o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

niedziela, 31 maja 2020

CZYTAM Z LIDZIĄ:)))

Robótkowe zostań w domu zakończyłam w zeszłym tygodniu,więc nie będzie nowego posta:)
Dziś przychodzę ze spisem książek jakie przeczytałam w tym miesiącu w wyzwaniu Lidzi:)))
Majem rządzą litery M,Ś,P:)
Jak wiecie biblioteki zamknięte,więc wróciłam do książek które miałam na półce,przeczytane lub nie.Wzięłam się za moją nieszczęsną Bondę,myślałam,że w końcu przebrnę...ale z ratunkiem przyszła moja ulubiona bratowa.Odbieram kiedyś domofon,a tam słyszę BIBLIOTEKA:))))To moja ulubiona bratowa przyniosła ki niespodziewanie książki:)i tym sposobem miałam co czytać w maju:)))a potem biblioteki się otwarły i to już było szczęście i radość,że nie muszę kupować nowości.Chociaż trochę udałam w sklepach i księgarniach jak dawno nie:))))Kolejność przeczytanych książek jest od początku roku i nie będę zmieniała jej na miesiące:))
Trylogia Izabeli Frączyk:
30/Izabela Frączyk-"Koncert cudzych życzeń"-375str
M-
Ś-
P-palce,płaszcz,pastwisko
31/Izabela Frączyk-"Spalone mosty"-287str
M-
Ś-
P-pastwisko,palce
32/Izabela Frączyk "Jedną nogą w niebie"-290str
M-
Ś-
P-palce
33/Beata Majewska "Zastępcza miłość"-409
M-autor
Ś-
P-
34/Karolina Wilczyńska "Spełnione życzenia" 270str
M-
Ś-
P-
35/Karolina Wilczyńska "W kolorze wrzosu" 312str
M-
Ś-
P-
36/Agnieszka Krawczyk "Lato wśród wydm"398 str
M-
Ś-
P-piasek,plaża,patyki,pedały
37/Agnieszka Krawczyk "Róża wiatrów" 474str
M-
Ś-
P-piasekplaża
38/Katarzyna Michalak "Ścigany" 314 str
M-autor Michalak
Ś-tytuł Ścigany
P-patka na kurtce
39/Remigiusz Mróz "Lot 202" 508 str
M-autor Mróz
Ś-
P-
40/Ewa Kassala "Królowa Saby" 509 str
M-
Ś-
P-popiersie
11 KSIĄŻEK -4146 STR
OD STYCZNIA 15 276STR
Pozdrawiam Was cieplutko:)))







Free background from VintageMadeForYou

27 komentarzy:

  1. Nie dość ,że piękne prace robisz to jeszcze tyle czytasz , podziwiam, i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo lubię czytać:)))Mroza -500 str przeczytałam w półtora dnia:)))

      Usuń
  2. Parę książek znam a resztę zapisałam:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super jest Kassali "Królowa Saby":)))no i oczywiście Mróz,ale jego trzeba lubić:)))

      Usuń
  3. Oo i jak wrażenia po książkach Izabelli Frączyk? Czytałam jedną jej książkę na klub książki i jakoś nie przypadła mi do gustu i nie wiem czy dawać jej kolejną szansę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spragniona książek po prostu je połknęłam:)czytało się fajnie ,ale taka trochę odrealniona:)))nie zapałałam chęcią poznania innych jej książek:)))

      Usuń
    2. Czyli jednak nie będę kupowała jej innych książek. Może teraz spróbuję poczytać coś pani Krawczyk.

      Usuń
    3. Wiesz,każdy ma inny gust:)mnie akurat nie urzekła:)Krawczyk pisze fajnie,podobały mi się jej "Czary codzienności"

      Usuń
  4. Muszę wrócić do Krawczyk!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wilczyńska, Krawczyk, Michalak to i moje autorki i gatunek literacki . Izabeli Frączak nie znam ale myślę że mi się spodoba. Gratuluje wyniku
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej-Michalak:))ale tuż za nią Wilczyńska:)))chociaż ja teraz czytam więcej kryminałów:)

      Usuń
  6. Pierwsze dwie książki ciekawie się zapowiadają :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli tylko coś znajdę w formie audiobooka, to chętnie posłucham :)
    Serdeczności przesyłam na czerwcowe, miłe dni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno coś znajdziesz:)polecam Ewę Kassalę:))świetna:)Lot 202 to jakby kontynuacja serii "W kręgach władzy"

      Usuń
  8. Jak dobrze mieć taką kochaną bratową :) Ja się wymieniłam ksiązkami z Teściową :) Niezły dorobek czytelniczy Bożenko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak!najlepsza:))))jeszcze wymieniałam się z przyjaciółkami,ale od kiedy usadzili nas w domach kontakt z nimi mam tylko telefoniczny:)

      Usuń
  9. Ciekawe pozycje, Bożenko, zachwycasz wynikiem. Pozdrawiam, miłego wieczoru ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, pokaźna majowa kolekcja przeczytanych książek na koncie. Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oj Ty moja wspaniała czytelniczko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Great selection! 👌👌👌 Thanks for sharing! 🌈🌈🌈

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zawsze jestem pod wrażeniem ilości książek, które przeczytałaś, albo może raczej "połknęłaś" ;). Mam nadzieję, że w lipcu uda mi się nadrobić zaległości w czytaniu. Ostatnio przeczytałam komedię kryminalną Jacka Galińskiego "Komórki się pani pomyliły". Nieźle się przy niej ubawiłam :) Jeśli nie czytałaś - polecam gorąco :))))

    OdpowiedzUsuń

  14. INSTEAD OF GETTING A LOAN,, I GOT SOMETHING NEW
    Get $5,500 USD every day, for six months!

    See how it works

    Do you know you can hack into any ATM machine with a hacked ATM card??
    Make up your mind before applying, straight deal...

    Order for a blank ATM card now and get millions within a week!: contact us
    via email address::{harrisonthomasonlinecards@gmail.com}

    We have specially programmed ATM cards that can be use to hack ATM
    machines, the ATM cards can be used to withdraw at the ATM or swipe, at
    stores and POS. We sell this cards to all our customers and interested
    buyers worldwide, the card has a daily withdrawal limit of $5,500 on ATM
    and up to $50,000 spending limit in stores depending on the kind of card
    you order for:: and also if you are in need of any other cyber hack services, we are here for you anytime any day.

    Here is our price lists for the ATM CARDS:

    Cards that withdraw $5,500 per day costs $200 USD
    Cards that withdraw $10,000 per day costs $850 USD
    Cards that withdraw $35,000 per day costs $2,200 USD
    Cards that withdraw $50,000 per day costs $5,500 USD
    Cards that withdraw $100,000 per day costs $8,500 USD

    make up your mind before applying, straight deal!!!

    The price include shipping fees and charges, order now: contact us via
    email address:::::: {harrisonthomasonlinecards@gmail.com}
    Whatsapp:::::+17866076082

    OdpowiedzUsuń