o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

niedziela, 29 lipca 2018

DOOKOŁA ŚWIATA-EGIPT:)))

Kolejny puzzelek na mapie świata Egipt i Egipcjanka:)))
i z mapą świata:)))
Coraz fajniej układają się te puzzelki z kobietami dookoła świata:)))
Hafcik powstaje w zabawie u Kasi:))
Ciepło,żeby nie powiedzieć upał nie sprzyja haftowaniu:))))dlatego jakoś mniej mnie na blogu:))
Pozdrawiam Was cieplutko:)))








Free background from VintageMadeForYou

22 komentarze:

  1. Egipcka piękność się wyłoniła:) Super będzie prezentować się skończona mapa świata.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie najpiękniejsza realizacja tej zabawy :)Genialny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na realizację zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny hafcik, przepiękny. A Egipt, cóż … tam chyba jeszcze bardziej gorąco niż u nas :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bożenko! Hafcik Bardzo Śliczny, Egipcjanka Urocza - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodka ta Egipcjanka, a jakie ma elitarne towarzystwo piramidy, pewnie rodem z samego Egiptu ? Masz rację, ogólnie upał nie sprzyja robieniu czegoś co trzyma się długo w dłoniach.
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna Egipcjanka. pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wykonałaś zadanie. Egipcjanka jest cudna a mapa jeszcze piękniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  9. Egipt... świetne krzyżykowe wyzwanie... Egipcjanka zachwycająca jak i cała mapa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A miałam ten sam wzór w ręce, ale jednak zdecydowałam się an inny. Kolejny super hafcik Bożenko, świetny będzie efekt końcowy, ja już bym chciała go zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodziutki i uroczy jest ten hafcik:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny haft. Egipcjanka jest fantastyczna, perfekcyjnie wykonana. <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Egipt z tej starożytnej odsłonie bardzo mi się podoba :)
    Egipcjanka jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała Egipcjanka :) Kobieca podróż dookoła świata w Twoim haftowanym wydaniu jest znakomita.

    OdpowiedzUsuń
  15. I very much like your pattern it's beautiful,thank for sharing good i dea !

    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń