o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

piątek, 30 września 2016

HAFTY I FILIŻANKI:)

Dziś będzie nietypowo.Do tej pory hafty powstawały dla filiżanek,a dziś haft powstał w prezencie dla pewnej sympatycznej blogerki ,która niedługo będzie obchodziła urodziny,a jak haft znalazł się w ramce to pomyślałam,że idealnie pasuje do filiżanki jaką dostałam w prezencie od Reni:)
Krzywe domki są w naturze czerwone,ale skoro są czerwone to dlaczego nie mogą być zielone jak ktoś lubi ten kolor:)
Na filiżance jest kościółek z wieżyczką i na obrazku też jest kościółek z wieżyczką ,więc wpasowały się idealnie:))
I na miseczce też jest wieżyczka:)
Obrazek jest haftowany na kanwie rustykalnej ,która ma takie lekko brązowe mazy:)Ramka również jest srebrno-oliwkowa:)
No a jak Wam pokażę kartkę jaką dołączyłam do prezentu to już będziecie wiedziały dla kogo on jest:)Obdarowana bardzo ucieszona,więc spokojnie mogę ujawnić prezent:)))
Oczywiście:)to Lidzia,Czarna Dama z Misiowego Zakątka:))Lidzia postanowiła (ponoć przeze mnie)zbierać swoje inicjały,więc nie mogło go zabraknąć:)Kartka zrobiona własnoręcznie przeze mnie metodą Bożenki Wdaniec,czyli na karton naklejona serwetka ,pod serwetką jest folia streczowa, a całość jest zaprasowana przez papier do pieczenia.Powiem szczerze ,że na początku dałam niską temperaturę tak jak szefowa zalecała i nie chciała mi się przykleić,dopiero podniosłam temperaturę , delikatnie zaprasowałam bez papieru do pieczenia i dopiero przylgnęła:)))Efekt bardzo mi się podoba.Ma jeszcze wiele aspektów,ale te dyskretnie przemilczymy:)))
Bardzo Wam dziękuję za tyle pięknych komentarzy pod bransoletką:))Jesteście bardzo miłe:))Kolejne dwie powstały i już są u moich przyjaciółek:)Podobały się ,więc jestem z siebie zadowolona:)))
Pozdrawiam Was cieplutko:)









Free background from VintageMadeForYou

54 komentarze:

  1. Bożenko, uwielbiam Twoją serię haftów i filiżanek! Świetnie udaje Ci się połączyć jedno z drugim :)
    Karteczka i serduszko również piękne!
    Ps. Ja też ostatnio dzielnie ćwiczę przyklejanie serwetek na kartonik i z każdą kolejną jest coraz lepiej :)
    Pozdrowionka ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest bardzo fajny pomysł z takim przyklejaniem serwetek:))Podziwiam kreatywność koleżanek i chętnie czerpię z ich wiedzy:)))

      Usuń
  2. Ślicznie Bożenko skomponowałaś obrazek z filiżanką :)
    Piękna karteczkę dla Lidzi zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same śliczności pokazujesz:) A domki i to w dodatku w zieleni mnie zauroczyły :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem,że i mnie się spodobały w tej zieleni:)))

      Usuń
  4. Piękności jak zwykle u Ciebie.
    Zakochana jestem w Twoich filiżankach...mój zbiór powoli się powiększa....ale i tak Twoje są przepiękne:)
    Tą metodę serwetki - znam ją teoretycznie i aż mnie kusi, żeby spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj,naprawdę fajny sposób:)jest taka masa ślicznych serwetek,a papiery do skrapkowania są niesamowicie drogie:))
      Coś ostatnio nie trafiam na moje ulubione kolory na starociach:)haha chyba wszyscy przerzucili się na niebieski:)))

      Usuń
  5. Bożenko kochana obdarowana jest zachwycona i przeszczęśliwa :)Zdjęcia nie oddają pełni uroku Twoich haftów. Obrazek jest uroczy i już znalazł swoje miejsce. A jak zobaczyłam kartkę z "L" to aż pisnęłam z radości :) No i jeszcze było to urocze serduszko też z literką L. Dziękuję CI kochana moja jeszcze raz bardzo, bardzo, bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I z tego wszystkiego zapomniałam pochwalić,że masz piękną filiżaneczkę ze spodkiem i ten hafcik idealnie do niego pasuje :)

      Usuń
  6. Wspaniałe hafciki wykorzystałaś w prezencie, wyszło cudnie:-) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniały zestaw z filiżanką ...ona ma duszę i idealnie się z obrazkiem powiązały ,super karteczka zazdraszczam Lidce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pamiętam,że powiedziałaś-ciekawa jestem jak podejdziesz do tematu:))a temat znalazł się sam:))))

      Usuń
  8. Jestem, żyję i miewam się całkiem nieźle.
    Ale na blogowanie ostatnio całkowicie czasu mi nie starczało. Myślę ,że okres jesienno zimowy trochę to zmieni.
    Wszak tęsknię do sznurków no i oczywiście do odwiedzania zaprzyjaźnionych, pełnych ciepłego klimatu zakątków jakim jest TO właśnie miejsce:)
    Jak zawsze pięknie. Patrząc na ten obrazek i filiżankę mogę powiedzieć tylko jedno.
    JESTEŚ MISTRZYNIĄ
    No i jeszcze ten kolor zielony, który jest moim ulubionym. No może poza naturalnym kolorem drzew brzozy.
    Serdeczności cieplutkich moc posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ,że jesteś :))szukałam co u Ciebie nowego a tu cisza:)dziękuję Kochana za tyle ciepłych słów:))
      pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  9. Uwielbiam te Twoją filiżankową serię!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bożenko! Cudowny Obrazek, a Karteczka z tym Serduszkiem Są Przeurocze, Bardzo mi się podobają tym bardziej że to dla Mojej Córci te Piękności zrobiłaś -Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och Krysiu:))ta Twoja córcia jest przekochana:)))jak moje córcie:)))

      Usuń
  11. Bożenko Ty ze wszystkiego cuda zrobisz :).
    Haft jednokolorowy do tego fajna kanwa i wyszło cudo :).

    Filiżanka zachwyca :).

    Lubię ten alfabet :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:))akurat tą literkę zmieniłam na własne potrzeby:)))

      Usuń
  12. Pięknie wszystko wyhaftowałaś. I obrazek i inicjały. Śliczna kartka powstała. To teraz będziesz zielone zbierać??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie,absolutnie,nie!mój kolor to niebieski:)))zielony to prezent od Reni:)))a prezent,to prezent:))bardzo szanuję:))))

      Usuń
  13. Piękne hafty i śliczna filiżanka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wowww!!!Piękny prezent:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Niezmiernie podoba mi się prezentowany dziś zestaw - haft i filiżanka. Świetnie dobrałaś haft do motywu na filiżance. Ni i karteczka śliczna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł, ta zieleń jest atrakcyjna, a Ty Bożenko ze wszystkim radzisz sobie świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie dobrany i hafcik i filiżanka. Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny haft i pięknie pasuje do filiżanki.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę, że trafiłam do magicznego miejsca, chyba wpadnę w kompleksy!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny haft połączony z super filiżanką, a dodatkowo kartka - przecudna! pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  21. No kopara opadła ! Podziw wielki !

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne te krzywe domki i pasują do filiżanki...

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zestawienie :) Hafcik pięknie się prezentuje w zieleni i jaka piękna kanwa. Doskonała kompozycja!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawie te krzywe domki wyszły w tej zieleni. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń