o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

wtorek, 9 stycznia 2018

FRANCJA:)

Zaczynamy podróż dookoła świata:))
Kolejnym wyzwaniem jest podróżowanie dookoła świata z Kasią .W tym miesiącu padło na Francję.
Moja interpretacja podróży jest taka:)))
Kwintesencja Francji-wieża i zamek oraz pancia z pudelkiem:)))
Może uda mi się stworzyć sampler z podróży,zobaczymy co nam Kasia zaproponuje w następnym miesiącu:))
Ta ramka jest tymczasowa,nie będzie w niej :)
Do haftu użyłam również resztki muliny i tym sposobem zaliczyłam dwa wyzwania:)))
Pozdrawiam Was cieplutko:))
Dziękuję za przemiłe komentarze,które u mnie zostawiacie:)))






Free background from VintageMadeForYou

36 komentarzy:

  1. U mnie też jest wieża Eiffla tylko w innej odsłonie :)
    Super Bożenko hafcik zrobiłaś i tak wesolutki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Malutka i milutka Francja

    shibi.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam Ciebie za takie zaangażowanie. Kolejne wyzwanie i od razu taki ładny hafcik. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Bożenko, jak Ty to robisz, że nadążasz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny hafcik. Bardzo się mi podoba. Piękny jest.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bożenko! Przeuroczy Hafcik - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna podróż, już jestem ciekawa kolejnej części świata.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny, humorystyczny hafcik, Bożenko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo sympatyczny hafcik:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczny haft. Ramka też cudna. <3 Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wieża Eiffla i zamek to francuska oczywistość,ale pańcia i francuski piesek to dopiero wesoły klimacik! :))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Linda volta ao mundo! Se ou quando chegares a Portugal eu dir-te-ei
    o nome do monumento e o que ele representa.
    Feliz 2018!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie zinterpretowałaś - śliczny hafcik.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko zgodnie z wytycznymi :) Fajny hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny hafcik!...a rameczka też mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Francja na tym hafciku jest urocza :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Och jak pięknie ...cudowny hafcik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny haft. okazuje się,że można znaleźć wzór na każdą okazję.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny ten hafcik. Ciekawe, jak oprawisz. A ta ramka też mi się podoba.
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Haft super to ujęłaś, ale ramka za bogata przytłacza zawartość, a powinna podkreślać haft, pozdrawiam ciepło Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za uwagę,jednak napisałam,że ramka jest tymczasowa bo docelowo będzie z tego sampler w dużo większej ramie:))pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  21. wow i love this picture dear it look awesome keep posting..
    https://clicknorder.pk online shopping in lahore

    OdpowiedzUsuń
  22. Sampler byłby super! Mam nadzieję, ze ci organizatorka podpasuje z wyborem krajów.:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super wyzwanie dla haftujących dziewczyn. Poradziłaś sobie świetnia!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny hafcik. Też mi się podoba ta seria. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny haft
    Ps. Odsyłam do regulaminu zabawy

    OdpowiedzUsuń