o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

wtorek, 13 listopada 2018

BOMBKOWANIE LISTOPADOWE:)))

Kolejny miesiąc mija i kolejne bombki haftowane:)
Listopad:)
To hafciki dodatkowe,a bombki już na bieżniku:))
I jeszcze parę zdjęć:))
i jeszcze banerek:)
Pozdrawiam Was cieplutko:)))







Free background from VintageMadeForYou

23 komentarze:

  1. Haft z reniferem i szydełkowym brzegiem skradł moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie ślicznotki! Jak pięknie będą wyglądały podczas świąt!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł z tym wykończeniem szydełkowa koronką, a Bieżnik będzie extra!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak u Ciebie świątecznie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne hafty Bożenko.:) Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. skrzacik cudny, reszta też ładna

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten szafirowy kolor robi robotę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale niebiesko! Super to wygląda.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bożenko! Twoje hafciki są zawsze Przeurocze - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. PRECIOSOS LOS BORDADOS!!!
    SALUDITOS

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne dekoracje stworzyłaś z użyciem haftów. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Bożenko... śliczne, świąteczne wyszywanki :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne hafciki i ich zagospodarowanie. Na serwecie pięknie się prezentują wyszyte bombki, skrzacik na choince uroczy. Reniferek w otoczeniu szydełkowych ażurków super. Pozdrawiam serdecznie. U mnie trochę brak weny do pracy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Aż poczułam świąteczny nastrój, pięknie tworzysz ten klimat, wszystkie dekoracje są idealne:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bożenko kolejne super hafciki, a mi najbardziej się podoba jak Ty je wszystkie zawsze zagospodarowujesz, masz zawsze na nie świetne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  16. U Ciebie zawsze romantycznie:) Bożenko miłujesz niebieski kolor! Dzięki Tobie i ja zaczęłam go lubić:)
    Sliczne hafty, a ja już nie mogę się doczekać widoku bieżnika.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękności
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Choineczka z mikołajkiem słodka, ale te niebieskie gwiazdeczki przecudne:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna choinka ze skrzatem no i Twoje wszystkie niebieskości :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Niebieski renifer super się prezentuje i jak skrzata fajnie zagospodarowałaś :).

    Och, już nie mogę się doczekać Twojego bieżnika :).

    OdpowiedzUsuń