o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

środa, 15 lutego 2023

DOBRY WIECZÓR.

Dziś mija 13 rocznica mojego blogowania.Jestem Wam winna wytłumaczenie dlaczego zniknęłam.Jak wiecie ostatni post napisałam w styczniu zeszłego roku.Miałam duzo pomysłów ,bo wciąz cos robiłam,ale dopadło mnie życie,to najgorsze. Najpierw wybuchła wojna.My wszyscy mamy serca po dobrej stronie i od razu zaangażowaliśmy sie w pomoc.oprócz darów przygarnęliśmy do domu mamę z maleńkim dzieckiem,więc trzeba było wszystko zorganizować do ich zycia.Masza i Sasza,bo tak się nasze dziewczynki nazywają.Stały się naszą rodziną.Przez trzy miesiące bardzo się zżyliśmy.Kiedy wydawało się ,że jakoś się wszystko poukłada spadła na nas wiadomość jak grom z jasnego nieba.Mój M ,mój najlepszy mąż najwierniejszy przyjaciel,facet który zbudował we mnie mocną kobietę zachorował.Śmiertelnie.Cztery miesiące trwała nasza walka o niego.Niestety przegrana.21 lipca odszedł najlepszy z najlepszych.Zostawił po sobie taką pustkę ,że do dziś nie mogę się pozbierać.
..Błękitem nieba Twoich oczu ..wymalowane moje szlaki ..Jak płatek śniegu na przeźroczu ..i żegnające zimę ptaki ..odchodzę cicho,bez pośpiechu ..gubiąc zmarznięte obietnice ..lecz nie zapłaczą szklane lustra ..skute rozłąką dusz źrenice.. Byłam Wam winna wytłumaczenie.Wiem,że nie zostawia się przyjaciół bez słowa wyjaśnienia,ale mam nadzieję że rozumiecie dlaczego się nie odzywałam.Powoli wracam do żywych.Powoli coś robię,więc mam nadziję zaglądać tutaj i coś pisać.Na razie więcej jestem na instagramie,bo tam prościej.Wystarczy wstawić zdjęcie nie zawsze trzeba coś napisać,a u mnie w głowie jeszcze zamęt.
Free background from VintageMadeForYou

18 komentarzy:

  1. Kochana!
    Dobrze, że Jesteś🙂🧡🌷
    Przytulam z powodu straty Męża💜🤗
    Tylko radosnych dni w zdrowiu życzę😊🍀

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem co napisać, bo żadne słowa nie wyrażą odpowiednio tego, co czuję... Jest mi bardzo, bardzo przykro, że dotknęło Cię takie nieszczęście, bo strata ukochanej osoby to z pewnością ogromny ból... Ściskam Cię mocno wirtualnie. Wracaj do nas, pisz - o książkach, cudnych haftach i kwiatach, bo wszystko, co tu pokazywałaś, było takie piękne, pozwalało przenieść się czytelnikowi w inną rzeczywistość. Mnie w chorobie blog pomógł - dziergałam bez opamiętania i wstawiałam zdjęcia wyrobów, był to jedyny mój kontakt ze światem, bo musiałam żyć dosyć długo w izolacji. Odwiedzające mnie osoby sprawiały mi tyle radości swoimi komentarzami. Trzymaj się, pisz, i niech Cię już nie spotyka nic złego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mo cóż czasem tak w życiu bywa. Przyjmij moje kondolencje z powodu straty męża i jednocześnie pełne podziwu serce że przyjęłaś pod swój dach Ukraińską Rodzinę. Cieszę się że mimo tych przeciwności losu wróciłaś do nas !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bożenko kochana, wiesz że jestem z Tobą całym sercem :) Mam nadzieję że powolutku znowu w tym miejscu będę mogła podziwiać Twoje piękne prace i cieszyć się razem z Tobą wynikami czytelniczymi. Dużo uścisków dla Ciebie :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi przykro - przytulam mocno. Nawet nie potrafię sobie wyobrazić jakie to straszne. Trzymaj się kochana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma takich słów, które potrafiłyby Cię pocieszyć... bo to połowa Ciebie odeszła. Sercem i myślami jestem z Tobą.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bożenko najdroższa, bardzo mi smutno i łączę się z Tobą w bólu po tak ogromnej stracie. Nic mądrego nie napiszę, bo wobec takich zdarzeń słowa odpowiednie trudno znaleźć. Wszelkie rady też są bez sensu, bo każdy z nas żałobę po bliskich przeżyć musi na swój sposób... Przytulam Cię mocno i wierzę, że znajdziesz ukojenie w aktywności. Również tej tutaj - blogowej. Bo taką Cię znam: bardzo twórczą, pełną pomysłów, świetną organizatorkę i wspaniałą Panią Domu.
    💗

    OdpowiedzUsuń
  8. Brak słów żeby wyrazić smutek jaki Ciebie spotkał. Współczuję .

    OdpowiedzUsuń
  9. Współczuję bardziej i rozumiem cię w 100% .....4 lata temu odszedł mój mąż ,młody człowiek!
    Nic już nie będzie tak samo ,ale nie znaczy że gorzej !
    Trzeba pomagać bo dobro wraca zawsze 🙂

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyrazy współczucia 🙍To zrozumiałe, że Cię tu nie było. Mam nadzieję, że jakoś się trzymasz. Pozdrawiam i przytulam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przytulam mocno.pewnie mnie nie kojarzysz ..troszkę znałyśmy się z mojego pierwszego bloga ale go zlikwidowałam...ale to teraz nie ma znaczenia Ważna jesteś Ty.....Współczuje bardzo..to ogrom bólu...Przytulam

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak mi smutno i nie mam odpowiednich słów, żeby wyrazić jak bardzo jestem poruszona. Jestem z Tobą i trzymam kciuki, żebyś to wszystko ogarnęła.

    OdpowiedzUsuń
  13. Współczuję Ci, przyjmij moje wyrazy współczucia i ściskam mocno. Pozdrawiam, każdy dzień da nowe rzeczy i możliwości, trzymaj sie

    OdpowiedzUsuń
  14. Bożenko, bardzo mi przykro, dopiero dziś dotarłam do tej smutnej wiadomości, rozumiem Cię i przytulam. Dwa tygodnie temu był pogrzeb mojego Brata, który całe życie mieszkał z nami, nie mogę się otrząsnąć również...

    OdpowiedzUsuń
  15. Przytulam mocno .
    ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń