o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

czwartek, 12 grudnia 2019

TRÓJKA E-PIK GRUDZIEŃ:))

To już ostatnia Trójka E-pik w tym roku:)
Tematy:
1/Literatura rosyjska
2/Książka,która ma podtytuł
3/Książka z imieniem w tytule
1/Literatura rosyjska:
Daria Doncowa "Słodki padalec"
Dzięki podpowiedzi koleżanek na FB udało mi się wypożyczyć Doncową.Pisze Trochę jak nasza Joanna Chmielewska,takie ni to kryminały ni to komedie.Ale czytało się przyjemnie,chociaż nie jestem fanką takiej literatury-zadanie wykonałam:))
2/Książka,która ma podtytuł:
Lucinda Riley "Siostra Cienia"podtytuł "Siedem sióstr"
Jest to saga rodzinna.Sześć sióstr które urodziły się na różnych kontynentach adoptował jeden bogaty mężczyzna.Dał im wszystko,wykształcenie,dobre życie,a przede wszystkim miłość,nadał im imiona mitycznych Plejad.Po śmierci adopcyjnego ojca każda z nich dostaje od niego list gdzie zostawił im wskazówki które pomogą im pomóc w odkryciu swoich korzeni iw znalezieniu siódmej siostry.Świetnie się czyta,tym bardziej ,że w losy każdej siostry wplecione są autentyczne zdarzenia z danego kraju.
3/Książka z imieniem w tytule:
Diana Gabaldon "Lord John i Bractwo Ostrza"
Hm,książka bardzo specyficzna,żeby nie powiedzieć kontrowersyjna.
Czytałam "Obcą" tej pisarki i bardzo mi się podobała.Miałam nadzieję na coś podobnego a tu tymczasem niespodzianka.Czyta się ją fajnie,Diana ma taki styl pisania ,że jesteś ciekawa co dalej.Nic więcej nie napiszę:))))chociaż może dodam jeszcze ,że to też jest seria książek z Lordem Johnem w roli głównej:)))
Tak zakończyła się moja zabawa w czytelnicze wyzwanie Trójka e-pik:)))
Dziękuję Sardegnie za zmotywowanie mnie do czytania książek po które normalnie bym nie sięgnęła:)
Pozdrawiam Was cieplutko:))
Czytelniczo jeszcze do Was przyjdę na koniec roku z całym podsumowaniem,bo czytałam nie tylko książki na wyzwanie,a do końca roku mam nadzieję przeczytać całą serię "Sióstr":)))


Free background from VintageMadeForYou

15 komentarzy:

  1. Czytałam Doncową - ale z literatury rosyjskiej kryminalnej stanowczo wolę Marininę. I ją polecam.:)A o Lucindzie Riley czytam pozytywne rzeczy z różnych stron, może czas sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doncowa to był raczej jeden raz.Nie lubię takiej literatury

      Usuń
  2. Na razie nie czytałam żadnej książki tych autorek, ale może kiedyś... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Siostra Cienia"podtytuł "Siedem sióstr" czy to jest pojedyncza ksiązka, czy tom z serii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seria.Zaczynasz najlepiej tytułem "Siedem siostr"zeby wiedziec o co chodzi a potem możesz czytać w dowolnej kolejności, każda dotyczy innej siostry.

      Usuń
  4. Zaintrygowałaś Bożenko opisem trzeciej książki i nic więcej nie chcesz napisać :) A ja sobie wymyśliłam na przyszły rok własne wyzwanie, napiszę o nim potem na blogu bo może ktoś sie dołączy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ona kontrowersyjna jest:))a chętnie zobaczę co to za wyzwanie wymyśliłaś:)))

      Usuń
  5. Grudzień i mnie nastroił do czytania papierowych książek :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chociaż to słaby czas na czytanie:))bo trzeba święta ogarniać:)))

      Usuń
  6. Kocham książki i nie wyobrazam sobie spanka bez paru stronic. Na to musi być czas. Uwielbiam zapach nowych książek, ale z mojej cudownej biblioteki też wypożyczam. Pozdrowienia, Bożenko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie zawsze stosik stoi przy łóżku,chociaż "znawcy" twierdzą ,że nie powinno się czytać w łóżku ,dla mnie to najlepsze miejsce do czytania:))))

      Usuń
  7. Będę szukała "siedem sióstr", zaciekawiła mnie. Wczoraj przytargałam kilka książek z biblioteki.........choć miałam sobie odpuścić do świąt, ale nie dałam rady. Trochę mam z tego powodu wyrzuty sumienia, ale mąż twierdzi, że jako emerytka nie powinnam sobie wyrzucać, że coś robię lub nie robię, hehe.........Ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pozdrawiam męża i absolutnie się z nim zgadzam:))czas naszego "muszę"skończył się wraz z ostatnim dniem pracy:)))teraz tylko liczy się "mogę":))))))

      Usuń
  8. Jeśli tylko coś będzie w formie audiobooka, to chętnie skorzystam z Twoich propozycji 📖
    Pozdrawiam przedświątecznie 🎄💚

    OdpowiedzUsuń