o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

niedziela, 13 kwietnia 2014

RÓŻE:))

No cóż:))Jak róż to róż:))
Koszyczki koszyczkami ale mój ukochany temat ostatnich miesięcy to róże:))I kolor różowy:)Nie wiem co jest ale ten kolor działa na mnie jak magnes.Może też dlatego,że sklepy odzieżowe proponują ten kolor razem z pastelowym turkusem,przez co w sklepach jest przepięknie pastelowo, wiosennie:))
Róże:)różowe róże w kobiecym wydaniu.Woreczek na kobiece przydasie:)Puzderko z różanym wieczkiem i maleńkie serduszko z różą.
Tak sobie trochę podziałałam:))Różano,różowo,kobieco.


słoiczek pokryty papierem ryżowym:)wieczko to róża -haft :)na woreczku jest monogram z pączkiem róży:)i maleńkie serduszko:)
róże miniaturowe przesadziłam do skrzynek na balkon,bo miały za mało ziemi w doniczkach:)
I tak sobie dzielę świat z różami i różem:)i jest mi tak jakoś różowo:))miło:))
Pozdrawiam Was cieplutko:))
Czy u Was wiosna też się gdzieś zapodziała:))przyznać się,kto ją schował:))

Free background from VintageMadeForYou

45 komentarzy:

  1. Bożenko piękny różany post :) jestem zachwycona ...aż mi zapachniało różano :) hafcik cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te róże w Twoim wykonaniu. Hafciki boskie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne róże....cudowny romantyczny klimat...
    Słonecznie pozdrawiam-Gosia

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne róże , a te wyhaftowana to małe cudo albo raczej niemałe.
    Lubię różę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Różowa, Różana, Romantyczna Bożenko, wprawiasz nas w różany zachwyt!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jeszcze na różową chmurkę Was sadzam:)))żeby było miło:)))

      Usuń
  6. Róże piękne i zdjęcia tak cudowne że można się zachwycać bez końca. Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  7. I jak tu nie kochać róż?:) Zachwycasz na różowo i różano:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twoje różowo-różane kompozycje i piękne różane prace :-)
    U mnie też wiosenna aura gdzieś się schowała, ale podobno do czwartku wróci :-)))
    cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:)))oby wróciła,bo było już tak pięknie:)))

      Usuń
  9. Bardzo klimatycznie różano- różowo. I coś w tym jest bo i mnie zapachniało różami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo przesyłam Wam zapach i radość:)))

      Usuń
  10. Pięknie tworzysz Bozenko. To ogromna przyjemność zatrzymać się u Ciebie. U mnie zastój robótkowy. Teraz święta!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mnie święta właśnie napędzają:)))

      Usuń
  11. cudne hafciki , chciałabym mieć 1 pokój w takim romantycznym stylu pozdrawiam, ja na razie działam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne różane prace! ja jestem zachwycona!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Róże piękne i zdjęcia tak cudne, że poczułam zapach różany. Wiosna nas zwodzi, ale dzięki Tobie poczułam się znacznie lepiej. Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny haft. Bardzo lubię róże:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny haft. Bardzo lubię róże:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekna róża, piękne aranżacje. Podziwiam i pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta za oknem się zapodziała ,dzisiejsza wichura i grad rozprawiły się z magnoliami . Za to u ciebie juz lato w pelnej odslonie . piękne hafty .

    OdpowiedzUsuń
  18. ciągle, na nowo zachwycasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak pięknie,kobieco i z klasą .

    OdpowiedzUsuń
  20. Moje ukochane kwiaty róże - u ciebie pięknie już posprzątane ale ja sobie obiecuję Bożenko po świętach też jakiś różany obrazek machnąć buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to czekam na efekt:))))buziaczki:)))

      Usuń
  21. Uwielbiam róże, też haftuje je bardzo często. Twoje cudowne, wszystko takie różane. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam Twoją piękną różę i podziwiałam:)))

      Usuń
  22. Piękny jest motyw róży, wygląda cudownie! Kojarzy mi się z kobiecością, delikatnością i przenosi w dawniejsze czasy eleganckich dam - takie właśnie mam skojarzenia patrząc na ten wzór.. ;-))

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń