o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

wtorek, 6 grudnia 2016

HOŁ!HOŁ!HOŁ!

Krasnale i elfy
gotowe stoją,
już worek pełny na saniach czeka
czemu Mikołaj drapie się w głowę?
co go tak martwi i czemu zwleka?
a on tak liczy w głowie i mierzy?
czy brzuch mu się zmieści w komina wieży!
więc jeśli znajdziesz prezent na dachu
znaczy,że wąski masz komin mój brachu!!!!

Byłyście grzeczne???
to wysyłam do Was sanie Mikołaja:)))
To nad tym haftem pracowałam od 27 października.Haft na kanwie AIDA 18 ct kolor szary,pojedynczą nitką.Nici DMC 20 kolorów do tego 4 kolory metalicznych nici ,powinny być Kreinik,ale u nas niestety nieosiągalne,więc zastąpiłam je naszą Ariadną,oraz 4 kolory koralików.Obraz wyszedł dość duży,36/25cm,ale powiem szczerze -jestem z niego dumna.Poświęciłam mu w sumie 95 godzin.Przeważnie było to od 1,5 godziny do 4-5 godzin,raz zdarzyło mi się siedzieć nad nim 11 godzin,raz siedem i co jest u mnie rzadkością zdarzyło mi się wypruwać pomyłki,czego w innych haftach nie robię,zawsze udaje mi się wybrnąć jak zdarzy się błąd ,ale nigdy nie pruję:))a tu niestety tak:)
Wzór haftu znaleziony na blogu http://feliznatal56.blogspot.com/2012/06/treno.html?m=1
Pozdrawiam Was cieplutko i życzę wesołego Mikołaja:)))





Free background from VintageMadeForYou

77 komentarzy:

  1. sanie są cudowne, podziwiam i kłaniam się do kostek, jedną niteczka o Boże!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny obraz, Bożenko!
    Warto było poświęcić tyle czasu, bo efekt zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja powiem Bożenko ,ho,ho,ho cudowne sanie ,aż oczy z orbit wychodzą
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Bożenko już się moja mordka weseli gdy mkną takie sanie do kogoś :)
    zazdraszczam piękności:)czy mikołaj zapuka do drzwi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapukało,nawet kilku ,ale na żadnego z nich nie czekałam:)haha

      Usuń
  5. Cudowne te sanie :) do mnie właśnie zawitał Mikołaj z PP :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O raju! Masz być z czego dumna, obraz jest imponujący i piękny!:) A mój Mikołaj chyba się wcisnął przez dziurkę od klucza, bo przecież nie mam komina...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niemożliwe:)))nawet kaloryfery mają kominy:))))

      Usuń
  7. Bardzo świątecznie się cała praca mieni. Te mulinowe wstążki są jak żywe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:))parę osób myślało,że to wstążka:)

      Usuń
  8. Imponujące dzieło! Nic, tylko podziwiać, bo napracowałaś się solidnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny, wygląda jakby był przestrzenny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bożenko jest przepiękny , podziwiam, tyle godzin wyszywania, nie wiem czy bym dała rada. Ale było warto, bo efekt końcowy nieziemski.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda,że nie miałam więcej czasu na niego:))

      Usuń
  11. przepiękny haft!!!
    podziwiam wytrwałość i precyzje:)
    ja chyba w tym roku nie byłam grzeczna;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowity haft, widać, że bardzo pracochłonny, super, że Ci się udało go ukończyć! Gratulacje! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. O rany jakie super sanie i do tego pełne prezentów. Ja byłam grzeczna, więc mogą do mnie przyjechać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjne sanie!
    Teraz to Św. Mikołaj na pewno zdąży rozwieźć wszystkie prezenty;-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spora fura,więc dużo ludzieńków dostanie:))

      Usuń
  15. Piękny,świąteczny, saneczkowy hafcik.
    pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny haft! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Byłam grzeczna :-)
    Piękny haft, a wstążki normalnie powiewają jak "żywe" :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bożenko! Ale przepiękne te twoje Sanie, Sam Mikołaj tak ładnych nie ma ,Hafcik jest Uroczy, Całość Pięknie się prezentuje - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale te sanie to właśnie własność Mikołaja:))))

      Usuń
  19. Ale cudo wyhaftowałaś.Rzeczywiście jest z czego być dumną :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fiu, fiu....ale cudeńko...i sama się nabrałam, że to wstążki:)
    Podziwiam i szczerze gratuluję tego haftu bo to niezła perełka:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki za Mikołaja, byłam grzeczna oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  22. A to ja go znalazłam i zamówiłam u Bożenki:-)) Jestem teraz szczęsliwą posiadaczką tych sani i BARDZO DUMNĄ z powodu ich posiadania!!!!!!!!!!!!!!!! Dzięki Bożenko, to naprawdę piękna praca
    !!!!!!!!!!!!!!!Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny hafcik :) Byłm byłam grzeczna i nawet coś hafciarskiego dostałam:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo to wiedział co lubisz:))popatrz,jednak zorientowany jest:))))

      Usuń
  24. Efekt niebywały! Warto było pracować tak długo :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Haft prezentuje się wspaniale. I nie tylko koraliki sa jego ozdobą, ale i wstęga, która wygląda jak w 3D.
    Podziwiam i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bożenko - wielki szacun! Imponujące, piękne dzieło stworzyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  27. HO-HO-HO wspaniały hafcik Bożenko :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny haft sanie jak malowane, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękny haft. Bardzo, ale to bardzo mi się podoba, i ta oprawa. SUPER. Jesteś WIELKA Bożenko. Buziak:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny, niesamowity, aż brak przymiotników do jego opisu! Myślałam na początku, że to prawdziwa wstążka :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Misterne piękności !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  32. Ho! Ho! Ho! Bożenko, ja tych sań nie widziała!, przecudne są. Piękny świąteczny obraz.

    OdpowiedzUsuń
  33. Praca wygląda ekstra odrazu widać że masz do tego po prostu talent, tak dobrać kolory to sztuka sama w sobie. W podobnych kolorach dostaję zawsze kwiaty z mojej ulubionej kwiaciarnia internetowa

    OdpowiedzUsuń