o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

środa, 18 września 2019

PIÓRKO NA TACY:)

Pamiętacie piórko?
Zastanawiałam się co z nim zrobić.Wyhaftowane na fali piórek,chciałam się sprawdzić czy też bym umiała,no a potem zaległo w pudełku i nie bardzo miałam pomysł co dalej.Oprawić jako obraz?nie bardzo do mnie przemawiało.I tak sobie leżało piórko,aż pewnego razu zniszczyłam sobie tacę.Taca z pepco,niewielkie pieniądze,ale jakoś szkoda mi jej było,więc postanowiłam ją reanimować:))Jeszcze trochę potrwało zanim trafiłam do szklarza,bo konieczna do niej była szybka:)
I tak w końcu ją odnowiłam.Poprzednio szara dziś dostała kolor kobaltowy:)
Jestem z niej zadowolona:))Kolejna odnowiona dekoracja:)
Pozdrawiam Was cieplutko:)






Free background from VintageMadeForYou

40 komentarzy:

  1. Bożenko
    Zauważyłam, że lubisz błękity:)
    Tacka piękna, bo zdolna Artystka ją wykonała:)
    Pozdrawiam serdecznie, cieplutko na kolejne miłe dni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana jesteś:)bardzo miłe słowa:)mam dekoracje w tych kolorach i jakoś nic mi już innego w pokoju nie pasuje:))

      Usuń
    2. Kolor wyrazisty i dekoracyjny😀
      Serdeczności przesyłam💙

      Usuń
    3. uwielbiam ten kolor:)jestem od niego uzależniona:)

      Usuń
  2. Robię tackę od..........roku, dwóch, hehe. Może kiedyś w końcu zacznę.....i skończę. Twoja jest śliczna, piórko idealnie się wpasowało. Jesteś bardzo konsekwentna jeśli chodzi o niebieskości i chwała Ci za to bo są piękne. Też lubię ten kolor, ale właściwie niewiele drobazgów mam w tym kolorze(poza ciuszkami). Może jakiś obraz sobie w końcu malnę.......w niebieskościach. Wszystko może.......Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja też się troszkę przeleżała:))Muszę być konsekwentna ,bo wszystkie dodatki i porcelanki mam w tym kolorze,więc jakoś żaden inny mi tam nie pasuje:)))a poza tym bardzo lubie moje niebieskości:))

      Usuń
  3. Ślicznie Bożenko, pięknie wszystko współgra ze sobą.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ piękne piórko Bożenko, całość wygląda cudownie. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bożenko jak super, u Ciebie nic się nie zmarnuje, a "drugie życie" jakie dajesz sprawia, że wyglądają te rzeczy jeszcze piękniej :) Prześliczną masz teraz tą tackę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Taca jest piękna, ale pomysł z szybą genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudnie odnowiona taca jest wspaniałym dodatkiem do twoich dekoracji wokoło:)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszło pięknie - dałaś tacy drugie, piękniejsze życie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w pierwszym życiu też była ładna,szara z białym,ale niestety sama ją sobie zepsułam:)

      Usuń
  9. Świetny pomysł na odnowienie i udekorowanie użytkowego przedmiotu. Lubię, gdy hafty znajdują praktyczne zastosowanie :-) Może i ja pomyślę o takiej serwetce dla swojej tacy ;-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pod wrażeniem , bardzo elegancka taca.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł i jaka piękna dekoracja!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś mistrzynią! Wspaniale wszystko ze sobą zgrało:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialnie się prezentuje, jakby były dla siebie stworzone. Wspaniały pomysł, no moim zdaniem wszystko pasuje do siebie idealnie. Taca jest oryginalna, totalnie piękna. :)

    Pozdrawiam z wielkim podziwem. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:)bardzo miło czyta się takie słowa:)))

      Usuń
  14. Wspaniale ozdobiona tacka.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysł i rewelacyjne wykonanie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo pomysłowo wyeksponowałaś haft. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne piórko!
    Zapraszam na moje świąteczne Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bożenko pięknie odnowiłaś tackę. Ślicznie się prezentuje w niebieskim kompleciku.

    OdpowiedzUsuń
  19. Całość pięknie się komponuje. Haft jest cudowny. Że też ja nie mam cierpliwości do tego typu robótek.

    OdpowiedzUsuń