o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

piątek, 22 stycznia 2016

SZYDEŁKOWE KOSZYCZKI:)

Odłożyłam na trochę igłę i zabrałam się za szydełko ,bo wpadł mi do głowy pomysł ,który musiałam zaraz zrobić.A cóż to takiego -zapytacie:))
Ano ni mniej ni więcej tylko -koszyczki na sztućce:)
Bardzo lubię na spotkania z przyjaciółmi ładnie udekorować stół.Uważam,że jeśli jest ładna, czysta dekoracja,to wyraża ona szacunek dla gościa i radość z jego przybycia.I wcale nie muszą to być jakieś wykwintne dania,nawet zwykła drożdżówka ładnie podana smakuje inaczej:)
Tak sobie więc wymyśliłam,że sztućce też mogą być ładnie ułożone,więc zrobiłam im koszyczki:)
To jest model próbny,właściwe koszyczki planuję zrobić białe.Ale myślę ,że zdały egzamin:)
Tak się prezentują na stole koło talerzy.Model próbny jest zrobiony w kolorze szarym i różowym ,bo pasuje do ikeowskich talerzy w tym kolorze.
Wzór robiłam drogą prób,pierwszy różowy -robiłam kratką ściegu filet na okrągło,a po uzyskaniu odpowiedniej wielkości dna jedno okrążenie same słupki a dalej wzór który sobie rozrysowałam:)
Usztywnione są na lukier 1:1 a formę zrobiłam z grubej tektury owiniętej folią.
Następne robiłam filetem prostokąt i na obu końcach dodatkowo półkola.Proste,robi się szybko.Na wieczornych filmach zrobiłam po dwa koszyczki:)
Pozdrawiam Was cieplutko z mroźnej ale słonecznej krainy:))










Free background from VintageMadeForYou

39 komentarzy:

  1. Fajnie to sobie wymyśliłaś :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda elegancko . Fajnie to wymyslilas i podziwiwam .

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie i rzeczywiście z szacunkiem podane ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł. Koszyczki wyglądają elegancko i uroczo. Goście na pewno będą zachwyceni, sama bym chętnie wpadła na kawkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś królową stołu,przepiękny wystrój:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są te koszyczki i jakie ozdobne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. boskie sa , no przesliczne !

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne :) takie delikatne i romantyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie udekorowałaś stół :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł, a efekt końcowy bombowy! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają bardzo dekoracyjnie. Świetny pomysł;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo dobry pomysł!
    Czyżbym widziała na stole muszelki?!?

    buziaki Bożenko

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne i jak patrzę na nie to nie taki trudny ten wzór. Słodkości też oczywiście zauważyłam ale ja kończę ze słodyczami tzn. będę piekła ale postaram się nie jeść. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie to wymyśliłaś. Stół wygląda dostojnie, aż chce się przy nim usiąść i popijać kawkę. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za schemat, może uda mi się coś podobnego wydziergać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdolniacho Ty!!! Nie dość ze wymyśliłas projekt to jeszcze wzór wykonalas!!! Bomba!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny pomysł. Oryginalny sposób na wyeksponowanie sztućców.

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo pomysłowe i jak zawsze mega wykonanie;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Bożenko masz całkowitą rację. nawet najskromniejsza potrawa a pięknie podana będzie na pewno smakować. A taka ozdoba jak te Twoje koszyczki, na pewno zachwycą Twoich gości, super są :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomysłowa ozdoba stołu. Niestety szydełko nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny pomysł i ładne koszyczki :) Podoba mi się kolorystyka. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne, ślicznie stół wygląda, aż miło zasiąść:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawy pomysł z takimi koszyczkami i jak ślicznie wyglądają na stole.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bożenko moja kochana ! Tyle zawsze ciepłych słów od Ciebie płynie... Tyle serdecznosci !!! Dziękuje kochana !!!
    Koszyczki Twoje bajeczne ! Ty ty masz pomysły ! Pięknie prezentują się na stole !
    Szydełko, druty... to nadal dla mnie czarna magia! Choć muszę się Tobie przyznać, źe podjęłam malusia próbę ogarnięcia tego stwora (tu czytaj: szydełko) Marne me próby...i narazieńko dałam sobie spokój !
    Twoje dzieła oczka me czarują i wole zdecydowanie sobie takie cuda pooglądać, niż tracić nerwy na moje szydełkowanie ! Hihi :)
    Ściskam i cieplutko pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudnie to wymyśliłaś. Perfekcyjnie wykonane, mi osobiście bardzo się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne te koszyczki :)
    A stół wygląda tak "dostojnie".

    OdpowiedzUsuń
  26. Sliczne, Ty Bożenko to umiesz wymyślać niesamowite rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Faktycznie przy takim stole przyjemnie zasiąść i pałaszować, pardon! spożywać ze smakiem wszelkie dobroci:-). Bardzo gustownie i pięknie to urządziłaś!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniałe koszyczki :-) Fantastyczny i praktyczny pomysł na niebanalną ozdobę stołu :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny pomysł:) Koszyczki wyglądają naprawdę ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pomysłowe przydasie stołowe.
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam grzebać po starych wpisach - zawsze można się natknąć na coś naprawdę ciekawego! Zastanawiałam się jak by wyglądało połączenie zastawy (dokładnie takiej, i nie żartuję) różowo-szarej! I masz, proszę bardzo, jest!

    Te Twoje koronkowe, szydełkowe koszyczki niesamowicie dopełniają całą zastawę... coś wspaniałego! Wygląda to wszystko razem zjawiskowo!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądają fenomenalnie... !!

    OdpowiedzUsuń