o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

niedziela, 21 stycznia 2018

KARTKUJĘ Z LIDZIĄ:)

Dziś będzie kartka:)tak,dobrze czytacie:)mówiłam,że mam przesyt kartek?no to chyba dlatego zapisałam się u Lidzi na wymiankę kartkową:))Moja już dotarła do Wioli z bloga http://swiatmlenki.blogspot.com/
Tematem kartki miał być inicjał,czyli pierwsza litera imienia:)
Zrobiłam prostą kartkę:)wiecie że Wam zazdroszczę w kartkowaniu tego,że potraficie coś zapaćkać,przykleić czy potargać i ma to sens:)ja tak nie potrafię,więc moje kartki są proste:)
Haft nicią cieniowaną dmc:)
Pozdrawiam Was cieplutko:)






Free background from VintageMadeForYou

31 komentarzy:

  1. Śliczną kartkę przygotowałaś! Piękny monogram :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękno jest w prostocie - kartka śliczna!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bożenuś ja mam tak samo, podziwia jak dziewczyny potrafią umieścić na kartce sporo elementów i wszystko ze soba pasuje :) Ale kochana moja Twoja karteczka może i prosta, ale i tak śliczna. Cieszę się ogromnie że się ze mną bawisz i trzymam kciuki że nie tylko w styczniu ale i w inne miesiące też :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znowu piękny haft u Ciebie :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna karteczka :) Zawsze można oprawić ją w rameczkę i powiesić na ścianie :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękno tkwi w prostocie Bożenko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też lubię proste karteczki. Twoja z monogramem bardzo przypadła mi do gustu.
    Pozdrawiam. ola.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bożenko! Twoja karteczka, Jest Cudowna, Mnie się bardzo Podoba - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Proste, ale piękne:) taki śliczny haft z powodzeniem zastepuje wiele ozdób:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczka wyszła cudnie :). I nie przejmuj się, ja też nie potrafię jak Dziewczyny upiększać kartek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bożenko piękny hafcik , lubię bardzo cieniowane nici .
    A z kartkami mam podobnie, myślę jednak że proste kartki zawsze maja swój urok.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. taka prosta tez zajmuję czasu i jest super:)
    ja bym zaraz w ramkę wsadziłą jakbym dostałą:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny hafcik i kartka. Pozdrawiam z zasypanego śniegiem Rzeszowa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyszła ta literka przy zastosowaniu muliny multikolor :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje i podziwiam, bo moje kartki (których w życiu bym nie pokazała), nie nadają się do klasyfikacji "Kartek" :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kartki z haftami to moje ulubione:) Slicznie sobie poradziłaś, wyszła efektownie :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny ten inicjał i karteczka z nim wygląda ślicznie.
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bożenko... ładniutkie hafcik... a karteczki są różne , różniste i każda z nich ma swój klimacik
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna kartka i hafcik!
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny haft! Karteczka wyszła bardzo elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny monogram. On tu gra pierwsze skrzypce. Elegancka karteczka.Super!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny monogram i śliczna karteczka:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Padłam z zachwytu widząc Twoje przepiękne "W" - uwielbiam cieniowaną mulinę :-) Cieszę się, że moje "B" już do Ciebie dotarło :-)

    OdpowiedzUsuń