o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

środa, 11 września 2019

BEACH HOUSE:)))

Kto by nie chciał:))Dom na plaży:))marzenie:)))
No,ale ..nie można mieć wszystkiego:)albo inaczej "jak się nie ma co się lubi,to się lubi co się ma":)))
Co ona wymyśla zapytacie?
Otóż:)mój tegoroczny balkon był trochę zaniedbany.Bo to najpierw majowy wyjazd na Maderę,potem czerwiec-lipiec Hel,to i kwiaty padły od upałów,ale jak wróciłam z wyjazdów to postanowiłam sobie zrobić trochę morza,a raczej balkon który by mi przypominał wakacje nad morzem:)))
Najpierw trochę farby i parę kiczowatych "pamiątek" z Helu:)))
Potem uszyłam poduszki:))
Jedna kupiona druga uszyta ze starej podkoszulki:)))jest jeszcze jedna z podkoszulki ale się nie załapała na zdjęcia:)))
No i oczywiście trawa jak na wydmach:)hah
Sieci prawie rybackie z muszelkami:)))a tak serio to przeciw gołębiom które atakują mój balkon chcąc go zaanektować niczym piraci:))))
I już teraz można się delektować jeszcze letnim słońcem,jesiennymi śliwkami z kremem z solonego karmelu:)))no i oczywiście książką:)))
A wieczorkiem:))
On nie jest idealny:)ale jest mój o taki jak go lubię i najbardziej lubie jak jest słonecznie i wtedy mogę sobie właśnie tak odpoczywać :)))
Pozdrawiam Was cieplutko:)))






Free background from VintageMadeForYou

41 komentarzy:

  1. Klimatycznie, nastrojowo, wakacyjnie, po prostu cudnie. Chętnie wypiłabym ty z Tobą herbatkę <3
    Ściskam, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna metamorfoza , morski klimat wakacyjny . Pozdrawiam cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje różne odsłony balkonu. Zawsze jest pięknie :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja Bożenko, a najbardziej podoba mi się łódka świecznik. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. plażing smażing :)
    na taką plażę zachęcać nie musisz wsiadam w auto i sru/bez parawanu??????buziaki dla twej weny i aranżacji:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana
    Cudne inspiracje i ciekawe gadżety morskie:)
    Brawo Bożenko za inwencję twórczą:)
    Pozdrawiam najmilej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. aż zatęskniłam za morzem! świetny pomysł na balkon:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie urządziłaś balkonik. Gratuluję kreatywności.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. No proszę świetny pomysł :) ja mieszkam nad morzem więc marzą mi się góry i nie wiem czy tu też tak prosto dałoby się zrobić taki klimatyczny balkonik :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może skalniak?:)))widzisz,a ja góry widzę z okna:))a za morzem tęsknię:)))

      Usuń
  10. cieszę się ,że się podoba:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyczarowałaś namiastkę morza na balkonie.Jest klimatycznie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny klimat, aż zachciało mi się coś zrobić na moim balkonie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i o to chodzi,żeby się inspirować do działania:))))trzymam kciuki:)

      Usuń
  13. Wygląda pięknie, rewelacyjny, magiczny klimat! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bożenko, rewelacja! Ale Wam wspaniały morski klimat zrobiłaś na balkonie, jest super.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały wystrój!!! Zadbałaś o detale!!! Bardzo mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Brawo Bożenko- Czarodziejko!

    OdpowiedzUsuń
  17. Umościłaś sobie ślicznie swój balkonik. Własny azyl w stylu, jaki nam odpowiada, to urok domowego ciepła. Poduszki mnie zachwyciły :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda tylko,że u nas tak krótko można się delektować ciepełkiem na balkonie:)

      Usuń
  18. O jak sielsko o jak przyjemnie. Teraz można się polenić. Piękny wystrój.

    OdpowiedzUsuń