o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

środa, 30 grudnia 2015

DO SIEGO ROKU:)

Na wszystkie dni Nowego Roku
Życzę Ci wiary w sercu i światła w mroku.
Obyś jednym krokiem mijała przeszkody.
Byś czuła się silna i wiecznie młoda!

Nie będzie żadnych postanowień !!!!
znacie to?-chcesz rozśmieszyć Pana Boga to powiedz mu swoje postanowienia noworoczne:)))tak było i ze mną:)
nigdy ich nie robiłam,szłam ,ze tak powiem na żywioł-co ma być to będzie!
ale w zeszłym roku coś mnie podkusiło i zrobiłam -JEDNO-słownie jedno postanowienie-"zrzucę 5 kg"..i co?no nie wiem,czy ja coś przekręciłam,czy ten od postanowień coś przekręcił ,wyszło,że nie ZRZUCIŁAM a NARZUCIŁAM!!!
TAK WIĘC -NIE BĘDZIE POSTANOWIEŃ!!!
(nie używam brzydkich słów tylko kolokwializmów z celu podkreślenia ekspresji swojej wypowiedzi)

a dla Was wszystkich oprócz zdrowia trochę więcej kasy:)))
no i oczywiście szampańskiej zabawy:)))






Free background from VintageMadeForYou

31 komentarzy:

  1. Dosiego Roku! Postanowienie noworoczne w deszkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd ja to znam...ten od realizacji zamówień na noworoczne postanowienia to chyba za przeproszeniem u mnie też coś pokiełbasił...wyobraż sobie ,że mi też 5 dodał zamiast ująć....;)))
    Również życzę wszystkiego dobrego na Nowy Rok, przede wszystkim zdróweczka;)))
    Pozdrawiam serdecznie;))

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez nie robię postanowień noworoczny nie sa mi potrzebne ;)

    Szczęśliwego Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszelkiej pomyślności w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. pomyslności i k... zebyś nie musiała rysować, żeby się ziściło:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepszego, pełnego pomysłów, zapału do pracy, szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. O taki bukiecik to mi też by się przydał :)
    Ja nigdy nie robiłam postanowień, bo nic otem z tego nie wychodzi, co ma być to będzie :) Wszystkiego dobrego na niwy rok Ci życze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęśliwego Nowego Roku i hucznej zabawy sylwestrowej Kochani !

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie to ujęłaś ...też jakoś dorzuciłam parę kilo na nogi...
    do siego roku:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczęśliwego Nowego Roku:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszelkiej pomyślności w Nowym Roku :) Postanowienie jest wspaniałe :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. I tak trzymaj Bożenko, wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego i żebyś szczęścia nie musiała rysować:)I żeby Ci jakiś dobry duszek podrzucał takie bukieciki(i mi, mi tez):)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kasa zawsze się przyda:) Dziękuję za życzenia.
    Życze wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, samych przyjemnych, spokojnych dni.
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za wspaniałe życzenia :)
    Kasy oczywiście nigdy za wiele, czego i Tobie życzę. A poza tym wszelkiej pomyślności, zdrowia i realizacji marzenio-planów...
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również życzę Ci szczęśliwego Nowego Roku 2016.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  20. znamy znamy :) Samych radości w Nowym Roku kochana !! i wielu wspaniałych prac!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! Ja tym razem wyjątkowo postanowiłam zrobić sobie postanowienia, zobaczymy, jak wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nie robię żadnych postanowień, też idę na żywioł, bo najczęściej nic mi z tego nie wychodziło i ta "baba w lustrze"ciągle mi dokuczała. Szczęśliwego Nowego Roku życzę Ci Bożenko, zdrówka i miłości.........i może być więcej kasy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego dobrego w Nowym 2016 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja tradycyjnie życzę dużo zdrowia i szczęścia na ten nowy rok.

    OdpowiedzUsuń
  25. Your blog is very impressive and have the useful information it is really caught my attention.

    HD Wallpapers

    OdpowiedzUsuń
  26. Great article, Thanks for your great information, the content is quiet interesting. I will be waiting for your next post.
    ___________
    ladies hand tattoo

    OdpowiedzUsuń