o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

piątek, 23 marca 2018

KURCZAKI:)))

Zapisałam się u Kasi na sal wielkanocny.Do wyhaftowania było 6 małych motywów wielkanocnych.Niestety wyhaftowałam tylko dwa,bo pokonały mnie kontury:)Haftowałam i mówiłam do siebie-jesteś pewna ,że to sprawia ci przyjemność?nie!
Pokażę więc to co zrobiłam:)
tak wyglądał haft bez konturów:)
a tak po ich dołożeniu:)
i tak nie są w miejscach gdzie powinny być:))
I tak właśnie poległam
Haftowałam na kanwie aida 18ct-jest bardzo drobna,haftowałam więc jedną nitką,kolory dobierałam sama nici dmc:)
dodaję szyld,chociaż nie wywiązałam się z zabawy i na pewno Kasia mi nie uzna zaliczenia zabawy:))trudno:)nic na siłę:)
pozdrawiam Was cieplutko:))






Free background from VintageMadeForYou

22 komentarze:

  1. Bożenko! Bardzo śliczne hafciki , Ale masz rację to ma być przyjemność - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne hafciki. Zgadzam się w 200% nie ma sensu się zmuszać to powinno sprawiać radość a nie męki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te hafciki.Warto było się trudzić. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. No szkoda Bożenuś że nie masz wszystkich, bo hafciki są urocze, ale i te dwa sa piękne i na pewno super je wykorzystasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są te maluchy!
    Fajnie, że udało Ci się skończyć chociaż dwa, bo prawie wszystkie Dziewczyny narzekały na kontury.
    Miłego weekendu, Bożenko :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo piękne, słodziutkie hafty. Brawo. <3 Miłego weekendu Ci życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękności:) a kontury mimo trudności nadają charakter całemu haftu
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może tylko dwa, ale za to jakie piękne :-) Ja bym ani jednego nie wyszyła. Są cudne i masz rację, to ma być przyjemność :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hafciki piękne, mnie się bardziej podobają jeszcze bez konturów, choć z konturami równie piękne. To będzie serwetka?.......jeśli nie tam gdzie powinny być, to może przetnij i masz gotowe dwa śliczne obrazeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hafcik bez konturow jest jedna kolorowa plama a po dodaniu kresek wychodzi piekny obrazek. Ja nawet jednego nie wyszylam. Wydrukowane leza wzory i czekaja na lepszy czas. Wzorki sa sliczne ale nie chcialam klnac jak szewc przy konczeniu ich. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne hafty Bożenko, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja się Tobie nie dziwię z tymi kreseczkami,,,,'
    ble/fajne wyszyłąś:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bożenko, śliczne maleństwa, podziwiam :D
    Ściskam, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne są te hafciki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne hafciki, pięknie oddają świąteczny klimat! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nic na siłę Bożenko :) A hafciki cudne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne maluchy, kontury zdecydowanie nadają charakteru, ale w hobby przecież chodzi o to aby przyjemność sprawiało :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Słodkie motywy na karteczki :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyszły prześliczne hafciki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja uważam, że zrobiłaś dobrą robotę i uprościłaś coś co było przekombinowane. Hafty są świetne!

    OdpowiedzUsuń