o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

poniedziałek, 11 lipca 2016

HAFTY I FILIŻANKI:)

Po raz kolejny:)i po raz kolejny hafty w stylu toile.
Siedzę sobie w tym moim podniebnym ogródku,otulona błękitem:)Zafiksowałam się na niebiesko.
Powolutku powstają hafty do mojego nowego projektu.
Tak już mam,że co jakiś czas muszę coś wokoło siebie zmienić.Teraz przyszła kolej na różaną ścianę.Zmienia swój wygląd ,ale całość pokażę Wam jak dopnę projekt do końca:)))
Na razie powstały dwa obrazki:)
Ten już Wam pokazywałam,ale w innej ramce.Doszłam do wniosku,że lepiej będzie mu w takiej owalnej.
A ten powstał jako drugi i to jemu przypadła poprzednia ramka.No i oczywiście filiżanka.Zdobycz z targu staroci w Pszczynie przez moje dziecko:)wie co mamusia lubi najbardziej,Właśnie taką niebieską porcelankę.
I jeszcze haft w przybliżeniu:)
W poszukiwaniu autora tych wzorów wciąż natrafiałam na Veroniq Enginger,albo Sophię Bester.Czerpałam z wzorów z pinteresta :)
Niestety nie znam francuskiego,a nawet jak próbowałam tłumaczem google to wychodziły takie bzdury,że nic z tego nie rozumiałam.
Mam nadzieję,że nikogo nie uraziłam.
Oba obrazki razem:)
i nie była bym sobą gdybym nie dodała więcej zdjęć:)))
A tutaj fragment projektu:)))
Jeszcze trochę haftów przede mną:)))
kolejne na tamborku:)
ale to już pokażę po moich wakacjach:)zobaczymy się dopiero w sierpniu:))
pozdrawiam Was cieplutko,życząc udanych wakacji:)))






Free background from VintageMadeForYou

68 komentarzy:

  1. udanych wakacji ,śliczna filizanka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycające zrobiłaś haftowane obrazki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ cudnie! Projekt zapowiada się przepięknie! Chyba będzie jak w galerii...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne hafty i cudna filiżanka:-)
    Słonecznych wakacji:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne obrazki, filiżanka równie piękna! pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, jakie one są śliczne. Za każdym razem jak widzę Twoje hafty to chcę sobie taki zmajstrować. Ale po chwili uświadamiam sobie, że ja takiej cierpliwości to już nie mam, albo jeszcze nie mam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czuje się niebiesko rozpieszczona :))) Pięknie!
    Udanych wakacji, Bożenko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie i nastrojowo!
    Udanego urlopu, Bożenko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej....nie pokazuj takiej pięknej porcelany bo się mnie nie pozbędziesz ze swojego bloga:-):-)
    Jest cudna, cudna, cudna i do tego błękitna...ech....taka jak kocham:-)
    Hafty pięknie się komponują z taką porcelaną:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-) i życzę udanego urlopu.
    Ja jutro ostatni dzień do pracy i urlooop:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne to wszystko razem ... :-)
    Miłych wakacji !

    OdpowiedzUsuń
  11. Tobie Bozenko równiez udanych wakacji życzę. Hafciki cudne, a w niebieskim pięknie wyglądają. Już się nie mogę doczekać kiedy pokażesz swój projekt skończony, a Ty tu nam każesz czekać ponad miesiąc.... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, zapowiada się ciekawie... hafciki śliczne... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak miło wpasc na kawe w takim otoczeniu

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne hafty :) Wspaniałe wzory i bardzo mi się podoba ta kolorystyka :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie Śliczności :) Udanego urlopu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoja ściana będzie przepiękna. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoja ściana będzie przepiękna. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bożenko! Ale śliczności tworzysz,Cudowne obrazeczki.A balkon masz piękny - Pozdrawiam Cię gorąco i miłego Weekendu

    OdpowiedzUsuń
  19. Ach! U Ciebie znowu tak pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Utonelam w tych blekitach☺ podziwiam taką dokładność, te hafty są wręcz idealne😊

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe prace! Życzę udanego urlopu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bożenko, Twój projekt już wygląda bosko. Zachwycające hafty i tak pięknie dobrane ramki. Filiżanki masz prześliczne!
    Udanego urlopu!

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj, ciekawa jestem co tam sobie wykombinowałaś ...
    Ściana już wygląda super :).

    Córka kupiła Ci cudną filiżankę :).

    Bożenko udanych wakacji Ci życzę i mam nadzieję, że pochwalisz się nam fotorelacją z nich :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli będzie czym:))bo podobno nie trafimy z pogodą:)))

      Usuń
  24. Uwielbiam niebieskości! w mojej kuchni królują niebieskie bibeloty :) I tez wzorek alfabetu również zamelinowany do wyszycia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie w kuchni lawendy,ale już mnie korci zmiana koloru i zastanawiam się między niebieskim a miętowym:))))

      Usuń
  25. Ślicznie tam u ciebie. Twoje dziecię wspaniały przydas ci kupiło. Wie co mamusia lubi najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Porcelana zdobiona kobaltem i Twoje cudowne hafty, to prawdziwa uczta dla moich oczu. Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:)a Twoje słowa-miód na moje serce:)))

      Usuń
  27. piękna kolorystyka, śliczne hafty :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziewczyno,to co wyczarowałaś...jest przepiękne !!!
    Zachwycające hafty a oprawa i fotografie prawdziwe CUDO !
    Pozostaję w zachwycie..życząc udanego urlopu :* :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja droga:))miód na moje serce lejesz:)))dziękuję:)

      Usuń
  29. Fantastyczny projekt, to już teraz widać! Bardzo jestem ciekawa finału!

    OdpowiedzUsuń
  30. piękne błękity i bardzo klimatyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. No faktycznie zafiksowałaś się na niebiesko! ;))))) Ale jak zwykle przepięknie!!!! Życzę udanego urlopu.

    OdpowiedzUsuń
  32. wspaniałe miłego twórczego odpoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  33. piękne i bardzo misterne prace
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie będzie z tymi obrazkami w niebieskościach. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękne to Twoje haftowane toile. Będę z niecierpliwością czekała na nastepne hafty. I bardzo jestem ciekawa całości projektu.
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Niebieski dają nutkę romantyzmu. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Szukałam długo prostego wyrażenia, które trafiałoby w sedno, bo wszystko już tu zostało powiedziane. I wymyśliłam... BŁĘKITNA HARMONIA
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Szukałam długo prostego wyrażenia, które trafiałoby w sedno, bo wszystko już tu zostało powiedziane. I wymyśliłam... BŁĘKITNA HARMONIA
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń