o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

piątek, 11 kwietnia 2014

KOSZYK

Napisałam w poprzednim poście ,że jak koszyk będzie gotowy to go Wam pokażę:)))
Oto i on w całej swojej okazałości:))
Pozdrawiam Was cieplutko:)))




Free background from VintageMadeForYou

38 komentarzy:

  1. W poprzednim poście nie udało mi sie moze tym razem bloger nie wywali komentarza .Piękne jajeczka ,córka zdolniacha ,koszyk serwetkowy fantastyczny .

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszyczek śliczny, nie mogę oderwać od niego oczu. Robicie przepiękne rzeczy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam że "zepsujecie" taką cudną miseczkę oj myliłam się myliłam. Koszyk rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny , może i ja kiedyś zarażę się szydełkiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja z szydełkiem polubiłam się niedawno:))kiedyś nie było nam razem po drodze:)))

      Usuń
  5. Koszyk cudowny - przyjemnie by było w takim pświęcić jajka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba za delikatny żeby go nieść do kościoła:)))

      Usuń
  6. Bardzo subtelny i elegancki:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny koszyczek, nazwałabym go kwiatem wiosny.

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny! ogromnie mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszyczek wygląda rewelacyjnie :) Bardzo mi się podoba... I jajeczka w nim prześliczne...
    Pozdrawiam wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszyczek śliczności... A te bratki jakie piękne... W ogóle strasznie podoba mi się Twój dzbanuszek, wazonik i motylek który wcześniej pokazałaś... Kiedyś widziałam podobnego motylka w bieli... Oczy mi się do niego świeciły...buziak uśmiechał, ale... cena powalała na kolana :( Pięknie u Ciebie :) :* Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Ania się śmieje ,że ja jestem mistrzem promocji:))))dzbanuszek kosztował parę groszy ,kupiłam go w" Społem" ten większy na promocji -50%w empiku,a motylka za 11zł w sklepie ogrodniczym:)))buziaczki:))

      Usuń
  11. Jak pięknie wygląda ten koszyczek z jajkami. Dziewczyny! jesteście niesamowite. Chyba zgłoszę się na korepetycje!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny koszyk, aż zazdroszczę Tobie umiejętności tworzenia takich cudeniek

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniały koszyczek !!!
    ja dostałam od Janeczki...
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mmmm:))ja dostałam od Janeczki puzderko z wieczkiem:))cudo:)))więc wiem o czym piszesz:))))))))))))))))))))

      Usuń
  14. Cudny koszyczek, uwielbiam te Twoje koronkowe cuda i nie moge sie napatrzyć na te dziurkowane jajeczka, takie maleńkie dzieła sztuki:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wielkie WOW ale to chyba i tak za mało :-))

    OdpowiedzUsuń
  16. niesamowity! nawet nie sadzilam, ze cos takiego mozna zrobic :) podziwiam!

    OdpowiedzUsuń