o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

czwartek, 10 marca 2016

FARTUSZEK:))

Kolejny chciało by się rzec:)
Bardzo cieszy jeśli komuś się podoba to co tworzysz:)
A że poprzednie podobały się obdarowanym,postanowiłam uszyć jeszcze parę dla przyjaciółek:)
Tak wygląda kolejny:
i powędrował razem z kartką przez mnie zrobioną do Beatki:)
Bea-http://beaartdecor.blogspot.com

moja pierwsza kartka zrobiona na święta wielkanocne:)
i jeszcze parę kartek zrobionych na te święta:)takie proste kartki,ale dopiero się rozkręcam:)
potrzebuję Waszego rozmachu kartkowego:))jeszcze nie potrafię tak jak Wy-tu kwiatuszek,tam wstążeczka,tu gałązka-i wychodzi cudo:)moje są skromne,ale może się nauczę:))mam dobrych nauczycieli:))
Dziś krótko:)
pozdrawiam Was cieplutko:)







Free background from VintageMadeForYou

54 komentarze:

  1. Karteczki są przecudne, urok tkwi w prostocie, więc się może za bardzo nie rozkręcaj, żeby nie przesadzić. Teraz są Twoje i tylko Twoje i już widzę w nich Twój własny styl. A fartuszek, marzenie, przeuroczy jest.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fartuszek przepiękny.
    Bardzo eleganckie karteczki robisz Bożenko, nie więcej nie trzeba dodawać.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Fartuszek przepiękny.
    Bardzo eleganckie karteczki robisz Bożenko, nie więcej nie trzeba dodawać.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. to jest skromne?ciekawe stwierdzenie..piękne wyszły,a fartuszek tyko będę wzdychać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bożenko, fartuszek od A do Z to Twoje dzieło? Ja jestem pod wrażeniem! Baardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fartuszek uszyłaś przepiękny:) Twoim kartkom niczego nie brakuje, są bardzo gustowne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny fartuszek : ) Kartki bardzo ładne, niczego im nie brakuje. Ta ostatnia jest naj, naj... Co to będzie jak się rozkręcisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może będą takie jak moich nauczycielek?:))))

      Usuń
  8. Zakochalam sie w tym fartuszku, przepiekny. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny fartuszek, aż żal używać:))) Bożenko, karteczki też sliczne, delikatne. A z pozazdrościłam Ci Weny. Chyba jakieś muszę zrobić:)
    Pozdrawiam ciepło w ten pochmurny, deszczowy dzień.

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny fartuszek, wiec nie dziwota, że ma wzięcie:)
    a karteczki są przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny z tą falbanką, jak z lat 50:-) No i kieszonka z monogramem - mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo lubie wlasnie takie skromne , sa najpiękniejsze a fartuszek majstersztik.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny fartuszek!
    Co do kartek- jestem z Ciebie dumna! Tak się cieszę, że sprobowalas :)))) I dotrzymalas słowa ;)))))
    Dziękuję Ci za tę prześliczna kartkę z uroczym królikiem ' jest piękna!!! A prezencik przeuroczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. doszła?nie zniszczyli?tak się cieszę:))

      Usuń
    2. Doszła:) Cała i zdrowa! Nawet listonosz pofatygował się pod same drzwi, bo do skrzynki by nie weszła :) Reka boska, że nie wpadł na pomysł, by ją zginać...
      Jest prześliczna! Dziękuję!!!!
      P.s. Nie chce więcej słyszeć, że nie umiesz robić kartek, zrozumiano? ;)))

      Usuń
    3. tak jest !moja nauczycielko,mentorko itp itd:)))buziaczki:))

      Usuń
  14. Fartuszek cudowny :)
    Karteczki są piękne, właśnie takie proste, już wielokrotnie to pisałam piękno tkwi w prostocie, kurczakowa jest boska :) tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten fartuszek jest obłędny...bardzo mi się podoba. A kartkom również niczego nie brakuje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kartki docierają do koleżanek:))i bardzo się cieszę ,że im się podobają:))

      Usuń
  16. Podoba się fartuch, jasne,ze tak, aczkolwiek ja musze miec fartuch z ta częścia na piersiach, niestety u mnie najwięcej plam zbieram na klatę:P

    OdpowiedzUsuń
  17. Bożenko, ja mam tak do dzisiaj. Patrzę na kartki koleżanek i zawsze im wychodza takie cudne, ja siedze przy swoich godzinami i nijak mi to nie wychodzi. Ja myślę, że to nie tylko kwestia wprawy, ale przede wszystkim wrodzonego talentu. A Ty Go kochana widze masz, bo niby karteczki pierwsze a już jakie świetne. Ta ostatnia śliczna. A fartuszki cudne, super mieć taki własny, oryginalny fartuch :) pozdrawiam Cię gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miłe słowa:)ale ja znam swoje możliwości:))i mam też tak jak Ty:)

      Usuń
  18. Fartuszek tak ładny że szkoda go używać w kuchni chyma że do dekoracji...kucharki :-0. Karteczki super :-0. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow...podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczny fartuszek, a kartki cudne.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolejne cudne dzieła Bożenko!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ach Ty moja kochana ...w koncu do Ciebie zawędrowałam.
    Blogowo nieczynna, życiowo do niczego ...teraz po malusiu wracam do żywych.
    Kontuzja, zdrówko kaput ... taki oto mój los.
    Ale już jestem, jestem i podziwiam co moja Bożenka poczyniła !FARTUSZEK MOJ UKOCHANY, NAJPIĘKNIEJSZY, NAJWSPANIALSZY !
    Dziewczyny mają rację pisząc, że szkoda go używać...wszak to DZIEŁO !!! W honorowym miejscu mój fartuszek wisi i codziennie oczka me raduje. Używam, oj używam, ale faktycznie chyba bardziej do dekoracji samej siebie, niż do tych ,,brudnych,, prac kuchennych, bo mi po prostu go szkoda ! Cudny jest ! Jeszcze raz kochana DZIĘKUJĘ !
    Karteluszka piękna ...oj złote masz rączki Bożeno, oj złote! Ściskam :)))))))

    OdpowiedzUsuń