o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

środa, 17 maja 2017

HAFTY W PLENERZE:)))

Postanowiłam wziąć udział w zabawie na blogu -WYSZYKOWANE-pt Hafty w plenerze:)))
Zrobiłam więc obrazek,pomalowałam ramkę na biało a paspartu na szaro i zabrałam go na spacer.No i akurat jak wyszłam to zaszło słońce,pokazały się chmury,ale co tam!ważne ,że nie padał deszcz:))Miałam pomysł gdzie zrobię zdjęcie,stary drewniany mostek wydawał mi się właśnie takim fajnym tłem do zdjęcia.
Tak wyglądał jeszcze w zeszłym roku,a dziś niestety ruina:)
Szukałam więc innego tła:)
Poziomki?
Rzeka?
Dziupla?
Stokrotki?
Głóg?
No i sama już nie wiem:))teraz muszę wybrać jedno i wysłać do Eleili,ale absolutnie nie wiem które.
Pomożecie mi w wyborze???proszę:)))))
Pozdrawiam Was cieplutko:)))




Free background from VintageMadeForYou

32 komentarze:

  1. a mnie się podoba to drugie na mostku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie, to "w dziupli" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obrazek jest piękny , mnie się najbardziej podoba w poziomkach :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny hafcik!
    Podoba mi się drugie zdjęcie na mostku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie ostatnie oczarowalo ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie super ujęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się podoba stokrotkowe tło , tylko bym jej leciutko rozjaśniła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia! Mi się najbardziej podoba to w głogu, tylko fajnie jakby przybliżyć sam haft :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie ujęcia są śliczne ale najbardziej mnie oczarowala dziupla:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem rzeka lub poziomki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny haft i super wygląda w poziomkach. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie w poziomkach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziupla! :))
    Piękny obrazek i świetnie skomponowana rama

    OdpowiedzUsuń
  14. Bożenko, piękny haft!
    Moim faworytem jest zdjęcie w dziupli :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile osób tyle podpowiedzi......ja obstawiam dziuplę pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  16. Sliczny hafcik i wygląda fajnie w kazdym miejscu. Ale ze wzgledu na to, że lubię stare, spróchniałe i złamane drzewa... Głosuję na zdjęcie w dziupli:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie ujęcia fajne :) Ja głosuję na mostek (2-gie zdjęcie).

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki za udział w zabawie, wszystkie zdjęcia super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bożenko! W poziomkach, albo w stokrotkach - Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczny haft i cały obrazeczek. Najbardziej mu "do twarzy" w poziomkach i w stokrotkach.....moim zdaniem. Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. W poziomkach i dziupli. Te aranżacje podobają mi się najbardziej. A haft.... cudeńko. Daleko mi do takiej wprawy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie podoba się ostatnie na mostku i wśród stokrotek :-)
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w konkursie :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne te plenerowe ujęcia. To w kwieciu i drugie, chyba w pniu drzewa, najbardziej mi się spodobały.
    Jak następnym razem będę gdzieś niedaleko, to mam nadzieję, że uda się nam spotkać :*
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. I haft piękny i zdjęcie cudne.

    OdpowiedzUsuń
  25. Obrazek śliczny! Najbardziej podoba mi się zdjęcie na mostku i w dziupli, ale które wybierzesz będzie dobrze, bo wszystkie piękne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne zdjęcia! Piękny haft w plenerze!

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie mu na tym spacerze :) Śliczny obrazek!

    OdpowiedzUsuń