o mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Dom to miejsce, gdzie dusza rozbiera się do naga. Dom to miejsce, gdzie można zdjąć maskę i dać się domowi pogłaskać po policzku. Dom kołysze do snu. Dom nie ocenia, nie rozlicza, dom kocha bezwarunkowo i bezinteresownie. Tylko dom tak kocha. Jeśli jest prawdziwym domem." -Agnieszka Kacprzyk.

środa, 4 października 2017

CHWASTY:)

Kolejne już chwasty pojawiły się na małej zakładce do książki:)
Wiem,że niektóre z Was lubią takie motywy i podobają się im chwasty na łąkach:)
Wyhaftowałam drugą małą zakładkę :))
Bez koralików,podszyta a właściwie podklejona filcem:)
Miła oku:))ta już z pewnością zostanie ze mną:)))
No i oczywiście w jedynym słusznym kolorze:)-niebieskim:)
A w górach już jesień:)))drzewa zmieniają kolory:))chłodno:)
Ciekawe czy ktoś zgadnie gdzie to jest?:)))
Od razu prostuję,że to nie Bielsko ale okolica:))))
Pozdrawiam Was cieplutko:)







Free background from VintageMadeForYou

48 komentarzy:

  1. cudna ,nawet nie próbuje zgadywać:)
    pewnie Twe okolice

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet chwasty u Ciebie wyglądają ładnie :) Śliczna zakładka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna! Nawet nie próbuję zgadywać, bo nie znam Twoich okolic...

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna :)
    Co do zgadywanki to zupełnie gór nie znam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza zakładka :)Widziałam podobny zielony mosteczek na ślubnej sesji ze Szczyrku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna zakładka! Bardzo lubię takie motywy, zwłaszcza jesienią :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ela mnie wyprzedziła- byłam raz w Szczyrku z Alusią moją:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakladka cudna, choć wyrisły na niej chwasty. A zagadka, mialam zamiar napisać, ze nie wiem gdzie to jest, ale jest cudnie ( teraz juz wiem gdzie ). Pozdrawiam 🌼

    OdpowiedzUsuń
  9. Bożenko! Zakładka jest Cudowna i piękne kolory ma, A mostek Piękny - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczna ta zakładeczka, no i w niebieskościach :) Pozdrawiam Cię Bożenko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Brenna? Widok super :) Zakładka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O tak, lubię chwasty, tylko one u mnie trwają i mają się dobrze;-). Zakładka piękna, bardzo subtelna:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha:)))to teraz na jesień masz jeszcze ładniej ,bo one jesienią są najładniejsze:))))

      Usuń
  13. Ja kocham takie chwasty ! :) Więc jak się domyślasz jestem zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakładka jest śliczna, taka urokliwa, taka delikatna :)
    A już z poprzednich wpisów, wiem że to jest SZczyrk. Zgadywać za tym nie będę.
    Ale nie zgadłabym, bo nie byłam na takim pięknym moście. Na prawdę pieknym.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo przyjemny blog. Piękna zakładka w ślicznych kolorach. Miejsce mi się kojarzy, no ale nie wiem. Ustroń, Wisła? hehe Pewnie nie. :D Serdecznie pozdrawiam, Aga. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo delikatnie wyszła Ci ta zakładka:)Niestety nie mam zielonego pojęcia co to jest:(((Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakładka śliczna, delikatna i hafcik piękny. W Szczyrku byłam wieki temu, na tym zdjęciu jakiś taki piękniejszy mi się wydaje....Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację:)przeszedł niedawno porządny lifting:)))

      Usuń
  18. Cudna, bardzo delikatna i taka zwiewna :-) Piękna :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja chwastowa :)
    Śliczna zakładka.
    Ps.ten festiwal smaków to w którym mieście się odbywa? Męża mam spod Żywca ;)

    OdpowiedzUsuń