o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

czwartek, 27 sierpnia 2015

WYRÓŻNIENIE

Dostałam wyróżnienie od Gosi-http://gosiaczkowepasje.blogspot.com/2015/08/wyroznienia.html?showComment=1440667135978#c3972816551314457189

1/Dlaczego powstał Twój blog?
Chyba już kiedyś o tym pisałam.Z rozczarowania awanturami na portalu deccoria.pl.Chciałam mieć miejsce gdzie nikt nie będzie mi dyktował co mam robić,a jeśli zostawi przykry komentarz to trudno:))A poza tym zawsze coś tworzyłam i chciałam się tym dzielić z pokrewnymi duszami:)
2/Czy uważasz ,że spełnił Twoje oczekiwania?
Tak.
3/Czy bardziej cenisz "elegancką prostotę"czy wolisz blogi z dużą ilością grafiki i muzyką?
Jest mi to absolutnie obojętne:)dla mnie ważne jest co zawiera dany post,czy coś mnie zachwyca :)Czy wnosi coś w moje życie.Lubię gdy coś się dzieje na blogu,że widać że on żyje:)
4/Czy negatywne komentarze są dla Ciebie przyczynkiem do zastanowienia się nad publikowaną treścią?
Nie mam negatywnych komentarzy na blogu.Czasem wejdę w spór z kimś na fb bo lubię mieć swoje zdanie na jakiś temat,ale nigdy nie są to wulgaryzmy.
5/Jak reagujesz na hejty?irytacją śmiechem czy lekceważeniem?
Przeważnie staram się żartem,ale trudno to nazwać hejtem,tak jak pisałam wyżej nie mam hejterów na blogu.Lubię natomiast jeśli ktoś udziela mi konstruktywnej krytyki,bardzo to szanuję i staram się poprawić to co jest krytykowane.
6/Czy przeglądasz statystyki na blogu?
Czasem:)kiedyś na samym początku częściej sprawdzałam kto i skąd,a teraz wolę się skupić na komentarzach i odpowiedziach na nie:))
7/Czy konieczność zamknięcia bloga była by dla Ciebie wielkim wyrzeczeniem?
Oj tak!I to dlatego,że utraciła bym kontakt z naprawdę fajnymi osobami:)Bardzo by mi brakowało spotkań z Wami:)
8/Czy nominacja do LBA ma dla Ciebie jakiekolwiek znaczenie?
Tak:)miło głaszcze moją próżność:)haha,a tak serio serio dziękuję,że ktoś zagląda do mnie,że czyta to co napiszę i jeszcze na dodatek chce mu się komentować moje wytworki,a jeszcze jak to doceni i wyróżni to już w ogóle miło:)))
9/Czy uważasz,że publikowanie postów nawet wtedy gdy się nie ma nic do powiedzenia jest słuszne?
Niektórzy traktują blog jak pamiętnik,a jak wiadomo w pamiętnik wpisuje się nawet wtedy kiedy nic się nie dzieje:)szczerze -to mi nie przeszkadza:)
Wchodzę i kiedy widzę,że mnie nie interesuje-wychodzę ..po angielsku:)
10/Czy założenie bloga wniosło w Twoje życie jakąkolwiek wartość?
Tak.Przede wszystkim poznałam wiele bardzo pozytywnych osób:)Rozwinęłam się twórczo,poznałam nowe techniki.Nauczył mnie ,że jak w "Małym księciu"-jeśli kogoś oswoisz to jesteś za niego odpowiedzialny,nie możesz sobie tak zniknąć z blogowego świata bo to zwyczajnie niegrzeczne:)

I to były by wszystkie moje przemyślenia,a co do nominacji to się wyjątkowo wyłamię i nie nominuję blogi istniejące tylko zaproszę trzy osoby do działania i założenia bloga,gdyż uważam ,że to co tworzą zasługuje na pokazanie:))wiem,że te osóbki tutaj zaglądają:)to:
Iwonka-moja koleżanka z pracy ,która działa szydełkiem ,robi dekupaż ,ma piękny ogród i ma się czym podzielić:)
Ania-moja córka ,którą już dawno namawiam do założenia bloga i której prace czasem Wam pokazuję:))i ma czas na założenie bloga:))
Marzenka-Magnolia z deccoria.pl-Marzenka również tworzy piękne rzeczy,szyje, haftuje,szydełkuję i również ma piękny ogród:)więc naprawdę ma się czym dzielić:)
może jak wezmą to wyróżnienie to nasz blogowy świat zyska nowe piękno:))
To jest praca Iwonki-pokazuję,żebyście wiedziały o czym piszę:)
To są prace Ani-szydełkuje,haftuje,szyje,odnawia meble,dekupażuje:)
A to są prace Marzenki-to prezent który dostałam na wakacjach ,bo mieliśmy niewątpliwą radość ,że mogliśmy pojechać w odwiedziny do domu Marzenki:)Moja znajomość z Marzenką zaczęła się na portalu deccoria.pl i przeniosła w real:)Dziękuję raz jeszcze Marzence i jej mężowi za cudowne przyjęcie:)
Dziękuję Gosi za wyróżnienie a Wam za to że jesteście:))
pozdrawiam Was cieplutko:)
a na zakończenie jeszcze wrzucę moją wyzwaniową torbę na wakacjach:)


Free background from VintageMadeForYou

44 komentarze:

  1. Gratuluję wyröżnienia i przyłączam się do nalegań, by dziewczyny założyły blogi, bo bardzo fajne rzeczy tworzą.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnienia, w pełni się z Tobą zgadzam, dziewczyny fajne rzeczy tworzą więc już czas aby pokazały się w blogosferze. Pozdrawi8am ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie odpowiedziałaś na pytania, gratuluję wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podzielam zdanie Moniki a tobię Bożenko gratuluję i wyróżnienia i wspaniałych koleżanek które fajnie będzie jak założą blogi - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może się uda jak poczytają Wasze komentarze:))

      Usuń
  5. Gratuluję Wyróżnienia, świetnie się czytało, to co napisałaś. Zachęcenie nowych osób, tak samo twórczo zakręconych, jak my, do założenia własnych blogów, wspaniały pomysł. Masz już wprawę w prowadzeniu bloga, to i pomocną dłoń do tych osób wyciągniesz, jakby tego potrzebowały. Doskonale prezentuje się Twoja wyzwaniowa praca na plaży.)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :) fajnie że namawiasz dziewczyny do założenia bloga :)
    ps . to nie moja pierwsza Pavlova ... piekę bo to ulubiony deser mojej rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie raz w życiu udało się upiec bezę i nawet nie wiem dlaczego ,bo jak próbowałam drugi raz to się nie udało:))))

      Usuń
  7. Gratuluję wyróżnienia i popieram Twoją prośbę do dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyróżnienia:) Miło było dowiedzieć się o tobie trochę więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyróżnienia, z przyjemnością przeczytałam Twoje odpowiedzi :)
    Mam nadzieję, ze dziewczyny podejmą wyzwanie i założą blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o tak tak-zakładajcie dziewczynki bloga:)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  11. No koniecznie! Aż żal chować do szuflady takie piękne prace! Należy się chwalić, Najlepiej na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana z całego serca gratuluję !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  13. Bożenko... jak najbardziej zasłużone wyróżnienie !
    gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  14. Bożenko, z całego serca gratuluję. Wyróżnienie w pełni zasłużone. Jeśli chodzi o namawianie wymienionych tu koleżanek do założenia blogów, to przyklaskuję obydwiema "ręcami"........Prace Iwonki piękne, Twoja Ania piękne rzeczy robi i tak samo Marzenka. Byłoby co podziwiać. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z przyjemnością przeczytałam wszystkie Twoje przemyślenia i w pełni popieram. Gratuluję wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękną akcję Bożenko podjęłaś!
    Miło poczytać o Tobie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super. Ciebie nie da się nie lubieć Bożenko ! Wymienione Panie-działać ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne pytania i odpowiedzi!!!

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. słusznie prawisz, niech dziewczyny dołączają do naszego światka, bo warto ;-)

    OdpowiedzUsuń