o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

środa, 10 października 2018

PAŹDZIERNIKOWE BOMBKOWANIE:))))

"Minął sierpień,minął wrzesień
już październik i ta jesień...
a tu nie ma zmiłuj:)trzeba haftować bombki październikowe:)))
i bałwanek:)
Pod ostatnim bombkowym postem prosiłam Was o podpowiedź jak wykończyć bieżnik.Klimju podpowiedziała mi ,żebym podszyła materiałem w takim kolorze jak bombki i ten pomysł przypadł mi najbardziej do gustu.Na dodatek udało mi się kupić pasujący kolorem materiał.Dziś pokażę tylko kawałek,bo są na nim bombki z następnych miesięcy:)))
A bałwanek wylądował na choince:))
Pozdrawiam Was cieplutko:)))






Free background from VintageMadeForYou

21 komentarzy:

  1. Bombeczki śliczne ale ten bałwanek to cudo. I to jeszcze zawieszka 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne świąteczne dekoracje :D Święta zbliżają się wielkimi krokami :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Materiał dobrałaś idealnie. Pierwsze zdjęcie przecudne
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Eluniu! Przeurocze bombki i Cudowny bałwanek - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko! Przepraszam Cię za Pomyłkę, Nie wiem jak to się stało Oczywiście miało być Bożenko!

      Usuń
  5. Bożenko kolejne super bombeczki wyhaftowałaś, bałwanek jest przeuroczy. A kolor materiału udało C! się dobrać idealnie, ach wszyscy będą podziwiać Twój bieżnik jak w końcu położysz go na stole :)

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczny obrusik będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne bombki!!! Ślicznie z tym materiałowym obszyciem!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne bombeczki... też jestem w trakcie ich tworzenia ale nie haftem
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Plisa jest doskonała! To był strzał w dziesiątkę:-) Bałwanek na piku prezentuje się bardzo klimatycznie, aż poczułam zimowy nastrój:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny bałwanek no i obrusik ale to już piszę od kiedy zaczęłaś haftować bombki :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny obrusik, piękne hafty. Bałwanek superaśny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bombka z kościółkiem jest super! A i bałwanek śliczny.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna ta bałwankowa choineczka, bardzo pomysłowa:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejne, piekne haftowane "Swieta" .Balwanek slodki , cala reszta rowniez urzekajaca,,krzyzyki sa pracochlonne, wiec wciaz podziwiam takie prace.Pozdrawiam milo.)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie tak haftować bombki przez rok:) Czujesz przez cały czas atmosferę tych wyjątkowych świąt. No i masz gotowy wystrój:)))
    Serdeczności zostawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzeczywiście fajny pomysł z tym materiałem. Będzie fajny kontrast :).

    Super pomysł z bałwankiem na choince :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Podpowiedź Klimju bardzo trafiona o materiał dobrałaś idealnie! Ciekawa jestem narożników i całości... pokażesz?
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń