o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

wtorek, 6 grudnia 2016

HOŁ!HOŁ!HOŁ!

Krasnale i elfy
gotowe stoją,
już worek pełny na saniach czeka
czemu Mikołaj drapie się w głowę?
co go tak martwi i czemu zwleka?
a on tak liczy w głowie i mierzy?
czy brzuch mu się zmieści w komina wieży!
więc jeśli znajdziesz prezent na dachu
znaczy,że wąski masz komin mój brachu!!!!

Byłyście grzeczne???
to wysyłam do Was sanie Mikołaja:)))
To nad tym haftem pracowałam od 27 października.Haft na kanwie AIDA 18 ct kolor szary,pojedynczą nitką.Nici DMC 20 kolorów do tego 4 kolory metalicznych nici ,powinny być Kreinik,ale u nas niestety nieosiągalne,więc zastąpiłam je naszą Ariadną,oraz 4 kolory koralików.Obraz wyszedł dość duży,36/25cm,ale powiem szczerze -jestem z niego dumna.Poświęciłam mu w sumie 95 godzin.Przeważnie było to od 1,5 godziny do 4-5 godzin,raz zdarzyło mi się siedzieć nad nim 11 godzin,raz siedem i co jest u mnie rzadkością zdarzyło mi się wypruwać pomyłki,czego w innych haftach nie robię,zawsze udaje mi się wybrnąć jak zdarzy się błąd ,ale nigdy nie pruję:))a tu niestety tak:)
Wzór haftu znaleziony na blogu http://feliznatal56.blogspot.com/2012/06/treno.html?m=1
Pozdrawiam Was cieplutko i życzę wesołego Mikołaja:)))





Free background from VintageMadeForYou

79 komentarzy:

  1. Ale śliczie to wyhaftowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  2. sanie są cudowne, podziwiam i kłaniam się do kostek, jedną niteczka o Boże!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny obraz, Bożenko!
    Warto było poświęcić tyle czasu, bo efekt zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja powiem Bożenko ,ho,ho,ho cudowne sanie ,aż oczy z orbit wychodzą
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w realu zdecydowanie ładniejszy:)

      Usuń
  5. Bożenko już się moja mordka weseli gdy mkną takie sanie do kogoś :)
    zazdraszczam piękności:)czy mikołaj zapuka do drzwi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapukało,nawet kilku ,ale na żadnego z nich nie czekałam:)haha

      Usuń
  6. Cudowne te sanie :) do mnie właśnie zawitał Mikołaj z PP :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O raju! Masz być z czego dumna, obraz jest imponujący i piękny!:) A mój Mikołaj chyba się wcisnął przez dziurkę od klucza, bo przecież nie mam komina...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niemożliwe:)))nawet kaloryfery mają kominy:))))

      Usuń
  8. Bardzo świątecznie się cała praca mieni. Te mulinowe wstążki są jak żywe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:))parę osób myślało,że to wstążka:)

      Usuń
  9. Imponujące dzieło! Nic, tylko podziwiać, bo napracowałaś się solidnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny, wygląda jakby był przestrzenny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bożenko jest przepiękny , podziwiam, tyle godzin wyszywania, nie wiem czy bym dała rada. Ale było warto, bo efekt końcowy nieziemski.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda,że nie miałam więcej czasu na niego:))

      Usuń
  12. przepiękny haft!!!
    podziwiam wytrwałość i precyzje:)
    ja chyba w tym roku nie byłam grzeczna;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowity haft, widać, że bardzo pracochłonny, super, że Ci się udało go ukończyć! Gratulacje! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. O rany jakie super sanie i do tego pełne prezentów. Ja byłam grzeczna, więc mogą do mnie przyjechać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bądź cierpliwa moje dziecko:)hoł:))

      Usuń
  15. Rewelacyjne sanie!
    Teraz to Św. Mikołaj na pewno zdąży rozwieźć wszystkie prezenty;-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spora fura,więc dużo ludzieńków dostanie:))

      Usuń
  16. Piękny,świąteczny, saneczkowy hafcik.
    pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny haft! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Byłam grzeczna :-)
    Piękny haft, a wstążki normalnie powiewają jak "żywe" :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha,parę osób się nabrało:)))

      Usuń
  19. Bożenko! Ale przepiękne te twoje Sanie, Sam Mikołaj tak ładnych nie ma ,Hafcik jest Uroczy, Całość Pięknie się prezentuje - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale te sanie to właśnie własność Mikołaja:))))

      Usuń
  20. Ale cudo wyhaftowałaś.Rzeczywiście jest z czego być dumną :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najważniejsze,że się podobają:)))

      Usuń
  21. Fiu, fiu....ale cudeńko...i sama się nabrałam, że to wstążki:)
    Podziwiam i szczerze gratuluję tego haftu bo to niezła perełka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:))lejesz miód na moje serducho:)))

      Usuń
  22. Dzięki za Mikołaja, byłam grzeczna oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  23. A to ja go znalazłam i zamówiłam u Bożenki:-)) Jestem teraz szczęsliwą posiadaczką tych sani i BARDZO DUMNĄ z powodu ich posiadania!!!!!!!!!!!!!!!! Dzięki Bożenko, to naprawdę piękna praca
    !!!!!!!!!!!!!!!Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się Twoją radością Martusiu:))

      Usuń
  24. Świetny hafcik :) Byłm byłam grzeczna i nawet coś hafciarskiego dostałam:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo to wiedział co lubisz:))popatrz,jednak zorientowany jest:))))

      Usuń
  25. Efekt niebywały! Warto było pracować tak długo :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Haft prezentuje się wspaniale. I nie tylko koraliki sa jego ozdobą, ale i wstęga, która wygląda jak w 3D.
    Podziwiam i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bożenko - wielki szacun! Imponujące, piękne dzieło stworzyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  28. HO-HO-HO wspaniały hafcik Bożenko :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny haft sanie jak malowane, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękny haft. Bardzo, ale to bardzo mi się podoba, i ta oprawa. SUPER. Jesteś WIELKA Bożenko. Buziak:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no masz:)aż się zarumieniłam:)))

      Usuń
  31. Piękny, niesamowity, aż brak przymiotników do jego opisu! Myślałam na początku, że to prawdziwa wstążka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:))nie Ty jedna się nabrałaś:))

      Usuń
  32. Misterne piękności !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  33. Ho! Ho! Ho! Bożenko, ja tych sań nie widziała!, przecudne są. Piękny świąteczny obraz.

    OdpowiedzUsuń