o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

wtorek, 17 lipca 2018

FLEURS D"HORTENSJA:)))

Powinnam jeszcze dopisać mon amour:))))Też tak macie,ze jak zaczynają kwitnąć hortensje to bukietami znosicie je do domu?a może macie w swoim ogródku przepiękne egzemplarze???-zazdroszczę:))))
Usilnie znoszę do domku sadzonki,potem wysadzam na balkon .....i co roku to samo:))żadna nie chce przezimować,chociaż w zeszłym roku zabezpieczyłam je styropianem:)ale to temat na inną historię:)))
Kiedy na fb zobaczyłam ten haft wiedziałam,że muszę go mieć!!!!
Znalazłam wzór z francuskiej gazety skompletowałam potrzebne materiały i zabrałam się do dzieła 30 maja 2018:))
Kanwa 18 ct aida nici dmc:)
Pierwszy zamysł to było wyhaftowanie wzoru i zrobienie z tego serwety na stół:)w oryginale jest to obrus:))
Ale kosztował mnie tak dużo pracy,skończyłam dopiero 28 czerwca w nocy,bo chciałam zrobić mu zdjęcia jeszcze przed wyjazdem na wakacje,a tu jak na złość cały dzień padało i hortensje pod blokiem leżały na ziemi pod ciężarem wody:)))
No i jak tak patrzyłam na haft i pomyślałam,że zrobię serwetę i położę ja na stole i ktoś zaleje mi ją jakiś jedzeniem czy piciem..to zrobiło mi się okrutnie żal mojej pracy i postanowiłam oprawić wianek w ramę:)))
Jeszcze nie jest oprawiony bo muszę zanieść go do ramiarza,haft jest w kwadracie a takie ramy tylko na zamówienie:)))
Haftowałam go na krośnie :)
i powiem szczerze ,że gdyby nie ono nie dała bym rady:)))tyle zmian koloru,taka plątanina nici -masakra:)))ale dałam radę i jestem szczęśliwa:)))
Jak oprawię to się pochwalę:))Pozdrawiam Was cieplutko:)
Dziękuję za wszystkie miłe słowa,cieszę się ,ze zaglądacie:)))







Free background from VintageMadeForYou

60 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam nic o hortensjach póki ich nie zobaczyłam na dekupażowych motywach i też się zakochałam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wierzę:)tym bardziej ,że na serwetkach można trafić naprawdę ładny motyw:))

      Usuń
  2. wspaniały hafcik :)
    myślę że na ścianie będzie mu bezpieczniej i też pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest przecudny. Pracy ogrom, ale zachwyca. Jak oprawisz, to pokaż jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny haft!!! Bardzo lubię niebieskie hortensje, ale w ogrodzie mam tylko różowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można je przerobić na niebieskie podsypując ałunem:))

      Usuń
  5. horntensje uwielbiam , ale u mnie na balkonie tez jakoś nie chcą rosnąć , mówią ,ze są rózne odmiany moze trafiam na tą jednoroczną... mam zamiar posadzić na działce jak przechodze koło innych działek i widzę te piekności , to wpadam w zachwyt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak mam,nawet przystaję i robię im zdjęcia:))))

      Usuń
  6. Na widok hortensji zawsze się zatrzymuję, choć na chwilkę. Uwielbiam. Haft jest genialny. <3 Pozdrawiam, niech hortensja pięknie Ci rośnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bożenko, gdybyś widziała mój niebiesko kwitnący tysiącem kwiatów olbrzymi krzak, to byś przyjechała i wykopała go nocą. A ja bym wtedy zwinęła ten śliczny haft!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten haft jest przecudny, ja tez kocham hortensje i mam ich sporo w ogrodzie, zapraszam:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie kuś:)))bo jestem gotowa wpaść do Ciebie:)))

      Usuń
  9. Mam słabość do nich, ale jeszcze nie mam w ogrodzie. Czekam jeszcze aż robotnicy w końcu doprowadzą ściany do ładu i składu. Przestaną wjeżdżać do ogrodu wielkimi samochodami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale masz nadzieję,że będziesz miała piękną odmianę w ogrodzie:))

      Usuń
  10. Mam na działce trzy krzaki, niestety przez upały dwa mi zmarniały. A na balkonie nigdy nie udało mi się ich uchować.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny!:)
    Ściana jest zdecydowanie jego przeznaczeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny haft i nie dziwię się Twojej miłości do hortensji, bo mam tak samo. Mam je także w różnych odmianach posadzone w ogrodzie, ale jeszcze sadzę w donicach na taras i w tym roku pierwszy raz ta w donicy przezimowała, ale stała w garażu. Odmian jest wiele, a najbardziej niezawodne są te kwitnące na tegorocznych pędach czyli hortensja bukietowa, polecam :-) Podziwiam haft i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam bukietowe,szczególnie te biało różowe ,które wyglądają jak lody malinowo śmietankowe:))))

      Usuń
  13. Dałaś radę, haft przepiękny. Uwielbiam hortensje, a Twoje będą cieszyć Cię teraz całe lata. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bożenko! Dobry pomysł z tym obrazem, Na stół było by naprawdę szkoda, Haft jest przeuroczy - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię hortensje. Przepiękny wianek.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam hortensje nie tylko te prawdziwe ale również te haftowane :-). Piękna praca. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę ,że jest wśród nas tak dużo miłośniczek hortensji,bo ten kwiat zasługuje na "odgrobienie" go:))))dziękuję

      Usuń
  17. Bożenko jestem pod ogromnym wrażeniem Twoje pracy i efektu końcowego. Ten wianek jest cudowny . Gratuluje wart był czasu jaki mu poświęciłaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:))bardzo miło czyta się takie słowa:))

      Usuń
  18. Bożenko- to jest arcydzieło!Przepiękny i wymagający haft.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana:)))do arcydzieła to mu daleko,ale że wymagający to fakt:))dziękuję i buziaczki przesyłam:)))

      Usuń
  19. Przepiękne hortensje i te żywe i te wymalowane nitką przez Ciebie <3 Uwielbiam te kwiaty, jednak w swoim ogrodzie pozostawiłam tylko bukietowe, wszystkie ogrodówki wykopałam i podałam dalej. U mnie zawsze wiosną przemarzały pąki i z kwitnieniem było bardzo różnie. Czasami piękne bukiety, a czasami żadnego kwiatu...
    Pozdrawiam serdecznie, Agness<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie się bardzo podoba bukietowa:)))ale na mój mały balkon nie nadaje się absolutnie:)))

      Usuń
  20. Hortensje to piękne kwiaty, ale jeszcze nie wpadłam na to żeby je mieć na balkonie. Z tego co czytam łatwo z nimi nie jest.
    Haft jest prześliczny! Zdecydowanie dobrze robisz, że trafi w ramki, bo naprawdę żal by było gdyby ktoś mu krzywdę zrobił np. kawą :-). Piękny, pracochłonny, jest co podziwiać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie oddałam do oprawy:))koszt mnie troszkę załamał:)))

      Usuń
  21. Bożenuś ale masz cudny haft, podziwiam wytrwałośc w wyhaftowaniu go. Hortensje to piękne kwiaty. Nawet by mi do głowy nie przyszło, że można go hodować na balkonie, u mnie jest za duże słońce więc nie wiem czy by się utrzymał...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój też bardzo słoneczny,ale postawiłam je niżej i za bluszczem czyli mają troszkę cienia:)może się uda:))

      Usuń
  22. Hortensje są zawsze piękne, a na hafcie urzekające.:) U nas są tylko różowe, niebieskie widywałam w Karpaczu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje osiedle obsadzili hortensjami i jest pięknie:)))dodali jeszcze białe hibiskusy:)))aż jestem w szoku jak ładnie:))

      Usuń
  23. Hortensje są na drugim miejscu moich ulubionych kwiatów. Kiedyś były, to konwalie ale je wyprzedziły hihi.
    Na pierwszym nie do przebicia są tulipany :).

    Piękny wzór wybrałaś i cieszę się, że będzie oprawiony, a nie na stole ;).

    Ja w tym roku kupiłam sobie hortensję na balkon o pięknym niebieskim kolorze ale po czasie mi zzieleniała hihi.
    Też będę próbowała ją przezimować. Zobaczymy co z tego wyjdzie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja zrzuciła kwiatki ale liście są więc może się uda:))

      Usuń
  24. Przecudny haft!!Jestem pod wrażeniem:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubie na hortensje patrzec, frezje kocham wachac a w domu mam zawsze bukiety kwiatow ogrodowych, czyli taka mieszanina..i one sa najfajniejsze,,,hafcik sliczny, dostalam oczoplasu ,bo ja do krzyzykowania mam dwie lewe rece.Pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bożenko Twoje hafciki jak żywe... podziwiam cały czas i nieustannie :)
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pretty projects and great idea,Thank you for the tutorial and for sharing !

    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękny haft :) Też miałabym obawy, że przy serwetce może ucierpieć, jednak będąc w ramce nie straci na uroku, a wręcz przeciwnie :)

    OdpowiedzUsuń