o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

sobota, 30 września 2023

ŚWIATOWY DZIEŃ KAWY

Pewno wiecie ,że 1 października przypada światowy dzień kawy.Jestem jej miłośniczką:)Chociaż teraz piję tylko kawę "pięć smaków"kupowaną w kawach swiata,no i czasem kawę rozpuszczalną na śniadanie,to kiedyś piłam ogromne ilości napojów które tylko się kawą nazywały,ale z nią nie miały wiele wspólnego.Takie czasy były,że w sklepach na półkach stało ocet,a jak rzucili kawę to czy ktoś pił czy nie,stawał po nią w kolejce,bo była towarem wymiennym. Dziś ja się kawą delektuję:)Piję jedną,zawsze w ładnej filiżance,a najlepiej jeszcze w miłym towarzystwie. Zbieram filiżanki od ładnych paru lat.Chodzę po targach staroci,przywożę z podróży.Do tej pory stały w serwantce i nie bardzo było je widać,więc zamarzyłam o półce na filiżanki.Przez rok szukałam stolarza ,który by się podjął zrobienia takiej jak np pan Mirkuć zrobił pani Bosackiej...ale zapomnij.Obiecanki cacanki..a dalej znacie:)))Kupiłam więc dwie półki w Agacie,moje dziecko mi je zmontowało i mam.Własnie na święto kawy mam wreszcie własną półkę na filiżanki:)))
Moją ulubioną letnią kawą jest kawa z lodami waniliowymi.Wykładam lodami filiżankę i podstawiam pod ekspres.Coś pysznego:)))
Na targu staroci udało się mojej córce zdobyć dla mnie takie cudeńko:)))Bo oprócz filiżanek zbieram jeszcze czajniczki,ale to innym razem:)) Pozdrawiam Was cieplutko:))
Free background from VintageMadeForYou

17 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na wyeksponowanie filiżanek. Moje też ukryte, ale miejsca na półkę już nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne filiżanki. W takich kawa smakuje wybornie:))) Sama też uwielbiam, ale piję kilka dziennie. Zawsze celebruję jej spożycie, nie znoszę szybko i byle jak. Ten czajniczek jest niesamowity - cacuszko.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wystrój :) Pamiętam te kolejki za kawą, stałam w nich dla moich najbliższych. Kiedyś jeszcze nie piłam tak kawy, moja mama za to pracowała na zmiany i bardzo jej potrzebowała. W pracy się jednak nauczyłam ją pić i codziennie się delektuję :) Też lubię piękne filiżanki :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja kocham filiżanki. Twoje to prawdziwe cacuszka. Mam ich sporo i podobnie jak Ty celebruję picie kawy w filiżankach. Codziennie w innej. Niestety w moim malutkim mieszkanku nie mogę je ładnie wyeksponować. Czajnik jest niesamowity. Bardzo oryginalny. Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne filiżanki :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bożenko, ile razy jestem u Ciebie, to nieustająco podziwiam Twoje zbiory :) Fajnie że już masz wymarzoną półkę, dzięki której możesz wyeksponować swoje śliczne filiżanki. Też lubię delektować się kawą i pić ją w filiżance :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zbiory Bożenko, robią klimat. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda pięknie, wszystko wyeksponowane dobrze, a kolor półek na szczęście jasny, więc nie zaburza obrazu porcelany :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna ta Twoja błękitna kolekcja kochana:)
    Serdeczności moc zostawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała kolekcja i fajnie że masz gdzie ją teraz zaprezentować. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję Ci realizacji swojego małego marzenia!
    Kolekcja piękna... Tak trzymaj!
    Pozdrawiam cieplutko, Bożenko :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tyle pięknych niebieskosci u ciebie .. Moje filiżanki tez czekają na fajna półkę jak Twoja.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna kolekcja. Kocham kawę, pijam ją w swoich ulubionych kubeczkach, ale w takiej filiżaneczce musi smakować bardziej wykwintnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana!
    Twoją kolekcję podziwiam od dawna, jest piękna:)
    Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń