o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

czwartek, 18 stycznia 2018

COŚ DLA SIEBIE:)))

Kto tutaj do mnie zagląda ten wie,że jestem maniaczką filiżanek,kwiatów,a ostatnio także koloru niebieskiego:)))
Moja niebieska ściana miała "małą wyrwę",czyli ramkę zakupioną kiedyś w pepco.Nie miałam na nią pomysłu i trochę to trwało,zanim nie trafiłam na wzory małych filiżanek kwiatowych:))wtedy już wiedziałam,że muszę je mieć.
I tak powstał haft idealnie pasujący do ramki.Haft jest na Aidzie 20 ct,więc bardzo drobniutkiej,a wzór znaleziony na pintereście.Kolory dobierałam sama ,jak w większości wzorów z pinteresta.A wygląda to tak:))
Nie pytajcie dlaczego są kordonkowe kwiaty w rogu ramki:))powiem tylko,że to jest po wypadku ramki:)))
I ramka w całości:)
A w całości niebieska ściana wygląda tak:)))
Taki hafcik zajął mało czasu:)w sumie cztery dni:)
Pozdrawiam Was cieplutko i idę przygotowywać prezent na wyzwanie zimowe:)))





Free background from VintageMadeForYou

45 komentarzy:

  1. Twoja niebieska ściana nieustannie mnie zachwyca :) Jest cudo! :) A kordonkowy kwiatek w rogu ramki dopełnił całości. Romantyzm w pełni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uf:)ulżyło:))myślałam,że będziecie dla niego bardziej krytyczne:)

      Usuń
  2. Pięknie to uczyniłaś Bożenko. Dla siebie też coś potrzeba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te hafciki!! Rameczka jest super , nie widziałam takiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś pepco miało więcej takich ciekawostek:))

      Usuń
  4. Filiżanki pięknie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie skomponowana jest niebieska ściana. A ostatnie hafty cudne.

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ślicznie ten kordonek jeszcze bardziej podkreślił twój talent Bożenko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ściana jest świetnie zaaranżowana i niepowtarzalna przez te Twoje małe dzieła sztuki :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cała ściana prezentuje się wspaniale - piękna

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne hafty... A ściana niepowtarzalna:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Bożenko przepiękne są te hafciki a twoja ściana jest rewelacyjna . Cudnie to wszystko razem wygląda.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe...tworzysz cudowny hafty Bożenko :)
    Uściski
    K.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne hafciki!!!Wspaniale się to wszystko prezentuje!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie te hafty prezentują się na ścianie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczne trio, świetnie wykorzystałaś ramkę.
    Wspaniała ściana - piękne hafty i oryginalne ramki <3
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne te kwiatowe filiżanki. A niebieska ściana prezentuje się imponująco. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kubeczki są przeurocze, ale mam pytanie, ten pierwszy nie jest wypośrodkowany? Czy mi się tylko wydaje?
    Ściana prezentuje się świetnie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest,ale przesunął się jak go przykleiłam i już nie chciałam poprawiać:)))

      Usuń
  17. Boskie. Bardzo mi się podobają. Takich filiżanek kwiatowych jeszcze nie widziałam. Zakochałam się. Są bajeczne, wyjęte prosto z jakiejś baśni. Twoja ściana wygląda rewelacyjnie. Masz super styl. Podziwiam. <3

    Serdeczne pozdrowienia przesyłam. :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. dziękuję Wam moje drogie za piękne komentarze:))nie komentuję każdej bo zwyczajnie nie mam zdrowia do blogera:)mieli każdy komentarz aż boli:)))wiem,że nie tylko ja mam z nim problem:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. na szarej ścianie cudnie wyglądają te niebieskości:)) i kwiatek mi się podoba:)) śliczne rameczki

    OdpowiedzUsuń
  20. Bożenko, Twoja niebieska ściana jest suuuper. A hafty z filiżankami świetne, pięknie to wygląda. Co się ramce stało, nie wiem, ale z tymi kordonkowymi kwiatkami wygląda bardzo ładnie, jakby tak miało być :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna niebieska ściana! Aż miło popatrzeć =)
    I masz takiego samego kwiatka jak ja, na stoliku dojrzałam - bananowca =P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie kochana:)to jest wilczomlecz:)taka odmiana ciekawa:)))nie mam bananowca:))

      Usuń
  22. Świetne hafty i cudnie prezentują się na Twojej ściance z niebieskościami. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękna ścianka. Zachwyca. A kolejne prace są magiczne.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne hafciki. Sciana jedyna w swoim rodzaju, oprawione hafty prezentują się wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie cudne hafciki. A ściana powaliła mnie na kolana. Wygląda po prostu rewelacyjnie. Jestem pod wrażeniem.
    Pozdrowienia serdeczne z ponurej Warszawy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bożenko... cudowna ścianka z hafcikami... wszystkie delikatne z lekka romantyczne... małe cudeńka
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne te hafciki, takie delikatne. Cudnie wyglądają w tej rameczce. a na widok ściany szczeka mi opadła :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ach jak pięknie...tak z klimatem i wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne te kwiatowe filiżankowe trio! Białe kwiatki na ramce stanowią dodatkowy kwiatowy akcent :) No i ściana teraz jest w pełnej krasie niebieskości - super!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. I choć osobiście za niebieskim nie przepadam...to zachwyca ta Twoja ściana!
    Proszę, napisz do mnie maila (zerknij na przedostatni wpis u mnie) ...czas do jutra.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Bożenko! Przecudowny Tryptyk, A Ten kwiatek Dodaje tylko Uroku tej ramce, Ściana pięknie się Prezentuje - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  32. Byłaby zwykła biała ramka, a tak, dzięki wypadkowi zyskała wyjątkową ozdobę - bardzo mi się te szydełkowe kwiaty w rogu podobają:-). Piękne hafty, a ściana wygląda po prostu super:-)

    OdpowiedzUsuń
  33. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    หนังการ์ตูน

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie dobrałaś kolory do tych kwiatów. Niebieska ściana wygląda super!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Scianka prezentuje sie rewelacyjnie! Piekne filizanki

    OdpowiedzUsuń