o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

poniedziałek, 19 września 2016

KREATYWNIE JESIENNE ZDJĘCIA:)))

Tak się złożyło,że jedno wyzwanie fotograficzne po drugim:)Ale u Agatki co miesiąc są dwa zadania:)Z pierwszej połowy zostało wyróżnione moje zdjęcie pt PRZYBORY SZKOLNE:))dziękuję Agatko:)
Tematami na drugą połowę miesiąca są:
KSIĄŻKA NA JESIEŃ
LIŚCIE
W TOREBCE
I tym sposobem w niepogodę Agatka z Kreatywnego Zakątka wyciągnęła mnie na spacer:))
Książka na jesień-u mnie nie jedna a stosik który leży koło łóżka ,bo przeważnie to w nim czytam:)))
a ,że jesienny stosik to leży koło niego kasztan z serduszkiem znaleziony właśnie na spacerze:))
Liście-tu sobie zaszalałam:)nazbierałam różnych liści i zrobiłam z nich dekorację:)
W torebce-u mnie minimalizm,telefon,kalendarz,klucze i portfel:)))
I to jest tyle na drugie wyzwanie wrześniowe w Kreatywnym bazarku:)))
A że spacer okazał się całkiem przyjemny,deszcz zawiesił działalność na ten czas to i parę zdjęć jeszcze dorzucę poza regulaminem:)))
Ogromnych rozmiarów grzyb w parku,w całości miał około metra:)))
Kasztany,ech zwiastuny jesieni:)
Park Mickiewicza-na tej wierzbie co stoi koło pomnika huśtałam się jako dziecko na jej gałęziach i spadłam rozbijając głowę o schodki:))no cóż:))
I jeszcze trochę liści:)))
W moim mieście powstaje coraz więcej pięknych murali,a to dwa z nich:))
Nie wnikam czy to sztuka czy nie:)mnie się podobają:)wolę takie dzieła niż odrapane kamienice:))
A już całkiem na zakończenie moja zabawa z "PhotoFunia"
Dziękuję Wam za odwiedziny i miłe komentarze:)pozdrawiam Was cieplutko:))









Free background from VintageMadeForYou

25 komentarzy:

  1. mi także podobaja się murale :) ozywiaja ulice

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bym chętnie do Koniakowa pojechała,tam jest mural koronka 3d:)))

      Usuń
  2. U mnie przy łóżku tak samo. Nie wyobrażam sobie usnąć bez książki. Czasami jest to parę stron i padam, ale musi być. Książki o Toskanii muszę zdobyć. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam tak samo:))wczoraj przeczytałam dwa zdania i padłam:)))

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia, a kamienice wyglądają fantastycznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest tego więcej w mieście:))może kiedyś zrobię więcej zdjęć:)))

      Usuń
  4. Ach, te Twoje zdjęcia, Bożenko... piękne!!!
    No i super murale.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny bukiet liści. Zachwyca kolorami i różnorodnością kształtów.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie stolik przy łóżku zawalony książkami....a jakże by inaczej. A jesień lubię tylko i wyłącznie za kolorowe liście....no dobra i za śliwki które właśnie smażę....no i za kasztany.....no dobra lubię jesień....ale nie zimną i deszczową:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no coś by się jeszcze znalazło za co lubisz lubić jesień:)))pozdrawiam

      Usuń
  7. Świetne zdjęcia, piękny "liściowy" stroik. Zdecydowanie lepiej wyglądają takie murale, niż tak jak piszesz odrapane kamienice,lub co gorsze z wulgarnymi napisami. Jesień jest piękna............ale wolę wiosnę........Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tylko jeden mankament który zaburza moje poczucie estetyki.Przeważnie te murale są trudne do sfotografowania,bo właśnie ich otoczenie to ruiny,stare budy,jakieś komórki(nie mylić z telefonem).Postaram się pokazać kiedyś o co mi chodzi:))))

      Usuń
  8. Bożenko! Zdjęcia są wspaniałe,A listki są takie cudowne różnorodne - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Bożenko u Ciebie zawsze mogę pooglądać takie śliczne zdjęcia. Ten jesienny bukiecik jaki super, uwielbiam jesień (prawie tak samo jak wiosnę)więc aż miło mi się zrobiło jak go zobaczyłam :) Te rysunki na murach są suuuper. Ja już dawno mówiłam mężowi że właśnie tak powinni malować bloki a nie takie szare, nudne stoją.
    A an ostatnim zdjęciu to jesteś Ty kochana? Miło Cię w końcu zobaczyć :) Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ja:))na awatarze też ja:))nie ukrywam się Lideczko:))))

      Usuń
    2. Tylko na avatarze Bożenko to jest takie malutkie zdjęcie, a tutaj już widzę Cię porządnie :) Buziam

      Usuń
  10. Piękne zdjęcia. Deszcz wiedział kiedy ma przestać padać 😀

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne zdjęcia a te z kotkiem to na konkurs!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne te murare. Potrafią pokazać niezwykły obraz miasta. U mnie w mieście też jest ich kilka i z wielką przyjemnością na nie patrze i podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja podziwiam:))tak pięknie namalować takiego olbrzyma,toż to większe niż sam Matejko malował:))))

      Usuń