabym sobie taki imbryczek fikuśny sprawić. Gratuluję 500 i życzę kolejnej..........i kolejnej. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję tak pokaźnej liczby obserwatorów i życzę dalszych, a szczególnie tych komentujących :) Po sweterek się nie zapisuję, bo jak moja poprzedniczka, najpierw musiałabym sobie taki imbryczek sprawić ...
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję i oczywiście ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  21. oczywiście świętuję z Tobą 500-kę :) i staję w kolejce :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Bożenko gratuluję tak pokaźnej liczby zaglądaczy. Pracowałaś na to kawał czasu, nie żałujesz i my też nie żałujemy, że do Ciebie trafiliśmy. Na drutach, na szydełku, coś tam dziergam, ale mieć cudo wykonane Twoimi rączkami, to marzenie niejednej z nas, moje też.
    Ogonek spory, ale banerek porywam i ustawiam się grzecznie, nie licząc na wygraną, bo ileż można wygrywać.
    Powodzenia Kochana.)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję Bożenko takiej wielkiej liczby obserwujacych osób. Nic dziwnego, bo maja co obserwowaać. U Ciebie zawsze są ciekawe prace i najwazniejsze- są piekne!
    Oczywiście zapisuję sie, zazdrościłam Ci tych ubranek na czajniczkch:)))
    Pozdrawim serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję takiej liczby obserwujących :)
    Biorę udział w candy :)
    Banerek widnieje na moim blogu- http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bożenko gratulują 500 :)) To wspaniały wynik :)
    Z przyjemnością wezmę udział w konkursie, czajniczek w sweterku uroczy :))
    Ściskam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja i ja i ja :-) Pozdrawiam ciepło i się zachwycam :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Imponująca liczba! Serdeczne gratulacje!
    Z cichutką nadzieją, ale i z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce.
    Cieplutko pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bożenko gratuluję 500-ti i życzę następnej. Do kolejki oczywiście się ustawiam i grzecznie czekam. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Moje gratulacje. Ustawiam się w kolejce po to cudeńko i zapraszam również do siebie:)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Bożenko Twoje prace są piękne i zawsze świetnie zaaranżowane, szczególnie jeśli pojawia się na nich dodatkowy bonus w postaci Franka :-)
    Ja herbaciana jestem, więc taka wygrana była by pełnieniem marzeń na jesienne wieczory :-)
    przesyłam moc pozdrowień ze słonecznego Mazowsza i miziaki dla Kociambra:-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakie wspaniałe! ♥ ♥ ♥ Oczywiście zapisuje się i ja w kolejeczce :)

    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Bożenko... moje gratulacje... znaczy się ... piekny masz blog...!
    skromnie... zapisuję sie na losowanko bo też zielony mnie zauroczył
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Chętnie wezmę udział w losowaniu, imbryczki w kubraczku wyglądają bardzo atrakcyjnie dla oka:) Banerek porywam na bloga. Zostanę na dłużej, bardzo mi się u Ciebie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  34. zapisuje sie po takie cudowne ubranko

    OdpowiedzUsuń
  35. Biorę udział, a baner wisi... o tu -----> Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  36. Taki ubranko jest rewelacyjne:) Oczywiście z ogromną przyjemnością zapisuję się do zabawy:) Banerek wędruje na pasek boczny na moim blogu http://zaczarowanypapier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczności, śliczności, śliczności :) Bożenko też chętnie stanę w kolejkę po coś tak pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratulacje 500 setki:) i staję po to cudeńko;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudowny!!!
    Jeśli mogę to staję na końcu kolejki do zgarnięcia tego cuda!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Jakie cudowne !
    uwielbiam herbatkę a dzbanusze jeszcze w tak slicznym ubranku na pewno do tego jest potrzebny :)

    zapisuję się oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Moje gratulacje i życzę dużo, dużo więcej. Oczywiście ustawiam się w kolejce po to cudeńko:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie wiem jak, to się stało, że ja się jeszcze nie zapisałam ...

    Obok takiego cudeńka nie można przejść obojętnie. Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ojej jaka piękność!!!!:-) Uwielbiam różowości :-) Pragnę mieć taki odziany imbryczek!!!!Biorę zatem udział w zabawie.Banerek już świeci na moim blogu: http://domzmoichmarzen.blogspot.com/ Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczne ubranko:) Ja też się ustawię i spróbuję szczęścia. Same cudowności u Ciebie, pozostaję na dłużej.
    Banerek już na moim blogu;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wspaniałe Candy !!!
    Ubranko jest przepiękne !!!
    Herbatka z pigwą lub malinami będzie doskonale z takiego cuda smakować !
    Stanę w kolejce, choć chętnych cała masa ;-)
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudny kolorowy pożyteczny bloog ,dlatego wszyscy tu i Ja zaglądają...następnej 500-tki i ustawie się na końcu w kolejeczkę:)pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudne są te ubranka:) z przyjemnością stanę w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczne są te ubranka, jeszcze takich nie widziałam, a zaglądam tu i ówdzie :) Pozdrawiam cieplutko Iza

    OdpowiedzUsuń
  49. Idealne na dluuuuuugie jesienne wieczory! Prezent o jakim marze! Cudownosci! Chętnie wezmę udział w Twojej zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  50. piękny wynik Bożenko, gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  51. Wpadłam przypadkiem i myślałam, że zostanę na chwilę, ale jakoś od godziny siedzę i wynajduję coś nowego i pięknego! Kolejne cuda tu widzę - moje szczere gratulacje zdolnych łapek :)

    OdpowiedzUsuń