o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

wtorek, 20 marca 2018

DOOKOŁA ŚWIATA-AMERYKA:)))

Stany, Stany fajowa jazda....
Kolejna odsłona naszej podróży dookoła świata z Kasią.Ameryka!
No i skojarzeń z nią jest mnóstwo,więc w plątaninie pomysłów poszłam po łatwiźnie:))Mnie Ameryka najbardziej kojarzy się z wolnością,więc powstało takie serduszko:))
Haftuję wszystkie obrazki na jednej kanwie,bo mam na ten cykl pewien pomysł:))
Taki jest mój pomysł na Amerykę:)))





Free background from VintageMadeForYou

16 komentarzy:

  1. Fajny wzorek.
    Bardzo jestem ciekawa finału...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bożenko! Wspaniały pomysł, Hafcik Uroczy - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. I super! Też jestem ciekawa całości.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowo i pięknie wykonane. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna zabawa..:) A serduszko urocze..:) Pozdrawiam
    สมัคร D2BET
    Gclub

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysłowe to amerykańskie serduszko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bożenko super hafcik i aż się nie mogę doczekać końca roku, jaki Ty tam ten pomysł na całość masz? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie wyhaftowane, bardzo dokładnie. Fajny wzór. :)

    OdpowiedzUsuń