o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

poniedziałek, 12 marca 2018

WIOSENNE BOMBKI:)))

Kolejny bombkowy miesiąc:))
W marcu do wyszycia są dwie bombki i mysz zimowa:)Myszy nie wyhaftowałam,może kiedyś ją zrobię na razie tylko bombkuję:)
Nadal bombki haftowane są na bieżniku:))
I nadal są w kolorach niebieskich,jasnych ciemnych ,ale niebieskich:)))
Wiosna u mnie na całego:))))20 stopni za oknem:))a tu straszą zimą:))
Prace zgłaszam również do Moniki na wyszywanie z resztek:)))
No i okazało się,że mój komputer nie przeniósł mi wszystkich obrazków do picasy i tym samym w dwóch miesiącach wykazał mi tylko dwie bombki,ale już dorobiłam trzecią i śpieszę ją pokazać:)))
Tym samym jest komplet trzech bombek i zadanie chyba zaliczone:)))
Jeszcze trzy wyzwania przede mną w tym miesiącu,ale żeby mi się tak chciało,jak mi się nie chce:)))
pozdrawiam Was cieplutko:)







Free background from VintageMadeForYou

31 komentarzy:

  1. Śliczne hafty! Bardzo ładnie wyglądają kolorze niebieskim.

    OdpowiedzUsuń
  2. zechce sie zechce za chwilkę ...
    śliczny obrusik będzie nie mogę doczekać sie finału:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie ciekawy świąteczny bieżnik!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. I bardzo dobrze, że pozostajesz przy tym kolorze :) Popieram i wspieram :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor swietny bombek. Piekna wiosna w domku zawitala no i na zewnatrz tez. U mnie co prawda nie ma az 20 stopni ake i tak przyjemniej gdy slonko swieci. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bombki piękne i w dobrym kolorze! A wiosna mogłaby już zagościć na dobre! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bożenko! Piękne są te Twoje Bombeczki - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  8. Bieżnik z haftowanymi bombeczkami będzie piękny. Wiosenne kwiaty śliczne. Wszystkiego najlepszego w dniu imienin. By zdrowie oraz radość były zawsze z Tobą a czas i wena pozwoliły na zrobienie jeszcze wielu pięknych prac. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne. Wszystko kolorystycznie dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Krzyżyki do wystroju Pasują idealnie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealne XXX super się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie sie zapowiada ten bieżnik . Ja na myszce poległam też jej nie wyszyłam .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne bombeczki, bieżnik będzie przepiękny. No właśnie tą zimą straszą, ech..

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam te Twoje niebieskości :) Dbasz o każdy detal :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Co za wspaniałe hafty! W ogóle cała aranżacja jest piękna. Ja nie przepadam za niebieskim, ale u Ciebie wszystko wygląda prześlicznie!
    Bożenko życzę Ci samych najlepszych, najprzyjemniejszych chwil. Wszystkiego dobrego w dniu imienin:) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne prace. Śliczne bombeczki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bombeczki pięknie wyhaftowane.Życzę wytrwania w dalszych wyzwaniach :-).

    OdpowiedzUsuń
  18. Bożenko jak ja pomyślę ile jeszcze przede mną wyzwań w tym miesiącu... :) Super wyglądają te haftowane bombeczki, czekam na kolejne odsłony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenuś spóźnione ale serdeczne życzenia imieninowe przesyłam. Dopiero dziś Mama mnie oświeciła, że je miałaś, teraz już sobie zapiszę :)

      Usuń
  19. Mam nadzieję, że tą zimą to tylko straszą... Ślicznie komponują się te niebieskie bombki!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam te Twoje niebieskości :) Dbasz o każdy detal :)

    สล็อต ออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne bombeczki :)
    Jestem ciekawa końcowego efektu tego bieżnika.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne hafciki. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  23. Bieżnik będzie cudny :).

    Bożenko w marcu też były trzy bombki do wyhaftowania. Sprawdź sobie w folderze :).
    Ale spokojnie żabka jest otwarta do 14 kwietnia. Daj znać jak wyszyjesz trzecią bombkę, bo na razie nie mogę Ci zaliczyć miesiąca :(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już się dopatrzyłam,że picasa nie przeniosła mi zdjęć bombek w tym miesiącu i w kwietniu,ale wiem,to zaraz nadrobię zaległości:))))

      Usuń
    2. Cieszę się, że dorobiłaś trzecią bombkę :).

      Jeszcze tylko myszka ;).

      Usuń
  24. Jak zwykle Twoje niebieskości śliczne!

    OdpowiedzUsuń