o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

środa, 9 listopada 2016

LISTOPAD I

Kolejne wyzwanie fotograficzne u Agatki w Kreatywnym bazarku:)
Tym razem tematy są takie:
JESIEŃ
ŚNIADANIE
K-JAK..
A oto moja interpretacja tematów:))
JESIEŃ
Jesień w lesie w Brennej:)
ŚNIADANIE
Moje ulubione,proste,pachnące:))
K-JAK..
Pierwsze moje skojarzenie k jak kwiat:)a to róża z ogrodu mojej córki:))))
Zdjęcia zgłosiła do Agatki:))
Pozdrawiam Was cieplutko:))zmykam do robótek:)))






Free background from VintageMadeForYou

6 komentarzy:

  1. Piękne, jesienne zdjęcie!
    Ale tak naprawdę rozmarzyłam się o wiośnie, widząc Twoje kanapeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie to uwieczniłaś ..:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bożenko, Ty zawsze potrafisz pieknie każdy temat uchwycić w obiektywie aparatu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja Alusia też do Brennej jeździ:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bożenko! Świetne Zdjęcia, Ja też "k" skojarzyłam z kwiatami Ale teraz muszę coś innego wymyślić - Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń