o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

poniedziałek, 17 maja 2021

CZAS NA BALKON:)

"WIOSNA W TYM ROKU MA MNIEJSZĄ MOTYWACJĘ ODE MNIE"
Minął miesiąc od poprzedniego posta:)jakoś nie mogę się rozpędzić:))ale powolutku urządzam balkon mając nadziję ,że w końcu będzie na tyle ciepło by móc na nim spędzać wieczory:))
Pierwsze w skrzynkach pojawiły się puszkinie i szafirki:))
Jak może pamiętacie wsadziłam mnóstwo cebulek jesienią.Niestety mroźna zima bez śniegu nie pozwoliła im przetrwać.Przetrwały tylko puszkinie i własnie szafirki:)miałam mieć takie piękne tulipany ale ledwo wzeszły zniszczyły je gołębie .Niestety przegrałam walkę z gołębiami.Miała być taka piękna duża instalacja z łapaczy,przygotowałam koła,duże pół metrowe i mniejsze,ale musiałam założyć siatkę przeciw gołębiom.Siatka i ta instalacja nie wyglądały by dobrze razem:)
Oprócz cebul posiałam też łąkę kwietną:)i to się udało:)posiałam niezapominajki,chabry i rzerzuchę:))Rzerzuchę zjedliśmy jeszcze jesienią:)A kwiaty o dziwo zaczęły kwitnąć:))
W tym roku moje dziewczynki na imieniny zrobiły mi kwiatowe niespodzianki:))Tak,że balkon ukwieciły powojniki:)))
Zmieniłam też wystrój.Skrzynki zawisły na ścianie,tym samym jest więcej miejsca do siedzenia:)
Mam też ciekawostkę:)Posadziłam na balkonie topinambur którym się zachwyciłam w tym roku:)
Raptem kilka pięknych ciepłych dni zachęciło do wypicia kawy czy zjedzenia śniadania na balkonie:)A teraz znowu leje i podobo będzie lało cały tydzień:)))
Znacie moje umiłowanie do niebieskiego koloru:))Nawet herbatę mam niebieską:)))Dla mnie radocha:))Kolor niebieski daje kwiat Klitorii:)Niestety nie rośnie u nas:)) Trochę długi ten post się zrobił:)ale to tak jak się wpada raz na miesiąc:))Poprawię się:)) pozdrawiam Was cieplutko:)))
Free background from VintageMadeForYou

25 komentarzy:

  1. Bożenuś u Ciebie jak zawsze pięknie. Ja podziwiam jak Ty na takim kawałku powierzchni jesteś w stanie umieścić aż tyle róznych roślin. Piękny masz ten swój skrawek raju :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz, że i ja kocham kwiaty wszelakie🌺🌸💚😃
    Zachwyciłam się postem, ale przede wszystkim Twoim balkonem, kolorami i aranżacjami💛🌞🌼🤗
    Ciepłe pozdrowionka zostawiam😊🍩☕
    A u mnie za oknem dzisiaj cały dzionek chłodno i deszczowo☔😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja uwielbiam wszelkie kwiaty:)))i ubolewam,że wciąż zimno i deszczowo:)

      Usuń
    2. Bardzo proszę odezwij się do mnie na e maila🌼😉

      Usuń
  3. Przepięknie urządziłaś balkon- kwietny zakątek!
    Czy gołębie są aż takim problemem? Mieszkam na wsi i pytam z czystej ciekawości?
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój balkon jest wielkości "chusteczki do nosa"ja się co niektórzy śmieją,ledwo mieszczą się dwa fotele rozkładane i stolik,więc jak gołębie wpadają na niego to robią duże szkody.Zanieczyszczają odchodami siedziska,pazurami rozorały mi wszystkie tulipany które wzeszły,a szczytem było jak wpadły do skrzynki i zrzuciły mi taką piękną doniczkę z dzwonkami.rozbiły ją a kwiatek który dostałam od córki cały się połamał.Gdybym miała ogród to jeszcze bym je dokarmiała,tak jak całą zimę dokarmiałam sikorki.Ale na takim małym skrawku nie ma miejsca dla wszystkich.

      Usuń
  4. Pięknie u Ciebie :-). Napewno miło spędzisz na nim czas

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie jest na Twoim balkonie. Do tego piękna ceramiczna oprawa , aż chce się usiąść i wśród tej pięknej zieleni pić kawkę . Pozdrawiam serdecznie 🌷🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌷

    OdpowiedzUsuń
  6. cudnie te kwiatki w takim kąciku niewielkim robią robotę u mnie niby dużo ale metry nie oddają pięknoty ale kocham swoje też kąciki kwiatowe:)
    czekałam na te filiżanki i talerzyki ...kupiłam ci wazonik z wiatraczkiem ?:)buziolki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też masz pięknie:))a do tego dużo miejsca na rośliny:))

      Usuń
  7. Niby mała przestrzeń, a jak wspaniale i bogato zaaranżowana. Wspaniałe miejsce sobie przygotowałaś na spędzanie czasu wolnego. Życzę nam wszystkim pięknej pogody.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Bożenko czasami Wam zazdroszczę że macie tylko balkon bo można pięknie zagospodarować kwiaty w donicach i robi się tak przytulnie bo nie ma za dużo miejsca. U mnie taras jest olbrzymi i żeby było przytulnie to musiałabym mieć ich mnóstwo. Co roku z tym by na tarasie było gęsto kwiatów mam problem. Pozdrawiam, ślicznie u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo urokliwy kącik wypoczynkowy zrobiłaś na balkonie, nic tylko tam siedzieć i relaksować się. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Balkon pięknie ukwieciłaś. Podziwiam że tak wspaniale wszystko rośnie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Już sobie wyobrażam jak będzie ciepło i będziesz spędzać miłe chwile wśród tych kwiatów:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Też już tęsknię za ciepłem, bo ten maj wyjatkowo zimny i mokry u nas. Pięknie masz na balkonie:)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie na Twoim balkonie, wspaniałe dekoracje.
    U mnie wiosną od marca kwitną w skrzynkach kolorowe bratki, mrozy i śniegi im nie szkodzą. Szafirki przekwitły, a tulipany też niezbyt ładne, ale miniaturki kwitną jeszcze.
    Pozdrawiam słonecznie, choć pewnie za chwilę się rozpada.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny kącik kwiatowy! Idealne miejsce do wypoczynku:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie ukwiecony jest Twój balkon, szkoda tylko, że w tym roku maj nie dopisał i nie było zbyt dużo ciepłych dni, które można by spędzić na balkonie:-))
    Niebieską herbatkę znam i pijam:-))
    Pozdrawiam serdecznie:-))

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudnie masz na balkonie! Śliczne powojniki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz śliczny mini ogródek i jak zagospodarowany. Zresztą co roku w nim jest pięknie. Tak trzymaj:) Pa, całusów sto dwa:)

    OdpowiedzUsuń