o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

poniedziałek, 17 lutego 2020

CANDY-WYNIKI.PODZIĘKOWANIA:)))

Przyszedł czas na ogłoszenie wyników losowania.
Powiem Wam,że zaskoczyłyście mnie.Jesteście absolutnie niesamowici:))
Zanim ogłosiłam zabawę,mój blog odwiedziło 490005 osób.Do połowy miliona brakowało 9995 wejść.Zaproponowałam Wam zabawę dodatkową w łapanie licznika i jakie było moje zdziwienie,że został złapany w pięć dni!!
Licznik złapała ANNA
i to do niej poleciał już skromny prezent:)
Fartuszek,podkładki i serwetki w oliwki:)Annie prezent się podobał a przynajmniej tak mi napisała:))))
Na post o "cukierkach"było 1375 wejść:)
No i teraz najważniejsze:)
Serduszko poleci do Renya z bloga "Sztuka rękodzieła ze szczyptą filozofii"
Serwetki polecą do Tiny z bloga "Hafty Tiny"
Bardzo Wam wszystkim dziękuję za udział w zabawie,ale przede wszystkim za ogrom ciepłych słów które do mnie przyleciały:)))
Szczególne podziękowanie należy się Reni za piękny prezent z okazji rocznicy:)))
Dziękuję Wam bardzo za to ,że jesteście:)))

Oczywiście koleżanki które wylosowały nagrody proszę o adresy na pocztę:))
Pozdrawiam Was cieplutko:))))


Free background from VintageMadeForYou

16 komentarzy:

  1. Gratulacje i ogrom słonecznych🌤️pozdrowień zostawiam🤗🌷

    OdpowiedzUsuń
  2. Wylosowanym gratuluję, a prezent za złapanie licznika podobał się baaaaaaardzo. Jeszcze raz dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne nagrody Bożenuś przygotowałaś, ten za złapanie licznika jest cudny. Jak ja teraz będę żałować że go nie złapałam, ale gdy weszłam to było już kilka odsłon po liczbie do ustrzelenia. Gratuluję wygranym dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ piękne rzeczy przygotowałaś! Dziewczyny, gratuluję!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla dziewczyn :).

    Przygotowałaś super prezenty. Sama też dostałaś super :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla zwyciężczyń.:) Pozdrawiam Bożenko.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prezenty przygotowałaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaaaa! NIE-DO-WIA-RY że znów uśmiechnęło się do mnie szczęście. Ogromnie się cieszę😁 i jestem szalenie podekscytowana. Taka miła wiadomość w pochmurny, deszczowy dzień😊 Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne nagrody ! Gratulacje dla dziewczyn do których uśmiechnęło się szczęście . Pozdrawiam serdecznie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje prace Bożenko są zawsze piękne. Gratuluję Ci.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo prezentowo u Ciebie. Prezenty DO, prezenty OD.........sama radość. Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie prezenty piękne. Bożenko twórz dalej, bo zawsze coś ślicznego i pomysłowego można u Ciebie zobaczyć. Serdeczności dla Ciebie :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny prezent otrzymałaś:) Gratulacje dla wszystkich i dziękuję:)))

    OdpowiedzUsuń